کاهش قیمت دلار | قیمت دلار کاهش یافت | قیمت دلار در مسیر کاهش |

پس از انتشار خبرهای مثبت از مذاکرات وین، بازار دلار و ارز در سکوت واماند.

سایت شماره یک:

هرچند قیمت ارز و دلار رو به افزایش بود اما در هفته گذشته با زمزمه احتمال حصول توافق در مذاکرات، رنگ و بوی بازار ارز تغییر کرد. امشب نیز با انتشار احتمال بالای توافق با گروه 1+4 بازار ارز و دلار ترمز خود را کشید و احتمالا به عقب بازگشت خواهد داشت. باید دید فردا در بازار ارز و دلار چه اتفاقی می افتد و آیا دلالان می توانند دلار را افزایش دهند یا در برابر این اتفاق سر تسلیم فرود می آورند و به نزول ارز دلار آری می گویند.

 بازار ارز امروز نیز همچون روزهای گذشته نوسانات چندانی نداشت و در ساعت‌های پایانی مانده به شروع دور هشتم مذاکرات، با احتیاط فعالیت کرد.

به این ترتیب، صرافی ملی، امروز نرخ دلار را بدون تغییر نگه داشت. بنابراین دلار در تابلوی این صرافی، ۲۷هزار و ۴۰۱تومان برای فروش و ۲۶هزار ۸۵۸تومان برای خرید نمایان شد.

قیمت یورو اما نسبت به روز گذشته با ۵۱تومان افزایش ۳۰هزار و ۵۲۵تومان برای فروش و ۲۹هزار و ۹۲۰تومان برای خرید تعیین شد.

همچنین بنابر اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌های بانکی، ۲۷هزارتومان برای خرید و ۲۷هزار و ۴۳۰تومان برای فروش قیمت خورد که کاهش ۱۰تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین یورو نیز ۳۰هزار و ۲۳۰تومان برای خرید و ۳۰هزار و ۶۴۰تومان برای فروش در صرافی‌ها قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین دلار در سامانه نیما، با نرخ ۲۴هزار و ۲۴۲تومان برای خرید از فروشنده و ۲۴هزار و ۴۶۲تومان برای فروش معامله شد.

یورو نیز در این سامانه، با ۱۶۰تومان افزایش، باقیمت ۲۷هزار و ۴۷۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۲۵تومان برای فروش به خریدار قیمت خورد.

تنها چند ساعت به شروع دور جدید مذاکرات باقی مانده و بنظر می‌رسد معامله‌گران تا شنیدن اخبار جدید از روند مذاکرات دست از معامله کشیدند. در دور قبلی، بازار چندان به مذاکرات واکنش مثبتی نشان نداد و نوسانات آن زیاد بود. اما صحبت اخیر رییس کل بانک‌مرکزی، مبنی بر وجود منابع ارزی کافی، نشان از عزم جدی بانک‌مرکزی در مدیریت نوسانات احتمالی آینده دارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر