سهام عدالت| سود سهام عدالت

گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سود‌های عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

سایت شماره یک:

 حسین قشمی گفت: تا اینجای کار و بعد از واریز سود سهام عدالت برای برخی از افراد ممکن نبود، دلیل آن هم ایراد در شماره شبای اعلامی به سجام یا سامانه سهام عدالت است.

دومین دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد مشمول، این است که شماره حساب ثبت شده افراد، راکد بوده، در شرایطی که کارت و شماره حساب بانکی افراد در مدت ۶ ماه تراکنش نداشته باشد، جزو شماره حساب‌های راکد محسوب می‌شود و امکان واریز سود سهام در این شماره حساب وجود ندارد.

دلیل دیگری که موجب شد گروهی از سهامداران سود سهام عدالت را دریافت نکنند، این است که افراد شماره حساب مشترک دارای دو امضا ارایه داده‌اند و ثبت کرده‌اند که سود سهام به این حساب‌ها واریز نمی‌شود.

دسته دیگری از افراد که حساب ارزی معرفی کرده‌اند امکان واریز سود به این شماره حساب‌ها هم وجود ندارد. دلیل مهم دیگر برای عدم دریافت سود این است که عده‌ای شماره حساب بلندمدت داده‌اند که سود سهام عدالت به این شماره حساب‌ها هم واریز نمی‌شود.

دارندگان سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با اصلاح شماره شبا و موارد مطرح شده، در مرحله بعدی سود سنوات (۹۸ و ۹۹) قبل خود را یک جا دریافت کنند. البته به محض اصلاح، سود واریز نخواهد شد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر