الناز حبیبی|الناز حبیبی بیوگرافی|الناز حبیبی زندگینامه

الناز حبیبی هم با انتشار یک استوری به جنگ روسیه و اوکراین اعتراض شدیدی کرد!

سایت شماره یک:

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلوزیون است. الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید و بعد از آن کار خود را با قوت بیشتری ادامه داد. الناز حبیبی همینطور در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. همچنین حواشی زیادی برای الناز حبیبی و ارتباطاتش ساخته می‌شود. الناز حبیبی دیروز عکسی را از مردم اوکراین استوری کرد و روی آن نوشت:«لعنت به جنگ» و «stop war».

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

برگزاری مراسم خواستگاری به شیوه سنتی

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.

الناز حبیبی

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی

جدایی و طلاق

بالاخره این زندگی دوری و دوستی به جدایی و طلاق ختم شد و خانم حبیبی در برنامه دورهمی اعلام کرد: ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است. من هم عاشق شدم ولی دوست ندارم خیلی درباره آن حرف بزنم.

بازیگران مورد علاقه

دوست دارم خودم باشم و کاری که خودم فکر می کنم درست است انجام بدهم ، از میان بازیگران فاطمه معتمد آریا و پرویز پرستویی را خیلی دوست دارم.

الناز حبیبی

ماجرای لقب مادر بزرگ

بین دوستانم همه به من مادر بزرگ می گوید چون از همان جوانی و نوجوانی هرکاری که اشتباه و یا خطا بوده را انجام ندادم ، همیشه در زندگی خیلی محتاط عمل کردم.

ریسک و کمدی

به اعتقاد من ریسک کردن خیلی لازم است ، کمدی کار کردن دقیقاً مثل نقش منفی بازی کردن است ولی من فکر می‌ کنم ریسک کردن را بیشتر می‌ پسندم.

از چیزی که خوشحالم می شوم

شادی خانواده‌ ام ، آرامش ، سلامت و پول خوشحالم می کند ، خصوصا وقتی پول داشته باشی و یک خرید درست و حسابی بروی ، خیلی لذت بخش است. من هم مثل بیشتر خانم‌ ها خرید کردن را خیلی دوست دارم البته چیز دیگری که بسیار من را آرام و شاد می کند، فیلم دیدن است.

از تنهایی متنفرم

من خیلی آدم اجتماعی‌ ای هستم ، اصلا حاضر نیستم یک ثانیه تنها زندگی کنم. همیشه از شیوه زندگی دوستانم که تنها زندگی می کنند تعجب می کنم حتی یک لحظه نمی توانم به تنهایی فکر کنم. برای خودم هدیه می خرم. بهترین هدیه‌ ای که روز تولدم می گیرم هدیه‌ ای است که خودم برای خودم می خرم ؛ از طرف دیگر ، کمک به دیگران خیلی خوشحالم می کند

الناز حبیبی

تهدید و آزار و اذیت

یکبار بخاطر اعتمادی که داشتم ، فیلمنامه ای را بدون خواندن انتخاب کردم بعد از 3 روز وقتی جلوی دوربین رفتیم دیدم آن چیزی نبود که فکر می کردم.برای همین از همانجا به خانه برگشتم ، بلافاصله تهدید و اذیت آنها شروع شد و من یک هفته تمام از ترس در خانه گریه می کردم.

برادرم منتقدم است

معمولا از طرف خانواده ام در مورد کارهایم مورد انتقاد خاصی قرار نمیگیرم اما محمد یکی از برادرهایم کارهایم را با دقت دنبال می کند و ایراداتم را عنوان می کند.

الناز حبیبی

کار سینمایی

● رمانتیسم عماد و طوبا – 1398

● تورنا 2 – 1398

● ژن خوک – 1397

● خجالت نکش – 1396

● دشمن زن – 1396

● ماه ‌گرفتگی – 1395

● زاپاس – 1394

● هدیه – 1393

● ناخواسته – 1392

● پیتزا مخلوط – 1389

● فصل باران های موسمی – 1388

● رفیق بد – 1386

شبکه خانگی

● هشتگ خاله سوسکه – 1397

کار تلویزیونی

● دوپینگ – 1399

● دل ‌دار – 1398

● سارق روح – 1396

● پرستاران – 1395

● دردسرهای عظیم 2 – 1394

● سر به راه – 1393

● دردسرهای عظیم – 1393

● دودکش 1 – 1392

● به خاطر مونا – 1391

● فراموشی – 1391

● لبه آتش – 1390

● تا ثریا – 1390

● سی ‌امین روز – 1390

● پنج کیلومتر تا بهشت – 1390

● فاصله‌ ها – 1389

● روزگار قریب – 1386

تگ های مرتبط

ارسال نظر