ترانه علیدوستی|سن ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر سینما که همیشه با زیبایی چهره اش در صدر لیست قرار دارد عکس جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد که همه طرفدارانش متعجب شدند.

سایت شماره یک:

زیباتر شدن چهره ترانه علیدوستی بعد از تغییر دندان هایش

ترانه علیدوستی یکی از بازیگرانی است که نامش در لیست بازیگران به اصطلاح نچرال و بدون جراحی زیبایی قرار دارد و همین یکی از دلایل محبوبت بیشتر اوست. چهره ای طبیعی که حالا با یک تغییر کوچک اما مؤثر، زیباتر هم شده است.

ترانه علیدوستی

سلفی جدیدی که او در کنار دخترش گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرد، دنبال کننده های بازیگر سریال شهرزاد را متوجه این تغییر کرد و حتی برخی در فضای مجازی به طبیعی بودن و زیبایی دندان های او هم اشاره کردند. ترانه علیدوستی هم مثل بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران داخلی وخارجی، لبخندش را با روش کامپوزیت دندان زیباتر کرده است.

کمی درباره ترانه علیدوستی، بازیگر محبوب ایرانی

ترانه علیدوستی یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران به‌حساب می‌آید که از همان ابتدای ورودش به سینما در نوجوانی خوش درخشید و کارنامه پرباری از خود برجا گذاشته است. گرچه مهم‌ترین تجربه‌های علیدوستی به همکاری‌اش با اصغر فرهادی برمی‌گردد اما با دقت در آثار او متوجه خواهید شد که او در هر نقشی واقع‌گرایانه‌ترین تصویر را از کاراکتربه تماشاگرعرضه می کند.

بازیگر نقش شهرزاد که درکنار پارتنر هنری اش شهاب حسینی حس عشق و عاشقی نابی را به ببیننده القا می کند؛ تا کنون عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است.

ترانه علیدوستی متاهل بوده و سالهاست که با علی منصور ازدواج کرده، ثمره این ازدواج یک دختر زیبا به نام حنا است که شباهت زیادی به مادرش دارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر