قیمت پراید| قیمت پراید111

در حالی که گفته می شود مذاکرات احیای برجام به نقطه حساس رسیده و تکلیف گفتگوهای ایران و آمریکا به زودی روشن می شود، بازار خودروی ایران همچنان در سکته قیمت به سر می برد و بیشتر انواع خودروهای پرتیراژ بدون تغییر قیمت بودند. در این میان اما قیمت پراید دوباره صعودی شد.

سایت شماره یک:

بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۲۶۷ میلیون تومان عرضه می شود و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۲۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس معمولی امروز بدون تغییر قیمت با همان نرخ ۲۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود. دنا معمولی امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۶۷ میلیون تومان رسید.

سمند ال.ایکس امروز اما با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۲۶۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پراید ۱۱۱ اما امروز دوباره صعودی شد و با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۸۶ میلیون تومان رسید و  پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ هم همچنان بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۷۹ میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو هم بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود.

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۹۵ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۹۲ میلیون تومان رسید.

بهای کوئیک آر اما امروز تغییر قیمت نداشت و با همان نرخ ۱۹۸ میلیون تومان دیروز معامله می شود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر