قیمت سکه| قیمت سکه در بازار

یکی از مهم ترین عواملی که زمینه ساز قدرت گیری کاهشی های بازار سکه شده است، افت بهای اونس طلا به محدوده هزار و ۹۰۰ دلاری است.

سایت شماره یک:

 سکه امامی تحت فشار سنگین نزولی ها قرار گرفته است. فلز گران بهای داخلی از یک سو به دلیل افت قیمت دلار نمی تواند بازیگران خریدار را در بازار خود  نگه دارد و در سوی دیگر با کاهش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی، امیدهای آتی برای خرید فلز گران بهای داخلی به عنوان یک دارایی سرمایه ای پایین آمده است.

ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی دیروز بعدازظهر به زیر محدوده حساس ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رفت،‌ موضوعی که به خوبی نشان می دهد سکه از لحاظ بنیادی حداقل در شرایط فعلی ارزش سرمایه گذاری بالایی ندارد. وقتی ارزش ذاتی سکه فاصله زیادی با قیمت بازار دارد، معامله گران بنیادی کمتر حاضر می شوند که ریسک کنند و خود را در موقعیت خرید قرار دهند. به بیان ساده تر، ارزش ذاتی سکه پایین آمده است و این به معنای آن است که بازار ظرفیت افت قیمت بیشتر را دارد.

یکی از مهم ترین عواملی که زمینه ساز قدرت گیری کاهشی های بازار سکه شده است، افت بهای اونس طلا به محدوده هزار و ۹۰۰ دلاری است. روز به روز گفته می شود که مذاکرات صلح  روسیه و اوکراین قویتر شده است و همین مساله خریداران بیشتری را از بازار طلا خارج کرده است. در صورتی که طلا بالای مرز هزار و ۹۰۰ دلار باقی نماند، فروشندگان سکه در بازار داخلی بیشتر خواهند شد. عامل دیگری که افت سکه را تشدید خواهد کرد، ماندن دلار زیر محدوده ۲۶هزار و ۲۰۰ تومانی است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر