حنیف عمران زاده بچه غول باتعصب و جنگنده ای که روزهای خوبی را در کنار هواداران گذراند وشاید روزی دوباره به عنوان مربی به این تیم برگردد.

سایت شماره یک:

حنیف عمران زاده متولد 10 اردیبهشت 1364 در نور مازندران است.حنیف عمران زاده در سال ۱۳۷۹ به شاهین تهران پیوست و به مدت یک سال در این تیم توپ زد.حنیف عمران زاده  در سال ۱۳۸۰ به تیم پاس تهران پیوست.حنیف عمران زاده در سال 1387 به استقلال تهران پیوست.در ادامه جزییاتی درباره حنیف عمران زاده را میخوانیم.

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

زندگی فوتبالی

اولین فصل حضور حنیف عمران زاده در لیگ برتر، در سال ۱۳۸۲ و تیم پاس تهران به سرمربیگری مجید جلالی بود. او در آن فصل موفق به کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر نیز گردید. پس از یک سال حضور در این تیم، به صورت قرضی به ملوان بندر انزلی پیوست و زیر نظر نصرت ایراندوست مشغول به کار شد. یک سال بعد و در فصل ۸۵–۱۳۸۴ به پاس بازگشت. با انتقال پاس به شهر همدان در سال ۱۳۸۵، او نیز به این تیم رفت و دو فصل در این تیم حضور داشت. عمران زاده در سال ۱۳۸۷ به استقلال تهران پیوست و تا سال ۱۳۹۵، زیر نظر مربیانی چون عبدالصمد مرفاوی، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی، ۲۰۳ بازی انجام داد و ۱۳ گل نیز به ثمر رساند. در زمانی که در استقلال بازی کرد روزهای خوب فوتبالی را در این تیم سپری کرد.

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

 

حنیف عمران زاده

 

در سال ۱۳۹۵ به تیم خونه به خونه بابل پیوست و به مدت چهار ماه زیر نظر هادی مرزبان در این تیم دسته دومی مشغول بازی شد. پس از آن در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به صبای قم رفت تا باز هم شاگرد مرفاوی شود و پس از آن، در فصل ۹۷–۱۳۹۶ به تیم سیاه جامگان پیوست و آخرین فصل حضور او در فوتبال، در این تیم و زیر نظر رضا عنایتی بود.

حنیف عمران زاده

افتخارات

حنیف عمران زاده دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران به همراه استقلال تهران و همچنین یک قهرمانی لیگ برتر با پیراهن پاس تهران را نیز در کارنامه خود دارد. او در سال ۱۳۹۲ در خط دفاعی استقلال، و در کنار جواد نکونام در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و نقش به سزایی در رسیدن استقلال به مقام سوم آسیا داشت. فهرست افتخارات او به این شرح است:

استقلال تهران

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۱۳۸۷

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۰–۱۳۸۹

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰

نایب قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

پاس تهران

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۳–۱۳۸۲

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵–۱۳۸۴

ملوان بندر انزلی

تیم پدیده فصل لیگ برتر فوتبال ایران ۸۴–۱۳۸۳

خونه به خونه بابل

نایب قهرمان جام شهدای مدافع حرم بابل ۱۳۹۵

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

محبوبیت در استقلال

حنیف در سال هایی که در استقلال بازی کرد توانست محبوبیت خاصی را در بین طرفداران استقلال بدست آورد.حنیف مدافع جنگنده ای بود که استقلالی ها اورا بچه غول صدا میکردند.حنیف به خاطر تعصب خاصی که روی استقلال داشت چندین بار با بازیکنان تیم رقیب که همان پرسپولیس است درگیر میشد.دربی معروفی که مشت بر دهان سوشا مکانی دروازه بان آن روزهای تیم پیروزی زد اورا چندین جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

هواداران بچه غول استقلالی را به غیرت و تعصبش میشناختند و روزهای خوبی را در کنار او تجربه کردند.حنیف به خاطر کری هایی که با پرسپولیسی ها میخواند هنوز هم محبوب بسیاری از هواداران است.حنیف در مصاحبه ای عنوان کرده بود که لقب بچه غول را بسیار دوست دارد.

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده ازدواج کرده است و یک دختر کوچک به نام رز دارد.نام همسر او ملیکا صفایی است. زمانی که ازدواج این اتفاق افتاد خبرهای زیادی مبنی بر هزینه میلیاردی جشن عروسی آن ها منتشر شد.حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

تگ های مرتبط

ارسال نظر