محصولات سایپا| فروش فوق العاده محصولات سایپا

طرح پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

سایت شماره یک:

 محصولات سایپا طرفداران زیادی دار. قیمت محصولات سایپا مناسب است. فروش محصولات سایپا آغاز شد.محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا اعلام می شود

سایپا اعلام کرد در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات "سایپا" را به‌قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تأیید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع می‌رساند قرعه‌کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام می‌شود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

این طرح از تاریخ 12 اسفندماه 1400 به‌مدت 2 روز فعال خواهد بود.

متقاضی می‌بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید.

‌اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار محصولات سایپا

این ارقام، اختلاف قیمت خودروهای پیش فروش سایپا در بازار و کارخانه را نشان می‌دهد.

قیمت بازار شاهین.جی در بازار از قیمت کارخانه‌ای آن، حدود یک تا دو میلیون تومان ارزان‌تر است.

اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار، مورد کوئیک S حدود ۳۱ میلیون تومان است.

کوئیک R با گیربکس معمولی و کوئیک با گیربکس معمولی در بازار به ترتیب حدود ۲۱ و ۲۶ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شوند.

این تفاوت در مورد ساینا S حدود ۳۶ میلیون و برای سایپا SE 151 حدود ۱۴ میلیون تومان است.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

علت گران شدن پراید

تا پیش از مخالفت رسمی وزیر صمت با آزادسازی واردات خودرو، قیمت پراید ۱۵۱ میلیون تومان بود اما حالا برخی سایت‌ها مانند اقتصادآنلاین قیمت این خودرو را تا ۱۵۵ میلیون تومان هم گزارش داده‌اند. سایت موج نیز اعلام کرده که این خودرو ۱۵۴ میلیون تومان در بازار است.

علت گرانی سه میلیون تا چهار میلیون تومان پراید در یک هفته چیست؟ 

عدم عرضه جدید پراید، جوابگو نبودن عرضه خودروهای مشابه آن، نوسان قیمت دلار، وجود تقاضای بالا برای خرید این خودرو ارزان‌تر از بقیه خودروها و در نهایت اظهارات اخیر وزیر صمت مبنی بر مخالفت با آزادسازی واردات خودرو، پراید را گران‌تر از قبل کرده است.

هفته گذشته، وزیر صمت به صراحت از مخالفت با آزادسازی واردات خودرو صحبت کرده بود که تجارت‌نیوز گزارش داد اگر این اظهارات به معنای لغو احتمالی آزادسازی واردات خودرو باشد شوک جدیدی برای بازار خودرو محسوب می‌شود و احتمالا قیمت خودرو را متاثر می‌کند. پیش از این پیش‌بینی می‌شد پس از آزادسازی واردات خودروهای خارجی و کاهش قیمت این خودروها در بازار، این ارزانی به پراید هم سرایت کند اما هفته گذشته با اظهارات وزیر صمت این سناریو تقریبا رنگ باخت. علاوه بر این، قرار بود در این روزهای نبود پراید در خط تولید، خودروهای جایگزین بتوانند تقاضا برای پراید را پاسخ دهند اما به نظر می‌رسد خودروسازان در تحقق این هدف ناکام مانده‌اند.

 چه خبر از بازارخودرو؟

اما به بازار خودرو برویم و ببینیم در دومین هفته دی‌ماه منحنی قیمت در چه وضعی است. در این بین، قیمت سمند مدل ال‌ایکس به 257میلیون تومان رسیده و برای خرید پژو 405 نیز همین حول و حوش باید هزینه کرد. طبق اطلاعات رسیده از بازار، قیمت پژوپارس ساده نیز به 283میلیون تومان رسیده و پژو 206 تیپ2 هم 275میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که قیمت پژو 206 تیپ5 به 325میلیون تومان رسیده است. گویا ایران‌خودرویی‌ها تولید این مدل را متوقف کرده‌اند و در حال حاضر پژو 206 تنها در مدل تیپ2 و صندوقدار تولید می‌شود. به گفته فعالان بازار، قیمت پژو 207 اتوماتیک نیز در بازار به 540میلیون تومان رسیده و مدل دنده‌ای آن نیز 355میلیون تومان قیمت دارد.

رانا نیز در دو مدل پلاس و ال‌ایکس به ترتیب 270 و 247میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین دنا معمولی قیمتی برابر 357میلیون تومان دارد؛ اما برای خرید مدل پلاس توربوی دنده‌ای آن باید 475میلیون تومان هزینه کرد. اما از بازار پراید نیز خبر می‌رسد قیمت این خودرو به 186 میلیون تومان رسیده و ساینا نیز به خودرویی 191میلیون تومانی تبدیل شده است. برای خرید کوئیک هم باید 197 میلیون تومان هزینه کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر