یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: چهارشنبه سوری همگی مبارک و پر برکت

سایت شماره یک:

یکتا ناصر بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی امسال با فیلم شب طلایی در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. یکتا ناصر که متهم شده بود فقط به خاطر شوهرش است که بازیگر شده این گروه توجیه هاشان این بود که یکتا ناصر در این چند ساله فقط در فیلم های شوهرش منوچهر بازی کرده و هیچ کارگردان دیگری به سراغ خانم نیامده است.

یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: چهارشنبه سوری همگی مبارک و پر برکت 

یکتا ناصر

 یکتا خانوم ناصر اما انگار قصد دارد از زیر سایه همسرش بیرون بیاید و به منتقدانش ثابت کند فقط به این خاطر که همسرش کارگردان است بازیگر نشده و در سینما حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در حاشیه جشنواره فجر یکتا در گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت جیرانی به او پیشنهاد داد که دیگه در فیلم های شوهرت بازی نکن! در فیلم های دیگر بهتری بازی می کنی، شوهرت جرات نمی کند به تو بگوید چه جوری بازی کنی.

یکتا ناصر در مجموع بازیگری کم حاشیه است که بیشترین حرف و حدیثی که پشت سر دارد همین شوهر کارگران بودنش است. وی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما حداقل همانند هنرمندانی چون بهاره رهنما دائم در حال تبلیغات و خسته کردن مخاطب نیست. 

یکتا ناصر به تازگی تصویری دو نفره از خود و دخترش سوفیا منتشر کرد که انگار باهم در حال بازی کودکانه هستند و البته خانوم بازیگر در کپشن نوشت: کودکم با تو بزرگ می شوم باتو.....

البته این اولین باری نبود که یکتا خانوم تصویری از سوفیا جانش منتشر می کرد. چندی پیش هم یکتا تصویری از جشن تولد کوچولویی که در هواپیما به اتفاق شوهرش برای دخترشان گرفته بود منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

ماجرای عکس حرف و حدیث داری که یکتا ناصر پخش کرد!

به تازگی عکسی از این خانواده کوچولو منتشر شد که در رستورانی لاکچری حضور دارند و ستی خردلی و خوشگل هم زده اند اما نکته ای که برای کاربران هضم نشدنی بود و خیلی انتقاد کردند بوسه ای بود که منوچهر هادی به عنوان پدر به لب دخترش میکنه. این رفتار رو بسیار اشتباه دونستند و برخی هم به چهره یکتا ناصر مثل همیشه گیر دادند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

یکتا ناصر؛ سوفیا لورن ایران

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

زاویه فک عجیب یکتا ناصر!

یکتا ناصر بعد از اینکه به شهرت رسید چند عمل زیبایی انجام داد که بی حاشیه نبود. چیزی که در این باره همیشه مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار کاربران است زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری در موردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی.

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.

آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.لباس اعیانی دختر یکتا ناصر در شب تولد دختر خاله اش سیلوانا !

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی تولد سیلوانا دختر حواهر یکتا ناصر را لاکچری به نمایش گذاشتند .

    لباس اعیانی دختر یکتا ناصر در شب تولد دختر خاله اش سیلوانا !

یکتا ناصر متولد 12 آبان 1357 در تهران است . یکتا ناصر بازیگر است. یکتا ناصر فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. یکتا ناصر بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است.پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است.یکتا ناصر یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد.

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.

آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر