فال روزانه| فال روزانه حافظ

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است.

سایت شماره یک:

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از خواب های شب گذشته تان در برابر چشمتان خواهند بود. شما همه چیز را خیلی دقیق و با جزئیات به یاد دارید و دلیل آن هم این است که به احتمال زیاد این رویاها پیام خاصی را برایتان به همراه دارند، کمی به خواب هایتان فکر کنید و ببینید چه معنایی می توانند داشته باشند. شما از آن دسته آدم هایی هستید که گاهی چنان غرق در عالم خیال و رویا می شوند که نمی توانند آنها را از هم جدا کنند. با این حال امروز شما این توانایی را خواهید داشت که خیال هایتان را به واقعیت تبدیل کنید، به شرط این که تمام توان خود را به کار گرفته و از وقت و انرژیتان به خوبی استفاده کنید. برای کسی بمیرید که اقلا برای شما تب کند. در رابطه عاطفی تان کاری که دلتان با آن نیست انجام ندهید. از یک موقعیت کاری استفاده کنید. شاهد اتفاقی خواهید بود چشمتان را روی حقیقت نبندید. کاری را از روی عادت انجام می دهید ترکش کنید. هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار با ارزش است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز عشق و احساسات در زندگی شما نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد. اگر مجرد هستید این احتمال وجود دارد که به صورتی کاملا غیر منتظره یک رابطه ی جدی عاطفی را آغاز کنید. اگر نیمه ی دیگر خود را پیش از این پیدا کرده اید هم امروز به شما کمک خواهد کرد تا به طور قابل توجهی وضعیت رابطه ی خود را بهتر کنید و حتی اگر مشکلی دارید هم بتوانید آن را از میان بردارید. فرصت داشتن یک مکالمه ی خوب و صادقانه برای شما فراهم شده است و می توانید در مورد هر چیزی که بخواهید به سادگی و بدون بروز هیچ گونه سوء تفاهمی با هم حرف بزنید. این موقعیت ها به راحتی پیش نمی آیند پس از امروز بیشترین بهره را ببرید. دست به کاری زده اید که نیمه کاره رهایش کرده اید، بهانه نیاورید به سراغش بروید و به اتمام برسانیدش. در مورد مشکلات عاطفی تان مژده که این شب تار به زودی تمام می شود و دلتان آرام می‌گیرید. خبری در مورد دوستی به گوشتان می رسد که به نظرتان واقعیت ندارد، شما وارد این بازی نشوید.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس می کنید بسیار سالم، قوی و پرانرژی هستید، اما ذهنتان در وضعیتی قرار ندارد که به شما کمک کند از این قدرتی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در واقع مشکل کار اینجاست که شما غرق در عالم خیال و رویا هستید و نمی توانید به طور صحیح از توانایی های امروز خود استفاده کنید. ایجاد تعادل بین این دو کار راحتی نخواهد بود، اما اگر می خواهید روز خوبی داشته باشید باید بتوانید بین دنیای خیال و واقعیت اعتدال را برقرار کنید. وضعیت سیاسی و اقتصادی جامعه ای که در آن زندگی می کنید ذهن شما را به خود درگیر کرده است. از آنجایی که کاری از دستتان ساخته نیست بهتر است خودتان را بیهوده نگران کنید. یادتان باشد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، به آنچه که می شنوید دقت کنید. مدتی است از موضوعی رنج می برید که باعث ناراحتی شدید شماست، نگران نباشید به زودی این ناراحتی پایان می یابد. به شما یا یکی از بستگان نزدیکتان موقعیت کاری مهمی پیشنهاد می شود.

 فال روزانه متولدین تیر

تا چند سال دیگر وقتی به گذشته نگاه می کنید از امروز به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگیتان یاد خواهید کرد. روابط عاطفیتان خیلی خوب دارند پیش می روند و احساسات عمیق خود را به راحتی با شخصی که دوست دارید در میان خواهید گذاشت. آینده بسیار روشن به نظر می رسد و شما با شور و اشتیاق فراوان مشغول نقشه کشیدن برای آینده ی خود خواهید بود و آماده اید هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به خواسته هایتان انجام دهید. با قدرت، انرژی، سلامتی و آمادگی فعلی شما هیچ چیزی برایتان غیر ممکن نخواهد بود. اگر می خواهید به دیدن کسی بروید حتما پیش از رفتن با او تماس بگیرید، در غیر این صورت پشت درهای بسته خواهید ماند. با شخص فرهیخته ای برخورد می کنید، نصیحت های او را حتما به کار بگیرید که بسیار خیرخواهانه است. اراده و علاقه عوامل موفقیت شما هستند پس دست به عمل بزنید و به جلو پیش بروید، در انتظار چیزی هستید ولی تردید دارید. با برنامه ریزی برای انجام کارهای عقب افتاده از استرستان کم کنید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز با خانواده و دوستانتان دور هم جمع خواهید شد تا دیدار مجدد با شخصی که برای مدتی از شما دور بوده است را جشن بگیرید. شاید هم میزبان دوستان و آشنایانی باشید که علایق مشترکی با شما دارند و با آنها به بحث در مورد موضوعاتی بپردازید که برایتان جالب هستند. شاید بحث خیلی بالا بگیرد و حتی بعضی ها تا حدودی از دست هم عصبانی شوند، اما در کل همه از شرکت در این بحث لذت خواهند برد. اگر قصد دارید چیز مهمی را در یک جای امن مخفی کنید بهتر است حواستان را خوب جمع کنید، چون احتمال این که بعدا خودتان هم فراموش کنید که آن را کجا گذاشته اید بسیار زیاد است. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده، بهترین راه این است که با طرف مقابلتان رو در رو بنشینید و صادقانه صحبت کنید، این موش و گربه بازی شما را به جایی نمی رساند. با غم دم ساز نشوید، کاری برای خودتان بکنید حتی شده برای خودتان موسیقی بگذارید و در خانه برقصید، در خودتان فرو نروید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز در محیط اطرافتان فعالیت های گروهی و اجتماعی در جریان هستند که شاید بخواهید همراه با شریک عاطفیتان درآنها حضور پیدا کنید. در این جمع به طور اتفاقی با برخی از دوستان و آشنایان خود برخورد خواهید داشت و به صحبت و گفتگو با هم خواهید پرداخت. با دقت تمام به حرف هایی که بین شما و دیگران رد و بدل می شوند گوش کنید، چون جیزهای مهمی از این صحبت ها یاد خواهید گرفت. یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اصلا نگران نباشید چون حتی اگر به ظاهر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود. روزهای سختی را می گذرانید، آینده در دستان توانای شما و موفقیت در چند قدمی تان است، بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید. در محیط کارتان موفق و با اراده بالا هستید اما متاسفانه این محاسن موجب غرور شما شده، یادتان باشد شاخه درخت هرچه پربارتر باشد افتاده تر است.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز تحت تأثیر تغییراتی که این اواخر در دنیای اطرافتان به وجود آمده اند نسبت به باورها و ارزش های خود تردیدهایی پیدا خواهید کرد. کمی که بیشتر دقت کنید خواهید دید که علاوه بر دنیای اطرافتان و دوستان و آشنایانتان، خود شما هم دچار تغییراتی شده اید و در نتیجه ی این تغییر و تحولات نگرشتان نسبت به دنیا و زندگی تغییر پیدا کرده است. شاید در ایتدا این موضوع کمی شما را به هم بریزد و باعث ناراحتیتان شود، اما در نهایت خواهی دید که این تغییرات در جهت مثبت هستند. اگر احساس می کنید اطرافیانتان قدر زحمات و کارهایتان را نمی دانند سعی کنید برای آنها کاری انجام ندهید و یا کمی از آنها فاصله بگیرید. به دیگران کمک کنید حالتان بهتر می شود. از دوستان ناباب دوری کنید، شخصی قصد فریب شما را دارد. در راهی که قدم گذاشته اید پیروز می شوید و به چیزی که می خواهید می رسید. این روزها از همسایه تان غافل نشوید. در فعالیت های اجتماعی حضوری فعال دارید که در پی آن به نتایج مثبت و مطلوبی دست خواهید یافت.

 فال روزانه متولدین آبان

آنهایی که شما را به دمدمی مزاجی متهم می کنند امروز با دیدن عزم و اراده ای که از خود نشان می دهید شگفت زده خواهند شد. شما رویاهای بزرگی در سر دارید که می خواهید برای تحقق بخشیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید، با این حال باید کمی منطقی تر رفتار کرده و واقعیت ها را ببینید. درست است که از قدیم گفته اند خواستن توانستن است، اما این بدان معنا نیست که می توانید عقل و منطق را کنار بگذارید و هر چیز غیر ممکن و محالی را برای خود ممکن تصور کنید. اگر تماس هایی که با عشقتان می گیرید بی پاسخ ماندند تعجب نکنید، او امروز حسابی سرگرم کارهایش است و باید به او حق بدهید. پذیرای مسافری خواهید بود که با خود خیر و برکت به همراه می آورد. با شخصی آشنا خواهید شد که داستان های تازه ای برایتان رقم می زند. کاری را پذیرفته اید که فشارش کمرتان را خم کرده، بهتر است تا دیر نشده کمک بگیرید. شخصی که برایتان مهم است پشیمان است او را ببخشید و عذرخواهی اش را بپذیرید.

 فال روزانه متولدین آذر

آیا به فکر این هستید که حرکتی کرده و تغییری در زندگی خود ایجاد کنید؟ شاید به فکر تغییر محل زندگی خود و نزدیک تر شدن به خانواده و دوستانتان باشید، یا بخواهید در فعالیت های حرفه ای خود تغییری ایجاد کنید. شما احساس می کنید که برای مدتی طولانی در حالت سکون بوده اید و حالا باید یک تغییر هر چند کوچک در زندگی خود ایجاد کنید، اما باید مواظب باشید که این تغییر را در جای درست و در زمان درست به وجود بیاورید. اصلا عجله به خرج ندهید و پیش از هر اقدامی تمام گزینه ای پیش رویتان را یادداشت کرده و به دقت مورد بررسی قرار دهید. تغییر و تحول در زمان حال می تواند برای شما خیلی خوب باشد، اما اولین شرط منطقی بودن آن است. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، خودتان را با ادعایی بیجا به دردسر نیندازید، شما برای عزیز شدن لزومی ندارد این همه خودتان را تحت فشار بگذارید. برای انجام کاری احتیاج به اجازه و مساعدت شخصی دارید. به سراغ دوستی قدیمی می روید، بهتر است گله و شکایت نکنید.

فال روز متولدین دی

امروز صحبت کردن با دوستان، خانواده و حتی همکارانتان برای شما خیلی راحت خواهد بود و می توانید خیلی راحت تر از همیشه با آنها کنار بیایید. به نظر می رسد که آنها هم خیلی بهتر از همیشه شما را درک کرده و مورد حمایت خود قرار می دهند. حضور در یک دورهمی و یا فعالیت اجتماعی دیگر زمینه را برای دوستی های جدیدی فراهم خواهد کرد و شما را درگیر بحث های بسیار جالبی می کند که برایتان آموزنده نیز خواهند بود. امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. دل به کسی بسته اید و فکر می کنید او از همه بهتر است، همه چیز را برای او می خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایش از هیچ خطری هراس ندارید، به نفعتان است که از راه درست و منطقی خارج نشوید. تصمیمتان برای گفتن حرفی عجولانه است، فریب ظواهر را خورده اید کمی صبور باشید تا حقایق بیشتری برای شما روشن شود.

 

فال متولدین بهمن

مسائل حرفه ای دارند برای شما به بهترین شکل ممکن پیش می روند، به ویژه اگر شغلتان به گونه ای باشد که مثل تدریس، رسانه و خدمات رسانی، ارتباط با دیگران در آن تأثیرگذار باشد. وضعیت مالی شما دارد به سرعت و به شکل چشمگیری پیشرفت می کند و به واسطه ی این پیشرفت دارید با افراد جدیدی آشنا می شوید که می توانند به شدت روی شما و سبک زندگیتان تأثیرگذار باشند. شما سعی دارید نسبت به آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد اطلاعات بیشتری کسب کنید و به جای این که فقط به فکر خودتان و منافعتان باشید سهم خود را در کمک به همنوعانتان انجام دهید. آفرین! دوری تان سر خواهد آمد. برای انجام کاری خودتان را به آب و آتش می زنید. شنیدن خبری تلفنی شاد و امیدوارتان خواهد کرد، یک تنوع تازه در زندگی تان به بهتر شدن حال روحی تان کمک می کند. شخصی که نگرانش هستید سلامتی اش را به دست می آورد. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند خواهید گفت.

فال روزانه متولدین اسفند

آیا قصد رفتن به یک سفر هوایی را داشته اید؟ اگر جوابتان منفی است بد نیست در این مورد تجدید نظر کنید. یک سفر هر چند کوتاه مدت همراه با دوستان و یا اعضای خانواده به مقصدی گرمسیری می تواند یک تغییر اساسی در حال و هوایتان ایجاد کند. خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت های خوبی هم برای رفتن به این سفر برایتان فراهم خواهند شد. شاید امروز دلتان بخواهد همراه با عشقتان به گردش و تفریح بروید و دلتان برای بودن با او خیلی هم تنگ شده باشد، اما متأسفانه امروز وقت کافی برای چنین کاری را در اختیار نخواهید داشت، چون مسئولیت ها و کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید. کارهای مهم زندگی را فراموش کرده اید و تنها به دنیال یک مقصود خود راه افتاده اید، شما کمی مردد هستید ولی حاضرید کمی دست به سوی هر خطری دراز کنید. برای تغییر در اوضاع زندگی کمی تلاش مضاعف کنید، به زودی نتایج خوبی خواهید گرفت. با شخصی روبرو می شوید که به نظرتان شبیه هیچ کسی که می شناسید نیست.

تگ های مرتبط

ارسال نظر