بیت کوین| پیش بینی بیت کوین

جهش کوتاه بیت کوین به ۴۵ هزار دلار باعث شد برخی از تحلیلگران از تغییر روند این ارز دیجیتال بگویند، در حالی که برخی دیگر هشدار می‌دهند که احتمال بازگشت مجدد به ۳۴ هزار دلار همچنان وجود دارد.

سایت شماره یک:

 در تاریخ ۱ مارس، پس از آن‌که اکثر توکن‌ها سبز شدند و گاوهای بیت کوین سعی در حفظ سطح ۴۰ هزار دلاری به عنوان یک سطح حمایتی داشتند، خوش‎بینی‌ها دوباره به بازار ارزهای دیجیتال بازگشت.

داده‎های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین ۲۰ درصد از پایین‌ترین سطح ۳۷،۴۰۹ دلاری خود در تاریخ ۲۸ فوریه افزایش یافته و در حال حاضر، به نزدیکی سطح ۴۴ هزار دلار رسیده است.

بسیاری از تحلیلگران با اشاره به این بازگشت صعودی و ناگهانی قیمت بیت کوین، می‌گویند که معامله‌گران رمزارز می‌توانند انتظار حرکت رو به جلو در این دوران افزایش تنش‌های جهانی را داشته باشند.

با اعلام حمله روسیه به اوکراین، بیت کوین سقوط شدیدی را متحمل شد و قیمت این ارز دیجیتال تا ۳۴ هزار دلار کاهش یافت. اگرچه از آن زمان تاکنون، بیت کوین توانسته بخش قابل‌توجهی از ضررهای خود را جبران کند، با این حال، شرکت دلفی دیجیتال (Delphi Digital) در گزارش جدید خود می‌گوید، پایین‌ترین سطح حمایتی موجود برای بیت کوین، سطح ۳۴ هزار است و همچنان، احتمال آزمایش مجدد این سطح وجود دارد.

هولدرها همچنان امیدوارند!

در این میان، پیش‌بینی صعودی‌ای توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای گلس‌نود (Glassnode) ارائه شده که می‌گوید، علی‌رغم اصلاح بیش از ۵۰ درصدی از اوج‌های ماه نوامبر، اکثر خریدارانی که در طول رالی آگوست تا نوامبر وارد بازار شده بودند، موقعیت‌های معاملاتی خود را رها نکرده‌اند.

گلس‌نود می‌گوید:

این رفتار، بازاری را توصیف می‌کند که تحت سلطه هولدرهای غیرحساس به قیمت قرار دارد، هولدرهایی که به نظر می‌رسد تمایلی به نقد کردن کوین‌های خود ندارند، حتی اگر آنها را با ضرر نگهداری کنند.

علاوه بر این، جان ویک (John Wick)، معامله‌گر بازار کریپتو نیز با انتشار نمودار زیر، می‌گوید:

می‌توانید ببینید که ما یک الگوی کف دوقلو (double bottom) واضح و با قدرت داریم. ما همچنین یک بازگشت تأییدشده داریم.

همان‌طور که می‌دانید، الگوی کف دوقلو نویدبخش پایان یک روند نزولی است که در آن، قیمت دو بار به یک سطح مقاومتی برخورد کرده و کمانه می‌کند تا اینکه سرانجام روند صعودی می‌شود.

در زمان انتشار این خبر، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۱٫۹۳ تریلیون دلار رسیده و میزان تسلط بیت کوین بر بازار کریپتو نیز، ۴۳٫۱ درصد گزارش شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر