رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون نظام رتبه بندی معلمان، آخرین مدرک تحصیلی معلمان مورد تاکید قرار گرفته، خواستار اجرای دقیق این قانون مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی شد.

سایت شماره یک:

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به ابلاغ قانون نظام رتبه‌بندی معلمان پیش از عید نوروز برای اجرا، اظهار داشت: اخیرا خبرهایی درباره نحوه اجرای این قانون و چگونگی ملاک قرار دادن مدرک تحصیلی معلمان به گوش می‌رسد که باعث نگرانی آنها شده است.

وی افزود: ما در زمان تصویب این قانون، آخرین مدرک تحصیلی معلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد تاکید و ملاک قرار دادیم و استنکاف از این حکم هیچ توجیهی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دست اندرکاران تدوین آیین نامه اجرایی این قانون و شخص وزیر آموزش و پرورش مراقب این مسأله باشند تا حقوق معلمان ضایع نشود.

محبی نجم آبادی همچنین با تشکر از اقدامات رئیس قوه قضائی در ماه‌های گذشته اظهار داشت: تقاضا داریم برای اجرای عادلانه رأی هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره معلمان اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور اقدام شایسته انجام شود و وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در این رابطه کمک کنند تا ۲۸۰۰ معلم شاغل در مدارس ایرانی خارج از کشور بیشتر از این سردرگم نشوند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر