ترلان پروانه که این روزها جذاب تر از پیش تیپ میزنه اینبار در جهت شوخی با فالوور هاش با انتشار استوری هایی از حضرت یارش رونمایی کرد.

سایت شماره یک:

ترلان پروانه بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی می باشد .ترلان پروانه بعد از اکران فیلمش یعنی "گربه سیاه" انگاری شیطون تر و البته جذاب تر شده. حالا چرا میگیم جذاب تر چون تصاویری با خوشگل تر از قبل، از خود منتشر میکنه. ترلان پروانه پست زیر را تازه منتشر کرد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

خانم بازیگر در چند وقت اخیر اکران های زیادی در خارج و داخل کشور دعوت شد و هربار هم با تیپی جدید رفت که بیشترشون هم با حواشی خاصی همراه شد. ترلان پروانه با وجود اینکه سن زیادی ندارد اما کارنامه کاری خوبی در سینما و تلویزیون دارد اما خیلی ها او را کم استعداد میدانند و یا شاید هم حسادت دارند اما واقعیت این اتس که ترلان پروانه از بچگی ایفای نقش داشته آن هم بازی هایی که نقش های اصل بودند نه فرعی و کم دیالوگ!

حالا اگر بخواهیم برگردیم سر موضوع اصلیمون یعنی استایل ترلان پروانه، باید بگوییم که خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت که دل هوادارانش را به تب و تاب انداخت. وی ابتدا از حضرت یارش گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

ترلان پروانه بعد از گذاتشن دو استوری بالا|، تصویری از خود در کنار خرسی بزرگ منتشر کرد و نوشت: منو حضرت یار!

از اونجایی که ترلان خانم هواداران بسیاری دارد به خصوص بعد از اکران های اخیر، دو استوری بالا ظاهرا فن پیج ها و طرفدارانش را اذیت کرده!!! اما خب خانم بازیگر با تصاویری که در ادامه میبینید دل آن ها را به دست اورد!

ترلان پروانه در این تصویر استایلی خارجی طور و جذاب دارد. جالب اینجاست که در کامنت ها نیز سلبریتی های اونورآبی هم براش نظرات زیادی گذاشته اند.

شیطونی ترلان پروانه با فالووراش

اما ترلان پروانه همانطور که گفتیم شیطون تر شده و شوخی های زیادی هم با فالووراش میکنه که خب این کار بعث میشه تا ارتباط نزدیک تری با کاربران داشته باشه و خیلی ها هم بیشتر شیفته خانم بازیگر بشن!

ترلان پروانه علاقه و البته استعدا خوبی هم در ارایش کردن دارد و از اونجایی که به قول خودش چشمانی گربه ای و خدادادی دارد و زاویه فک و پروتز لب هم انجام داده به چهره ای خوشگل رسیده. خانم بازیگر در استوری های خود نیز تصویری هم از خود در اتاق گریم گذاشت که جنبه فان داشت و جالب بود.

گربه سیاهی که سکوی پرتاب ترلان خانوم شد!

ترلان پروانه امسال جزو پرحاشیه ترین بازیگران سینما بود. البته بخش زیادی از این حواشی مربوط به اکران فیلم سینمایی گربه سیاه بود. جایی که ترلان دوشادوش بهرام رادان شهر به شهر سفر می کرد و در اکران های مردمی حاضر می شدند و با مردم گربه سیاه می دیدند!

ترلان خانوم تو این مراسم ها با ژست و تیپ های بعضاً عجیب و جنجالی حاضر می شد مثلاً او در یکی از شهرها کت و شلوار مردونه پوشیده بود که در شبکه های اجتماعی بازتابی زیادی داشت.

برخی می گفتند که ترلان پروانه این کت را پوشیده تا ژست او جنجالی شود. اما خودش می گوید چون دوست داشته اینطور تیپ زده و به کسی هم مربوط نیست!

البته ژست ها و خودنمایی ترلان خانوم فقط مربوط به اکران های داخلی نبود. سفر خانوم بازیگر به ارمنستان هم برایش حاشیه ساز شد. ماجرای از این قرار بود که بهرام خان رادان که به همراه تیم گربه سیاه در ارمنستان بود تصمیم گرفت تا با مخاطبان فیلمش لایو بگیرید در ادامه گوشی موبایلش را به و دست ترلان خانم هم داد و ترلان خانوم هم دوربین را طوری تنظیم کرد که ساعت رولکسش قشنگ تو چشم باشه!

عمل های زیبایی ترلان خانم

از گربه سیاه و حضرت یار که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نرساند و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته که پیشرفت علم برای همچین مواقعیست که مواردی که کمی نقص دارند و یا جای بهتر شدن برایشان هستن را زیباتر کرد. قطعا مواردی که خانم پروانه هم استفاده کرد حالا به چهره اش می آید و همانند خانم زهره فکورصبور به چهره ای عملی و غیر طبیعی تبدیل نشد.

البته انگار ترلان برای عمل های زیبایی اش یک یار و پایه حسابی هم دارد و آن هم مادرش است! این هم تصویری از مامان ترلان پروانه که خانم بازیگر برای روز مادر منتشر کرده بود و جوان بودن مامان خانوم بازیگر برای کاربران حسابی تعب آور بود و چهره پفی و ژل دار ترلان پروانه رو با صورت مادرش مقایسه کردند. 

تصویر فعلی ترلان و مامانش رو مقایسه کنید با تصویر سال های قبل این دو به نظر شما این همه تغییر شگفت انگیز نیست؟

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر