محسن تنابنده| محسن تنابنده پدر شد

محسن تنابنده عکس تولدش را در صفحه اینستاگرامش گذاشت.

سایت شماره یک:

محسن تنابنده در سریال پایتخت در سکانسی از فرودگاه بخاطر مشکل جسمانی اش چشمش می پرد و بعد از نگاهش به یک زن جوان سوتفاهمی ایجاد می شود دعوایی بین محسن تنابنده و همسر این زن اتفاق می افتد .محسن تنابنده در قسمتی از سریال پر مخاطب پایتخت با همسرش هما که ایفای نقش اش به عهده ریما رامین فر است در گیر می شود و او را تهدید میکند که خودش را می سوزاند و با این کارمحسن تنابنده حال همسرش بد می شود و از ترس سکته می کند . این سکانس از سریال نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی و شایعاتی را ایجاد کرده است.محسن تنابنده بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران فیلمی از بلایی که پسرش سرش آورده است را منتشر کرده است. محسن تنابنده یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

محسن تنابنده در پستش نوشت:

دو عکس بی کیفیت از دیشب که متولد شدم

محسن تنابنده

محسن تنابنده

زندگی شخصی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.خانواده محسن تنابنده پنج نفره است و این هنرمند کشورمان یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.این هنرمند سرشناس کشورمان تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.

محسن تنابنده

محسن تنابنده نقی معمولی پایتخت

محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم فعالیت میکند و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری او بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت است.

ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

عقد محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.

فرزند محسن تنابنده

نامی اولین فرزند محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 متولد شد و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را چشید.

آغاز فعالیت های هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است.این نویسنده و بازیگر کشورمان فعالیت حرفه ای در دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 1374 روی صحنه رفت.

محسن تنابنده و همسرش

اولین نمایش محسن تنابنده

نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

اولین فیلم سینمایی محسن تنابنده

این هنرمند کشورمان بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

علیرضا+خمسه+محسن+تنابنده+و+احمد+مهرانفر+در+سکانسی+از+سریال+پایتخت

اولین سریال محسن تنابنده

سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون اما در این سریال به عنوان نویسنده حضور دارد و بعد از آن نویسندگی سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم دومین تجربه حضور او در تلویزیون است.سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده در تلویزیون است که در این سریال نقش افشین را ایفا میکرد و با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، هایده حائری و... همبازی بود.

شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده در مصاحبه ای درباره شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری اش صحبت کرد و از حامد محمد طاهی و علیرضا نادری به عنوان دو شخص که بار علمی بالا و تصورات عمیق تری در بازیگری دارند نام برد و از تاثیرات زیادی که روی او در زمینه بازیگری و نویسندگی گذاشتند صحبت کرد.

ماندگارترین نقش های محسن تنابنده

محسن تنابنده یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفت و به خوبی از عهده ایفای آنها برآمد. نقش های متفاوت کمدی و جدی در سینما و تلویزیون همگی نشانی از علاقه و تبحر محسن تنابنده به دنیای بازیگری دارد.

گریم های مختلف محسن تنابنده

در ادامه به چند نقش ماندگار از محسن تنابنده در سینما و تلویزیون اشاره میکنیم.

محسن تنابنده در سریال پایتخت

محسن تنابنده را همه مخاطبان تلویزیون با نقش معمولی در سریال پایتخت می شناسند. اولین فصل سریال پایتخت نوروز سال 90 روی آنتن رفت و محسن تنابنده یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا کرد.نقی معمولی همسر هما و پدر سارا و نیکا یکی از شخصیت های اصلی سریال است که همیشه ماجراهای مربوط به او و پسرخاله اش ارسطو از جذاب ترین داستان های سریال است و تا فصل شش این سریال هم از جذابیت آن چیزی کم نشده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر