بهترین رستوران های غرب تهران با دکوراسیون شگفت انگیز و مدیریت و پرسنل عالی طعم و کیفیت غذاها را برای مشتریان چند برابر کرده است

سایت شماره یک:

منطقه ی غرب و شمال غرب تهران به علت وسعت و پراکندگی دسترسی به اماکن عمومی را برای مردم این منطقه سخت کرده است اما در این میان دسترسی به رستوران ها به علت تعدد آنها راحت است. بهترین رستوران های غرب تهران مانند ستاره ای در منطقه میدرخشند.بهترین رستوران های غرب تهران به علت دکوراسیون لوکس و تنوع غذایی محبوبیت ویژه ای بین مشتریان خود دارند. در بهترین رستوران های غرب تهران می توانید عزیزانتان را سورپرایز کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

بهترین رستوران های غرب تهران

معرفی رستوران شاندیز

اگر جزو افراد کباب خور هستید باید به رستوران شاندیز در شهرک غرب بروید و طعم یک کباب خوشمزه را بچشید .رستوران پدیده شاندیر شهرک غرب، یکی از بهترین کباب های شاندیزی را برای مشتریان بی شمار خود سرو می کند. این مکان دارای دو بخش رستوران و سفره خانه سنتی بوده که رستوران آن با اینکه گنجایش 350 میهمان را دارد، اما معمولا برای لذت بردن از طعم غذاهای بی نظیر این مجموعه، باید ایستادن در صف انتظار گاها طولانی را به جان بخرید، انتظاری که به طعم غذایی که خواهید چشید می ارزد.

بهترین رستوران های غرب تهران

در بخش سفره خانه این رستوران غرب تهران هم چای، قلیان، آجیل، میوه و دیگر مخلفات سفره خانه ای سرو می شوند.

آدرس رستوران پدیده شاندیز: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع اریکه ایرانیان، طبقه پنجم

بهترین رستوران های غرب تهران

معرفی رستوران طهران پاریس

اگر عاشق خاطرات گذشته و وسایل نوستالژی هستید حتما سری به رستوران طهران پاریس بزنید و از دیدن اینهمه خلاقیت لذت ببرید.عکس هایی از تهران قدیم، تزئین کننده دیوارهای رستوران طهران پاریس بوده که انواع غذاهای ایرانی و فرانسوی را با طعمی فوق العاده ارائه می دهد. بوفه صبحانه این مکان 120 نفری زبانزد همه کسانی بوده که یک بار مزه آن را چشیده اند. به جز روزهای شنبه می توانید از موسیقی زنده این رستوران غرب تهران نیز لذتی دوچندان ببرید.

بهترین رستوران های غرب تهران

آدرس رستوران طهران پاریس: سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، نبش خیابان بیست و شش (حق طلب)، پلاک 130

بهترین رستوران های غرب تهران

معرفی رستوران مستر دیزی

دیزی از قدیم الایام جز غذاهای محبوب ما ایرانی ها بشمار میرود حال اینکه بتوانیم در زندگی پر مشغله ی امروز جایی دور هم بنشینیدو یک دیزی لذیذ را نوش جان کنید می تواند حسابی خستگی را از تنتان بیرون کند .برای خوردن یک دیزی با طعم اصیل ایرانی به مستر دیزی بروید. دیزی سراها معمولا حال و هوای خاص خود را دارند، اما مستر دیزی رستورانی زنجیره ای بوده که سنت را به مدرنیته پیوند زده و دیزی های خود را با همان طعم خاطره انگیز در ظروف بسته بندی شده یکبار مصرف عرضه می کند.

بهترین رستوران های غرب تهران

البته در این بسته بندی پیاز، لیمو ترش، دوغ و نان سنگک هم وجود دارد. ابزارآلات صرف دیزی همچون گوشکوب، کاسه، قاشق و چنگال هم در رستوران مستر دیزی (شعبه سعادت آباد) به مشتریان داده می شوند.

آدرس رستوران مستر دیزی: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز خرید کسری، واحد 29

بهترین رستوران های غرب تهران

معرفی رستوران نارنجستان

اگر مهمان های خارجی دارید و یا برای بار اول با کسی قرار ملاقات میگذارید به شما پیشنهاد میکنیم که به رستوران نارنجستان بروید چون بهترین ها و لوکسترین ها در این رستوران در انتظار شماست.محیطی مجلل، منویی ایرانی و فرنگی، پرسنلی مجرب و مسلط به فنون رستوران داری و مشتری مداری بخشی از ویژگی های رستوران نارنجستان است.

بهترین رستوران های تهران

این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های (URS)، ایزو 9001 ورژن 2008 و ایزو 22000 بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می کنید.

بهترین رستوران های تهران

آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو

معرفی رستوران مروارید

اگر دوست دارید که طعم پیش غذا و انواع دسر و سالاد را در یک رستوران تجربه کنیدو تنوع آنها زیاد باشد به رستوران مروارید بروید و از تنوع رنگ ها و طعم ها لذت ببرید. سالنی بزرگ که بیشتر برای مراسم های مختلف استفاده می شود، همراه با غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم از خصوصیات رستوران مروارید است. غذاهای ایرانی و دریایی فراوانی در منوی این رستوران وجود دارند.

بهترین رستوران های غرب تهران

برای مدیریت مرواید که یکی از رستوران های غرب تهران بوده، کیفیت بر همه چیز ارجح است.

آدرس رستوران مروارید: بلوار مرزداران، بین یادگار امام و اشرفی اصفهانی

بهترین رستوران های غرب تهران

معرفی رستوران گوزن

اگر دوستدار فضاهای نچرال هستید و دیزاین با چوب را به مبلمان سلطنتی ترجیح میدهید و میخواهید ساعاتی را راحت در کنار دوستانتان سپری کنید به رستوران ویژه گوزن بروید و دکور مهیج چوبی آن را ببینید و به این همه سلیقه آفرین بگویید. دکوراسیونی چوبی با رنگ های آرامش بخش فضای داخلی کافه رستوران گوزن را تشکیل می دهد که در منوی آن می توانید انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و سالاد را پیدا کنید که تنوع بالای این غذاها طعم های گوناگونی را برای شما به ارمغان می آورند. البته، عمده شهرت این رستوران ، مدیریت عالی آن بوده که در دستان بهاره رهنما قرار گرفته است.

بهترین رستوران های تهران

آدرس کافه رستوران گوزن: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم (نوروزی)، پلاک  43.1

بهترین رستوران های تهران

معرفی باغ رستوران لرد

بعضی اوقات دوست دارید که در فضایی باز غذا را میل کنید و همینطور که نسیم خنکی صورتتان را نوازش میدهد نوشیدنی دلخواهتان را سر بکشید و از این فضا لذت ببرید. رستوران لرد با فضاسازی عالی در خدمت تمام مردم تهران است. فضای باز و در میان درختان و محیطی روح نواز نعمتی است که در باغ رستوران لرد  در اختیار شما قرار گرفته است. این باغ سرسبز با کیفیت بالای غذاهای خود، طعم ماندگاری را برای مشتریانش فراهم کرده و تنوع غذایی بالایی دارد.

بهترین رستوران های تهران

آدرس باغ رستوران لرد: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک 6

بهترین رستوران های تهران

رستوران تماشا

گاهی اوقات خوردن غذاهای تکراری خسته کننده می شود و دوست دارید که به رستورانی بروید که تنوع غذایی بالایی داشته باشد و بتوانید از غذاهای ملل مختلف بخورید و. لذت ببرید .به شما پیشنهاد میکنیم به رستوران تماشا بروید و هر آنچه توقع داشتید را برآورده کنید.رستورانی با منویی از غذاهای بین الملل، خاطره ای از طعم ها را برای مشتریانش می سازد. طراحی و دکوراسیونی با ترکیبی از سبک های مدرن و کلاسیک در کنار غذاهای متنوع آسیایی، مکزیکی، ایرانی و پاستا و پیتزاهای بی نظیر، همگی در رستوران تماشا در دسترس مشتریان است.

بهترین رستوران های تهران

سالاد بار تماشا را از قلم نیاندازید و از طعم و مزه های آن لذت ببرید.

آدرس رستوران تماشا: شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه 6

بهترین رستوران های تهران

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر