اقامت از طریق خرید ملک می‌تواند از راه های سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت راحت برای ایرانیان باشد.

سایت شماره یک:

اقامت از طریق خرید ملک می‌تواند از راه های سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت راحت برای ایرانیان باشد. شرایط مهاجرت از طریق خرید ملک در هر کشوری متفاوت است. شما به عنوان سرمایه گذار باید قبل از خرید ملک و انتخاب کشور، هدف خود را مشخص و برای آن برنامه ریزی کنید. در این مقاله میزان سرمایه لازم برای خرید ملک در کانادا برای اقامت از طریق خرید ملک در کانادا، اقامت ترکیه با خرید ملک و اقامت از طریق خرید ملک در اتریش و را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

اقامت از طریق خرید ملک در کانادا

افرادی که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند باید خانه خریداری کنند و خریدن ملک در کانادا امر آسانی است. افراد غیر مقیم برای خرید ملک در کانادا شرایط یکسان با شهروندان کانادایی دارند. مهاجرانی که می‌خواهند کمتر از شش ماه در کانادا بمانند می‌توانند اقدام به خربد ملک کنند. و مهاجرانی که قصد اقامت بیش از شش ماه را دارند باید برای درخواست اقامت بدهند. اقامت از طریق خرید ملک در کانادا، از موضوعات اقامت دائم در کانادا است.

​بازار املاک کانادا در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته. اقامت از طریق خرید ملک در کانادا از بهترین سرمایه‌گذاری ها در کشور کانادا برای افرادی است که قصد مهاجرت دائم به کانادا را دارند. اما آیا افراد می‌توانند با خرید ملک اقامت کانادا را دریافت نمایند؟ در حال حاضر اقامت از طریق خرید ملک در کانادا ممکن نیست اما افراد می توانند از طریق خرید ملک، ویزای کانادا را دریافت و پس از مدتی اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

 

خرید ملک در کانادا

در ابتدا افراد غیر مقیم برای خرید ملک لازم است مبلغ حدود ۳۵% ارزش کل ملک را به عنوان پیش پرداخت، بپردازند. با وجود اینکه خرید ملک در کانادا، امکان دریافت اقامت دائم را فراهم نمی‌کند، اما می‌تواند شرایط اقامت موقت در کانادا را فراهم کند. هزینه خرید خانه در کانادا نسبت به دیگر کشورهای جهان از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار است. همچنین دولت برای متقاضیان خارجی و افراد غیر مقیم، با فراهم کردن وام مسکن شرایط خرید مسکن را برای آنها راحت‌تر می‌کند.

قوانین خرید ملک در کانادا

قوانین خرید ملک بسته به شهرهای مختلف در سراسر کانادا متفاوت است. برای مثال در شهر بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند، نوا اسکوشیا، انتاریو و کبک، هیچ محدودیتی برای مالکی خارجی وجود ندارد. روند خرید ملک در همه استان‌های کانادا مشابه است و فرایند خرید ملک معمولا بین دو تا سه ماه طول می‌کشد. اگر ملک خالی باشد، قرارداد ظرف یک ماه می‌تواند بسته شود.

اقامت از طریق خرید ملک در انگلیس

کشور انگلیس تقریبا شرایط اقتصادی ثابتی دارد. از این جهت قیمت خانه تقریبا ثابت است و می توان به راحتی برای خرید ملک و املاک برنامه ریزی کرد. کشور انگلستان به یکی از بهترین مرکز های جذب سرمایه گذار خارجی در اروپا و خرید ملک تبدیل شده است. و افراد اقامت از طریق خرید ملک در انگلیس را گزینه مناسبی می‌بینند. انگلیس یکی از بهترین کشورها برای خرید ملک و اقامت است.

خرید ملک در انگلیس محدودیتی برای افراد خارجی، مقیم و غیر مقیم ندارد و افراد مهاجر می توانند براحتی برای خرید ملک اقدام کنند. خرید ملک در انگلیس از مطمئن ترین و پرسود ترین روشهای برای سرمایه گذاری خارجی و اخذ اقامت از طریق خرید ملک در انگلیس است. خرید ملک و خانه در انگلیس برای اتباع خارجی امکان پذیر است و افراد قادرند به راحتی ملک خریداری کنند.

خرید ملک در انگلیس برای کلیه افراد و اتباع خارجی بلامانع است و این طریق می‌توان به راحتی بعد از چند سال، تابعیت این کشور و پاسپورت انگلیس را دریافت کرد. اما اگر می‌خواهید خیلی سریع اقامت دائم این کشور را بگیرید، بهتر است از روشهای دیگر مثلا از طریق تحصیلی، کاری و دیگر روش های سرمایه گذاری اقدام به اخذ تابعیت و پاسپورت کنید. اخذ اقامت از طریق خرید ملک در انگلیس کمی زمانبر اما ممکن است.

اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه

کشور ترکیه قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن اتباع خارجی با خرید ملک در ترکیه می‌توانند اقامت موقت این کشور را دریافت کنند. در این روش میزان ارزش ملک خریداری شده اهمیت چندانی ندارد. بر این اساس حتی اگر شما خانه ای بسیار ارزان را با حدود ۱۵۰.۰۰۰ لیر هم خریداری کنید، اقامت ترکیه را تا زمان در اختیار داشتن این ملک خواهید داشت. اما با توجه با اینکه با مبلغ صد و پنجاه هزار لیر نمی توان ملک مناسبی در ترکیه تهیه کرد، شما می توانید با مبلغ چهارصد هزار لیر، ملکی با موقعیتی مناسب و شرایطی ایده آل تر خریداری نمایید.

اقامت از طریق خرید ملک در اتریش

اقامت از طریق خرید ملک در اتریش به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. ایرانیان اجازه خرید ملک در اتریش را دارند اما اگر هدف اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اتریش باشد، باید در املاک به سرمایه گذاری بپردازید یا در کنار خرید ملک برنامه‌هایی مثل خود حمایتی یا طرحهای تجاری را نیز در اتریش راه بیاندازید تا بتوانید اقامت اتریش را دریافت کنید. اگر هدف شما سرمایه‌گذاری امن در اتریش باشد، خرید ملک در اتریش گزینه مناسبی است. و با داشتن ملک در اتریش، دریافت ویزای توریستی اتریش راحت‌تر خواهد بود.

فرد متقاضی اقامت از طریق خرید ملک در اتریش باید بتواند ۱۰ % قیمت و ارزش ملک را پیش‌پرداخت کند تا استعلامات لازم برای خرید نهایی امکان پذیرد. مالیات مشخص شده باید بر اساس ارزش ملک پرداخت شود و در نهایت طرفین می‌توانند قراردادی منعقد کنند و این خرید در اداره ثبت اتریش نیز ثبت شود تا خریدار بتواند به شکل قانونی صاحب ملک شود.

هزینه‌های خرید ملک در شهر وین پایتخت اتریش، گران‌تر از شهرهای دیگر اتریش است. هزینه متوسط آپارتمان در پایتخت اتریش شش هزار یورو به ازای هر متر مربع است. همچنین اجاره ملک نیز در مرکز شهر گران تر از حومه شهر است.

اقامت اروپا از طریق خرید ملک با شرکت تیدی پارس

شرکت تیدی پارس با ارائه خدمات مختلف حقوقی برای مهاجرت و دریافت اقامت و... به ایرانیان جهت مهاجرت و اخذ اقامت همواره کمک می‌کند.tdpars.com اطلاعات لازم برای تمام اهداف شما برای مهاجرت را دارد و شما از طریق سایت به راحتی قادرید با مشاوران و وکلای کاردان تیدی پارس ارتباط بگیرید. مشاوران ما شما را از ابتدا تا انتهای راه مهاجرت کمک می‌کنند و همراه شما خواهند بود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر