فرشته حسینی|فرشته حسینی بیوگرافی|فرشته حسینی زندگینامه

فرشته حسینی عکس خودش و نوید را با متنی عاشقانه پست کرد!

سایت شماره یک:

فرشته حسینی بازیگر مطرح این روزهای سینمای ایران است. فرشته حسینی مثل شوهرش نوید محمدزاده، عموما با تیپ و پوشش عجیب و غریب در برابر انظار حاضر می‌شود. گفتنیست فرشته حسینی با فیلم دسته دختران در جشنواره فیلم فجر حاضر بود. فرشته حسینی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کرد. فرشته حسینی امروز عکسی از خودش و نویدمحمدزاده منتشر کرده و در متن آن نوشته:«

- یک ساعت چند دقیقس؟

+ بستگی داره کنار کی باشی!

کلاه قرمزی»

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینیپ

ازدواج فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

فرشته حسینی و همسرش

نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و در متنی جذاب او را جان و گیان خود نامید.

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.

فرشته حسینی

پاسخ جالب فرشته حسینی درباره تحقیر در سینمای ایران

فرشته حسینی در گفت وگویی با تلویزیون طلوع افغانستان در برابر سوال مجری تلویزیون درباره تجربه اش از تحقیر شدن در ایران گفت:

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

آغاز فعالیت هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی

جایزه بهترین بازیگر زن

فرشته حسینی با بازی در فیلم سینمایی رفتن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن شد.

رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله تندیس جشنواره بین المللی فیلم استکهلم ،جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

مدتی افسرده بودم

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود ندارد. در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

فرشته حسینی

ایرانی ها حمایتم کردند

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند. اما در دوران مدرسه هم سختی بسیار کشیدم و هم تحقیر شدم اما در هنر هرگز …

دل نوشته فرشته حسینی

متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی اما چی باعث میشه کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌ مند باشم ؟ کی تصمیم میگیره که اجازه داشتن عزت نفس ، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟ چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “مثل افغانیا” می ‌مونه؟ چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟ چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟ چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟ نژاد ؟ کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟ این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه ، قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه.

فرشته حسینی

فیلم های سینمایی فرشته حسینی

رفتن :نویدمحمودی ، 1395

یلدا :مسعود بخشی ، 1397

شکستن همزمان بیست استخوان :جمشید محمودی ، 1397

سونامی :میلاد صدرعاملی، 1397

هفت و نیم :نوید محمودی، 1398

دسته دختران،1400

فرشته حسینی در شبکه خانگی

قورباغه :هومن سیدی، 1399

جوایز فرشته حسینی

 بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مراکش برای بازی در فیلم رفتن 

دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در دسته دختران

فرشته حسینی

فرشته حسینیفرشته حسینی

تگ های مرتبط

ارسال نظر