دریافت وام| دریافت وام بدون ضامن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وام ۶۰۰ میلیون تومانی نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم شاه‌عبدالعظیم، گفت: سود ۳۰۰ میلیون از این وام ۱۱ درصد است.

سایت شماره یک:

خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: سقف تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان و در شهرهای استان ۳۰۰ میلیون است، اما این تسهیلات در شهرری و محدوده بافت فرسوده اطراف حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع) به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی بیان کرد: مالکان مسکن می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بازآفرینی شهری مراجعه کنند و با وارد کردن کدپستی منزل مسکونی خود از واقع شدن آن در بافت استعلام کرده و برای دریافت تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

وی با تاکید بر این‌که دریافت این تسهیلات نیاز به سپرده‌گذاری ندارد، افزود: مالکان علاوه بر تسهیلات فوق می‌توانند از سایر مزایای ساخت مسکن در بافت فرسوده شامل انشعابات رایگان، آب، برق، گاز و تخفیفات نوسازی شهرداری‌ها نیز استفاده کنند.

به گفته وی، این وام به مالکان و انبوه‌سازانی تعلق می‌گیرد که در محدوده بافت فرسوده، سکونت‌گاه‌های غیررسمی و بافت تاریخی اقدام به ساخت‌وساز کرده و پروانه ساخت را از شهرداری دریافت کرده باشند علاوه بر این پروژه نیز می‌بایست ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران تصریح کرد: ۱۵۰ میلیون از این وام با سود صفر درصد، ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد و باقیمانده وام برای متقاضیان با سود ۱۱ درصد محاسبه می‌شود. اگر متقاضیان زیر پوشش نهادهای حمایتی باشند سود این تسهیلات ۴ درصد محاسبه خواهد شد.

محبت‌خواه به انبوه سازان توصیه کرد تا از این فرصت و وام‌های کم بهره به نحو احسن استفاده کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر