بهاره افشاری| سن بهاره افشاری

بهاره افشاری به بهانه پخش سریال او یک فرشته بود در ماه مبارک رمضان رازی درباره مرگ حسن جوهرچی بازیگر اصلی این سریال را افشا کرد

سایت شماره یک:

بهاره افشاری متولد 1363 است یعنی با آغاز سال 1401 بهاره افشاری  38 ساله شده بهاره افشاری هم به مانند بسیاری از خانوم های بازیگر مجرد است بهاره افشاری ازدواج نکرده است. بهاره افشاری چندی پیش در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود و در خصوص ازدواج نکردنش صحبت کرد و از وعده جالب مادرش گفت.

ایام ماه مبارک رمضان است و دوباره صداوسیما برخی از سریال های مناسبتی گذشته اش را از شبکه های مختلف پخش می کند. یکی از این سریال ها که البته در زمان خودش هم بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت اوی یک فرشته بود بود که این روزها از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

بهاره افشاری

 مرحوم حسن جوهرچی در آن سریال نقش اصلی بود و بهاره افشاری شیطانی بود که در قامت یک فرشته وارد زندگی او شده بود. این برای اولین بود که در یک سریال مخاطبان شیطان با کالبد زن می دیدند. البته بعدها دو سریال دیگر هم با این مضمون تولید شدند (اغما و سقوط یک فرشته) اما هیچ کدام مثل سریال او یک فرشته بود موفق نبودند.

حالا بهاره افشاری به بهانه بازپخش سریال او یک فرشته بود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من هنوز رفتن حسن عزیزم رو باور ندارم ، فکر نمیکردم روزی برسه که حتی یک سکانس از کار محبوبم رو نتونم ببینم ، بعد این همه مدت نمیتونم سریال رو ببینم چون 10 روز قبل از فوت به رسم رفاقت ، از مریض احوالش بهم گفت ، گفت حال خوبی ندارم تقریبا مطمئنم 50 سالگی ام رو نمیبینم! گفت بیا منو ببین شاید یک هفته دیگه نباشم ، از عشقش به بچه هاش گفت از رابطه عاشقانه اش گفت، گفت زود بیا من 10 روز دیگه نمیمونما ، لعنت به لحنی که هیچ وقت نذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی ،حسن دقیقا 10 روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم ...

وعده جالب مادر بهاره به خواستگارهای دخترش!

بهاره افشاری متولد 1363 است یعنی با آغاز سال 1401 خانم بازیگر 38 ساله شده. بهاره هم به مانند بسیاری از خانوم های بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده است. او چندی پیش در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود و در خصوص ازدواج نکردنش صحبت کرد و از وعده جالب مادرش گفت.

بهاره عشق تیپ های خاص و گنگ!

بهاره افشاری در اینستاگرام و فضای مجازی خیلی پر کار نیست اما با این وجود بیش از یک میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد. خانوم افشاری چندی پیش تصویری منتشر کرد که سوار بر موتور و با پوشش گنگستری در خیابان های تهران است. در واقع پیشتر الناز شاکردوست و سحر قریشی و چند سلبریتی زن دیگر را سوار بر موتور دیده بودیم. حالا نوبت بهاره افشاری با این تیپ روی موتور سیکلت است.

بهاره افشاری

البته به نظر می رسد موتورسواری بهاره خانوم افشاری فقط برای عکس و ژست گرفتن نبود و ایشون واقعاً موتورسواری رو دوست داره چرا که در استوری بهاره افشاری برای تولد متین ستوده منتشر کرده بود هم از عکسی استفاده کرد که در کویر و سوار بر موتورهاس سه چرخ بودند.

تعبیر بهاره افشاری از زن بودن

این روزها و بعد از افشاگری تعدادی از زنان سینما درباره اذیت و آزارها و فسادی که در سینما وجود دارد موجی در بین اهالی سینما در حمایت از خانم های اهل سینما و تلویزیون شکل گرفته است که منجر به صدور بیانیه ای زنان سینماگر ایرانی علیه آزارگران جنسی شد. بهاره افشاری هم از امضا کنندگان ذیل این بیانیه بود. البته خانم بازیگر پیشتر تعبیر جالبی از زن در ینما داشت.

بهاره افشاری در پستی که به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرده بود نوشته بود:

براى من زن بودن شبیه معجزه کردن است. اینکه پر از حس هاى متناقض عاشقانه باشى که نه یارى براى شنیدن باشد ونه گوشى براى درد دل، اینکه در جامعه پر از تبعیض زن بمانى و جنگجو بودنت تورا شبیه به گلادیاتور نکند، اینکه پراز شعر هاى عاشقانه باشى و از ترس اطرافیان جملات قصار بگویی اینکه زیبا بمانى بى آنکه زیبایی ابزارت باشد اینکه نه مادر باشى نه معشوقه و یا حتى در نقش مرد در خانه ایی بى سرپرست فقط انسانى باشى بى جنسیت و جهان اطرافت تو را زن ببیند و در نهایت با تمام تناقض هایت زن بمانى براى من شبیه معجزه کردن است.

این عکس براى من تعبیرى از زن ،زیبایی ودردهایش است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر