زهره فکور| عکس زهره فکور

عکسی از مرحومه زهره فکور صبور در فضای مجازی منتشر شد با عنوان همسر وی که این موضوع شایعه بوده و وی همسر خانم بازیگر نیست.

سایت شماره یک:

یکی از شایعاتی که پس از درگذشت زهره فکور صبور، بانوی بازیگر کشورمان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، شایعاتی در مورد همسر و ازدواج او بود. تصویری با عنوان همسر مرحومه فکورصبور در فضای مجازی منتشر شده .

زهره فکور صبور

تصویری که با عنوان همسر مرحومه زهره فکور صبور در فضای مجازی دست به دست میشود، مربوط به عکسی است که در پشت صحنه سریال "دنگ و فنگ روزگار" گرفته و در صفحه اینستاگرام ایشان منتشر شده است. این تصویر که مانند صدها تصویر ثبت شده در پشت صحنه سریال ها گرفته شده است، تنها برای معرفی عوامل گریم این سریال بوده و بس که متأسفانه تنها باجنبه ی دریافت بازدید توسط برخی از صفحات و سایت ها منتشر شده است که به هیچ وجه کار پسندیده ای نیست.

از توضیحات منتشر شده همراه این عکس روشن می شود که این شخص، امید گلزاده، یکی از گریمورهای سریال "دنگ و فنگ روزگار" بوده و هیچ نسبتی با زنده یاد زهره فکور صبور ندارد.

زنده یاد زهره فکور صبور با انتشار این عکس نوشت:

و در بینهایت میبینی هر آنچه هست همواره میان تو و خداست

نه میان تو و مردم...

سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی آقای جواد مزدابادی، در کنار طراح گریم امید گلزاده بزرگوار و عاطفه عزیز.

زهره فکور صبور در سریال دنگ و فنگ روزگار

مرحومه فکور صبور کار بازیگری خود را با سریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال‌های روزگار جوانی، دلنوازان، از نفس افتاده، دردسرهای عظیم و... درخششی دوباره داشت.

زنده یاد زهره فکور صبور با فیلم سینمایی بوی گل سرخ به کارگردانی ناصر محمدی وارد عرصه سینما شد و بعد از آن در فیلم‌های سینمایی دوشیزه باران، بوی گل سرخ، کنسرت روی آب و... به ایفای نقش پرداخت. در روزهای گذشته نیز مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» بود، و با فوتش، بازی در آن را نیمه‌تمام رها کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر