ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش دوره ضمانتنامه محصولات این گروه صنعتی، از دو سال به سه سال خبر داد و این اقدام را مطابق با اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رئیس جمهور و در راستای راهبرد وزیر صمت خواند.

سایت شماره یک:

ایران خودرو هر چند وقت یک بار محصولاتش را قرعه کشی می کند.ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد.خودرو های ایران خودرو گران است.برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو سخت است.

از گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس) آقای بابک سلاجقه گفت: همه خودرو‌های مدل ۱۴۰۱ به بعد و خودرو‌هایی که در اسفند گذشته با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شده‌اند، مشمول افزایش دوره ضمانتنامه هستند.

وی افزود: سامانه خدمات پس‌از فروش نیز هم‌اکنون با این رویکرد به روزرسانی شده و برای خودرو‌های مشمول لحاظ خواهد شد. همچنین دفترچه راهنمای خودرو که شرایط ضمانت محصولات ایران‌خودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودرو‌هایی که از فروردین ماه به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارایه خواهد شد.

 سلاجقه گفت: خودرو‌های پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای ضمانتنامه دو ساله یا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودرو‌های دنا پلاس، رانا و رانا پلاس دارای ضمانتنامه سه ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش بوده‌اند که پس از اجرا شدن این طرح، ضمانتنامه همه این خودرو‌ها به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.

وی افزود: همه تلاش گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات است تا طبق منویات مقام معظم رهبری، هموطنان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند، با این رویکرد شرکت ایساکو نیز همچنان در تلاش است با تسهیل و چابک‌سازی ارایه خدمات، هر چه سریع‌تر این مهم را تحقق بخشد.

گفتنی است، مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ همواره آماده ثبت درخواست‌ها، دریافت نظرات و مسایل مشتریان این گروه صنعتی در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات است.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

 

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF ۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

 

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر