لیندا کیانی| سن لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر پر کار این روزهای سینما با انتشار تصویری هنری از خود در اینستاگرام متنی گُنگ نوشت.

سایت شماره یک:

لیندا کیانی بازیگر جذاب و معروف ایرانی می باشد .لیندا کیانی در چند سال اخیر بسیار محبوب تر از پیش شده. لیندا کیانی لِول کاری اش هم بالا رفته جوری که لیندا کیانی را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و مدام سینما و یا سریال های شبکه خانگی ایفای نقش دارد.

 لیندا کیانی در اینستاگرام نیز فعالیت زیادی دارد و اکتیو است. این بازیگر جوان خود را از حواشی دور میکند مگر اینکه به دلیل پوشش و استایل های نامتعارفش سوژه عکاسان و کاربران شود. البته که لیندا خانم کاملا با فضای اینستاگرام آشنایی داره و میدونه که چه پست ها و عکس هایی توی اینستا پربازدید میشه دقیقا به همین دلیل هم به مانند بقیه بلاگرها عکس ها و تصاویری با ژست های خاص و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفته.

لیندا کیانی

لیندا کیانی اما به تازگی با انتشار تصویری هنری از خود کپشنی گُنگ نوشت که در ادامه مشاهده می کنید

لیندا کیانی در کپشن پستش نوشت:

 هیچ کس با مَن ، چنان مَن مردم آزاری نکرد

این مَنِ مَن هم نشست و مثل مَن کاری نکرد…

اما این تنها پست مبهم خانم بازیگر نبود در ادامه هم تصاویری از یک داستان گذاشت!

لیندا کیانی

لیندا کیانی و مدلینگ

لیندا کیانی که تا به حال چند باری مدل آرایشی شده بود و بار ها هم از برند های خفن برای استایلش استفاده کرده بود تصاویری از خود منتشر کرد که اینبار پوشش و میکاپی عجیب و جذاب تر از همیشه داشت. ظاهرا دیگر خانم های بازیگر را نباید تنها هنرپیشه خطاب کنیم چرا که در زمینه مدلینگ و بلاگری نیز بسیار زیاد ورود کرده و فعالیت دارند!

لیندا کیانی

ارتباط لیندا کیانی با هوادارای پیگیرش!

لیندایی که ما در سریال های تلویزیونی دیده ایم زمین تا اسمان با لیندای واقعی فرق دارد. او در فضای مجازی کلی عاشق و طرفدار دارد با فن پیج هایی که خانم بازیگر را دنبال می کنند.

همانطور که گفتیم وی هوادار تیپ های خاص و زیبا است. 

البته یکسری عکس هم از لیندا خانوم در اینستاگرام وجود دارد که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که این تصاویر جعلی و فتوشاپ است.

مشخص نیست که این تصاویر توسط چه کسانی و با چه هدفی منتشر شده البته برخی هم معتقدند مثل ویدیوهای فتوشاپی که بهنوش بختیاری از خودش بی حجاب منتشر می کند ممکن است لیندا خانوم هم برای سرگرمی و فان این تصاویر را منتشر کرده باشد.

هدیه سورپرایز جذاب خارجی، برای لیندا کیانی

لیندا خانوم به تازگی یک هدیه عجیب از یکی از طرفداران خارج نشینش دریافت کرد که خانوم بازیگر را حسابی سر ذوق آورد. لیندا در توضیح این کادو نوشت هدیه جذابی که از مسکو به دستم رسید.

البته لیندا از این دست کادوهای عجیب و غریب قبلاً هم گرفته بود او چند سال پیش از دوستش یک قاشق هدیه گرفته بود! لیندا در توضیح این هدیه عجیب نوشت: وقتى یه عکس نوستالژى به دوستت نشون میدی و یه واقعى بهترش رو هدیه میگیرى این میشه

از طرف موناى عزیزم که این قاشق خوشکل رو با عشق برام ساخته

تبلیغات لیندا کیانی تو اینستاگرام با درآمدی بالا!

در چند سال اخیر تبلیغات اینستاگرامی حسابی روایج پیدا کرده و اصلا برخی از هنرمندان و سلبریتی ها نظیر صبا راد کار اصلی شان که اجرا و گویندگی بود را رها کردند و کلاً چسبیدن به تبلیغات اینستاگرام، اما لیندا که بازیگر باهوشی است در تبلیغات اینستاگرامی هم هوشمند عمل کرد.

خانوم بازیگر که هم می خواست از پول های هنگفتی که در زمینه تبلیغات وجود دارد بهره مند شود و هم خیلی تابلو تبلیغ نکند و به عبارتی شورش را درنیاورد خیلی ریز و زیرپوستی در پیجش تبلیغ می کند.

مثلا برای اینکه تبلیغ طبیعی به نظر برسد اعلام کرد که این آینه را برای منزل خود خریداری کرده و وقتی دید که چقدر جذاب و زیبا است تصمیم گرفت به کاربران معرفی کند!

نکته دیگری هم که باید در خصوص تبلیغات لیندا خانوم متذکر شویم آن است که لیندا در پیج اینستاگرامی اش سعی میکند خیلی کم تبلیغ بگذارد مثلا بین تبلیغ آینه و تبلیغ آخر لیندا خانوم که چمدان بود یک دو هفته فاصله بود.

بیوگرافی جالب لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد. لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر