قیمت دلار | قیمت دلار چند؟ | افزایش قیمت دلار | کاهش قیمت دلار |

با افزایش اخبار مثبت از وین و قوت گرفتن احتمال دستیابی به توافق، امروز دلار در بازار آزاد با ۷۵۰تومان کاهش نسبت به روز‌ گذشته، به ۲۷هزار و ۷۰۰تومان رسید.

سایت شماره یک:

بازار ارز امروز همچون روزهای گذشته این جو میان معامله‌گران وجود دارد که تیم مذاکره‌کننده به دنبال این است که دستاوردی در این دور از گفتگوهای هسته‌ای داشته باشد.

همین اخباری که دست به دست می‌شود باعث شده دلار از روز چهارشنبه نزولی شود و کانال ۲۹هزارتومان‌ را از دست بدهد.

با شروع هفته سوم دی‌ماه، روند نزولی دلار شدت گرفت و روز گذشته تا میانه کانال ۲۸هزارتومان رسید.

امروز در معاملات صبح، ابتدا دلار در محدوده ۲۸هزار و ۲۰۰تومان معامله شد ولی کمی بعد کانال ۲۸هزار تومان را از دست داد و تا عصر به محدوده ۲۷هزار‌ و ۷۰۰تومان نیز رسید.

کارشناسان و فعالان بازار ارز معتقدند در صورت دستیابی به یک توافق، شاهد ریزش بیشتر دلار خواهیم بود و میثم رادپور، کارشناس این حوزه به اقتصادآنلاین گفت احتمالا ریزش قیمت دلار تا ۱۰الی۱۵درصد وجود دارد.

به این ترتیب دلار امروز در بازار آزاد در محدوده ۲۷هزار و ۷۰۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز در صرافی‌ها قیمت خرید دلار را ۲۶هزار و ۳۴تومان و فروش آن را ۲۶هزار و ۴۱۳تومان اعلام کرد که نسبت به معاملات صبح اندکی افزایش یافته است.

همچنین یورو در صرافی‌ها ۳۰هزار و ۲۳۱تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن از فروشنده، ۲۹هزار و ۸۲۳تومان است که نسبت به صبح کاهش اندکی را تجربه کرده است.

صرافی ملی نیز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰تومان کاهش داد و به ۲۶هزار و ۸۸۹تومان برای فروش و ۲۶هزارو ۳۵۶تومان برای خرید رساند.

یورو نیز در این صرافی ثابت ماند و ۳۰هزار و ۵۷۵تومان برای فروش و ۲۹هزار و ۹۷۰تومان برای خرید قیمت خورد.

همچنین هر اسکناس دلار در سامانه نیما ۲۴هزار و ۶۹۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۹۱۸تومان برای فروش قیمت خورد.

 یورو نیز در این سامانه ۲۸هزار و ۳۱۳تومان به فروش می‌رسد و‌قیمت خرید آن از فروشنده ۲۸هزار و ۵۸تومان است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر