ارز دیجیتال| بهترین ارز دیجیتال ارزان

شیبا اینو و دوج کوین اکنون توسط یک شرکت لجستیک مستقر در ایالات متحده با مشارکت BitPay پذیرفته شده اند.

سایت شماره یک:

شیبا اینو، دوج کوین و سایر رمزارزهای پشتیبانی شده توسط BitPay اکنون توسط NOYACK Logistics Income (NLI)، یک شرکت REIT که در زنجیره تامین املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کند، پذیرفته شده اند. REIT اصطلاحی است که به شرکتی اطلاق می شود که دارای املاک و مستغلات یا دارایی های مرتبط با درآمدزایی است.

این همکاری با BitPay به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که تعهدات خود را با بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، Wrapped Bitcoin (WBTC) و پنج استیبل کوین با دلار آمریکا (BUSD ،DAI ،GUSD ،USDC و USDP) پرداخت کنند.

استفن پیر (Stephen Pair)، مدیر عامل BitPay، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مشارکت در نتیجه سرمایه‌گذاران بیشتری که به دنبال انتقال تخصیص ارزهای دیجیتال به دارایی‌های فیزیکی مانند املاک و مستغلات بودند، ایجاد شد.

توکن سوزی های SHIB ادامه دارد

به گفته Shibburn، بیش از نیم میلیارد SHIB در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است. همانطور که در این وب سایت مشاهده می شود، ۵۹۸,۰۳۲,۸۳۷ SHIB با افزایش نرخ توکن سوزی بیش از ۱,۸۹۲ درصدی سوزانده شده است.

U.Today قبلاً گزارش داده بود که یک نهنگ کریپتو ناشناس، ۲۷۱,۳۷۰,۴۲۰,۶۲۴ SHIB به ارزش تقریباً ۶,۱۴۳,۰۳۵ دلار اخیرا خریداری کرده است.

از ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، زمانی که این رمزارز توانست به اوج محلی ۰/۰۰۰۰۲۲۸۱ دلاری برسد، ۲/۲۵ درصد افت کرده است و در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۱۹۲ دلار معامله می‌شد.

شیبا اینو به تثبیت در یک محدوده کوچک ادامه می دهد و اشاره به این دارد که ممکن است یک حرکت بزرگ قیمتی در جریان باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر