اخبار حوادث|حادثه دلخراش در قزوین| آمار کشته ها و مصدومین اعلام شد

سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه پژو در مسیر آبگرم- آوج پنج مصدوم بر جای گذاشت که با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سایت شماره یک:

 سهیل سلطانی روز جمعه با بیان این خبر، افزود: طی تماسی با واحد ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین خبری مبنی بر واژگونی خودرو پژو در محور آوج - آبگرم قزوین دریافت شد.  

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادف پنج سرنشین خودرو دچار مصدومیت شدند، افزود: به سرعت، دو آمبولانس از فوریت های پزشکی و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی آغاز شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از رسیدن به  محل حادثه به علت شدت واژگونی و آسیب های وارده به مصدومان انجام اقدامات درمانی اولیه را در محل حادثه انجام داده و در طول مسیر نیز به صورت مداوم و مستمر بر بیماران نظارت داشتند.   

سلطانی گفت: چهار مصدوم توسط فوریت های پزشکی و یک مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان های شفا و تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.  

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی گفت: در این حادثه  آمبولانس ها از پایگاه های آوج، آبگرم و هلال احمر اعزام شدند.  

وی از رانندگان خواست: با توجه به ایام پایانی تعطیلات نوروزی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناخوشایند در مسیرهای ارتباطی استان قزوین نباشیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر