عصر جدید| امین حیایی در عصر جدید

خواستگاری یکی از اعضای گروه دست خدا از مسافر ماشینش را در ادامه در فیلم زیر تماشا کنید.

سایت شماره یک:

در  برنامه عصرجدید شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده احسان علیخانی است و در فصل سوم از داوران فصل قبل امین حیایی به همراه مجید اسماعیلی ، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوران فصل سوم عصرجدید هستند و تهیه کنندگی و اجرای برنامه همانند فصل های قبل نیز بر عهده احسان علیخانی است.​

روابط عمومی شبکه سه سیما، اعلام کرد این شبکه همانند سال‌های گذشته با مجموعه‌ای از تولیدات از جمله برنامه‌های تلویزیونی ویژه سحر و افطار، مناجات‌خوانی، سریال، سخنرانی مذهبی و… میزبان مخاطبان خود در ماه رمضان خواهد بود.

برنامه «عصر جدید»، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها و برنامه «زوجی‌نو»، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

 


تگ های مرتبط

ارسال نظر