بهاره رهنما| بهاره رهنما و حاجی

بهاره رهنما که خود نیز ماه هاست از کاربران و مردم در حال ناسزا شنیدن است با مرگ زهره فکور صبوذ همدردی کرد و استوری هایی از تیرِ کلمات نوشت.

سایت شماره یک:

بهاره رهنما بازیگر معروف و البته پرحاشیه که در چند ماه اخیر جنجال های زیادی داشت و حرف های بسیار زیادی هم خورد. این بازیگر 48 ساله اما همچنان راه خود را میرود و ظاهرا روز به روز نیز محکم تر میشود!

بهاره رهنما

  بهاره رهنما یکبار حالا یا به طور اتفاقی و یا از قصد، مردمی که بعد از سی سال کار به رفاه مالی نرسیده اند را بی دست و پا خطاب کرد. از آن پس خانم بازیگر دیگر با هر پست و استوری اش از کاربران فحش میخورد و ناسزا میشنود. البته وی همیشه کامنت هارو هم باز گذاشته حتی اگر ناسزا ببیند!

بهاره رهنما در بیو پیج اینستاگرامی اش نوشته: دوستتون دارم و متاسفم اگر گاهی در بیانش ایجاد سو تفاهم کردم، منو ببخشین و ممنونم بابت دعاها و دلسوزی ها و نقد های آموزنده تون

دموکراسی: کامنت آزاد

بهاره رهنما تا به الان توانسته از طریق تبلیغات در اینستا به ثروت زیادی برسد و حالا هم دائما در حال گشت و گذاره. اما چجوری؟ مگه غیر اینه که 5 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند و بهاره رهنما نیز از معروفیت و حاشیه سازی استفاده کرد و حالا برای هر تبلیغش مبالغی بالا دریافت میکند!

قطعا اگر یک تبلیغ بازدهی بالا نداشته باشد شخص تبلیغ کننده نمی تواند نرخ بالایی هم برای معرفی بگیرد. در نتیجه همان کاربرانی که به این بازیگر فحاشی می کنند دنبال کننده اش هم هستند و او را در این راه همراهی کرده اند!

استوری عجیب بهاره رهنما برای خودکشی زهره فکورصبور

اما بهاره رهنما برای درگذشت و خودکشی زهره فکورصبور استوری هایی منتشر کرد که جدا از هر حاشیه ای حرف هایی منطقی بود. هنرمندان و سلبریتی ها در فضای مجازی ریز به ریز کارشان زیر ذره بین کاربران هستش و هررر اشتباه حتی کوچیکشون بزرگ دیده میشه و به یکباره از کاه کوهی ساخته میشه و آبروی شخص میره!

در صورتی که شاید فرد قضاوت کننده خود نیز خطاهایی در زندگی داشته و دارد اما برای سلبریتی چجور نظری داره؟!

بهاره رهنما در این استوری ها از قدرت کلمات میگوید که باور کنید آدم میکشند!

حال در فضای مجازی پر شده از نظرات خوب و دلسوزانه ای که برای زهره فکورصبور نوشته میشه در صورتی که حواشی و قضاوت های خیلی از همان کاربران شاید او را دل شکسته کرده. البته که دلیل قطعی فوت این بازیگر 43 ساله هنوز مشخص نیست اما با خوردن صد قرص خودکشی کرده است. زهره فکور صبور را تا همین شب گذشته کسی نمیدانست که اصلا غم بزرگی در دل دارد اما حالا...

بهاره رهنما نمونه یک زن مستقل و محکم؟!

اما بهاره رهنما شعاری به نام "زنان مستقل شاد" داره که خانوما رو به کار آفرینی و به خود رسیدن دعوت میکنه. بجز این پیجی هم با نام "زن باران" داره که تنها پیجیه که تو اینستاگرام فالو کرده و البته زیر نظر خودش با بیش از 50 هزار دنبال کننده اداره میشه. (پیج خودش نزدیک 5 میلیون فالوور داره)

بهاره رهنما مدت ها پیش چالشی به راه انداخته به نام "89 روز تا بهار". در این چالش چهار مورد اصلی داره که به بهتر شدن روزمرگی و زندگی کمک میکنه. مواردی مثل بهتر شدن خواب و تغذیه و...

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر