فریبا نادری بازیگر شناخته شده ایرانی که در چند وقت اخیر حال و هوای عید گرفته تصویری از رنگ موهای جدید و هفت و رنگش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

فریبا نادری بازیگر جذاب ایرانی می باشد که بیشترفریبا نادری را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما.

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده که در وصلت دوم آقای شوهر بسیار پودار هستند و زندگی مرفهی را برایفریبا نادری ساخته است.

فریبا نادری بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که این روزها بسیار زیادتر از قبل در صفحه اینستاگرامش فعال شده و راه به راه یک سلفی از خود منتشر می کند حتی اگر چیزی برای گفتن در کپشن نداشته باشد. 

فریبا نادری

اما فریبا نادری به تازگی در حال و هوایی جدید سیر می کند. خانم بازیگر هر چه به سال جدید و عید نزدیک تر میشیم پست هایی با این نوع کپشن منتشر می کند. در ادامه تصویری جدید از فریبا نادری را مشاهده می کنید که در ادامه آن نوشت: به وقت امادگی برای سالی جدید. بهاری تازه

فریبا نادری تا به حال تقریبا هر چه بازی کرده از کاراکتر های جدی بوده اما خود نیز می گوید نقش های طنز رو هم خیلی علاقه داره. وی با بازی در سریال "ستایش" که نقشی جدی و بسیار منفی اتش باعث شده بود تا مردم و مخاطب حس بدی به او پیدا کنند به گونه ای که فریبا نادری می گوید:

مردم وقتی تو اون دوره منو تو خیابون میدیدن بهم فحاشی میکردن و یا نگاه هایی خیلی ناجور داشتند!

اما خصوصیات اخلاقی جالب فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

فریبا نادری و همسرِ پولدار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

ناگفته نماند فریبا نادری بعد از اینکه در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و وقتی که در شب میزبانی اش خانه و زندگی اش را به عموم نشون داد، با خفن بودن شرایط مالی و خانه زندگی اش بسیار معروف تر از پیش شد.

مواردی جالب از فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر