سایت شماره یک:

تمیز کردن خانه فعالیتی است که همه مجبور به انجام آن هستند و هیچ کس نمی تواند از زیر آن شانه خالی کند. ولی اگر حوصله نظافت را ندارید می توانید این کار را به شرکت های نظافتی بسپارید. اگر نمی دانید هزینه نظافت منزل از طریق شرکت های نظافتی چقدر است کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. عوامل متعددی بر روی هزینه نظافت منزل تاثیر می گذارند. در ادامه برخی از این عوامل را به شما توضیح می دهیم.

 

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نظافت

متراژ خانه

اولین و مهم ترین عامل تاثیرگذار بر روی هزینه نظافت منزل از طریق شرکت ها نظافتی متراژ خانه است. طبیعی است که نظافت خانه های بزرگ زمان بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتری را ببرد. تمیز کردن سالن های بزرگ و ساده راحت تر از خانه هایی است که شامل اتاق و آشپزخانه می شود. بنابراین در هنگام برآورد هزینه نظافت منزل از طریق شرکت ها نظافتی باید ابتدا متراژ خانه و ساخت آن را مورد بررسی قرار داد.

وسایل و ابزار نظافت

در حال حاضر ابزار و وسایل متعددی برای نظافت به بازار عرضه شده است. معمولا شرکت های نظافتی بزرگ و معتبر از مدرن ترین ابزار برای تمیز کردن استفاده می کنند. شرکت های نظافتی هر چه ابزارها و امکانات بیشتری در اختیار نیروهای خود قرار دهند، سرعت کار افزایش یافته و هزینه بالاتری نیز دریافت خواهند کرد. همچنین نوع شوینده مصرفی نیز تعیین کننده قیمت نظافت می باشد. معمولا شرکت های معتبر از چند شوینده به صورت همزمان برای تمیز کردن محیط بهره می برد.

جنسیت نظافتچی

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر روی هزینه نظافت منزل از طریق شرکت ها می توان به جنسیت نظافتچی اشاره کرد. جنسیت به خودی خود بر روی هزینه ها تاثیری نمی گذارد. ولی وظایف و مسئولیت های نظافتچی قیمت را تعیین می کنند. معمولا نظافتچیان آقا به دلیل انجام کارهای سخت که نیروی جسمانی بالایی را می طلبد، هزینه بیشتری را برای انجام کارهای نظافتی دریافت می نمایند.

ساعات کاری

با توجه به این که بسیاری از افراد کارمند هستند، صرف کردن روزهای تعطیلی پایان هفته برای نظافت از نظر روحی افراد را کسل می کند. با استخدام نیروی خدماتی می توانید به راحتی و بدون زحمت خانه ای تمیز داشته باشید. معمولا اغلب شرکت های نظافتی ساعات کاری را ملاک اصلی تعیین هزینه نظافت قرار می دهند. معمولا ساعات کاری شرکت ها 8 ساعت است و در صورت افزایش ساعت کاری با پرداخت اضافه کاری هزینه ها جبران می گردد.

هزینه نظافت منزل

دستمزد کارگر خدماتی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، فاکتورهای متعددی بر روی هزینه نظافت منزل از طریق شرکت ها نظافتی تاثیر می گذارند. ولی دستمزد کارگر خدماتی نیز در این میان باید به خوبی پرداخت گردد. برخی از افراد علاوه بر پرداخت هزینه نظافت، هزینه ای را بابت حق الزحمه به نظافتچیان پرداخت می کنند. این هزینه اختیاری بوده و کارفرما ملزم به پرداخت آن نمی باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت دستمزد کارگر خدماتی را استعلام کنید.

هزینه مبل شویی در تهران

تمیز کردن مبل ها یکی از دغدغه های بسیاری از افراد به شمار می رود. لکه زدایی و از بین بردن اجرام مبل ها کار راحتی نیست و شرکت های نظافتی با بهره گیری از تجربیات و تخصص خود این کار را انجام می دهند. هزینه نظافت مبل در تهران به نوع مبلمان و میزان کثیفی آن بستگی دارد. برخی از اجرام به راحتی و با استفاده از شامپو فرش پاک می شوند. ولی برخی از لکه ها سخت هستند و برای تمیز کردن آن ها باید از شوینده های قوی و مناسب استفاده کرد.

کلاس و درجه نظافت

یکی از مهم ترین مواردی که تعیین کننده هزینه نظافت منزل از طریق شرکت ها نظافتی و نظافتچی می شود، درجه بندی نظافت است. نظافت منزل به دو صورت عادی و ویژه انجام می پذیرد. نظافت عادی منزل که ارزان تر است، همان انجام روتین کارهای نظافتی است. در این روش نظافتی خانه به صورت عادی تمیز می شود و برای آخر هفته ها بسیار مناسب می باشد. ولی نظافت ویژه منزل که هزینه بیشتری دارد، پیچیده تر و سخت تر از نظافت عادی منزل است. در نظافت ویژه منزل که معمولا برای شب های عید و یا پیش از ورود مهمان ها انجام می شود، خانه تا مدت ها تمیز و درخشان خواهد شد. بنابراین برای نظافت اساسی منزل باید حتما خانه را به صورت ویژه تمیز کنید.

14

هزینه کارگر ساده شرکتی

شرکت های نظافتی نه تنها در زمینه تمیز کردن خانه، بلکه در حوزه اعزام کارگر ساده نیز فعالیت دارند. هزینه استخدام گارگر ساده به مهارت کارگر و ساعات کاری آن بستگی دارد. کارگران نظافتی می توانند انواع خدمات اعم از جابجایی اساسیه، نظافت و تمیزکاری، انجام کارهای ساختمانی و ... را انجام دهند. شما به راحتی می توانید هزینه استخدام کارگر ساده را استعلام کنید. برای این کار تنها کافیست تماس بگیرید.

انتخاب بهترین شرکت نظافتی

یکی از ترفندهایی که از طریق آن می توانید هزینه نظافت را کاهش دهید، انتخاب بهترین شرکت نظافتی است. در واقع شما در ازای کیفیت خدمات هزینه پرداخت خواهید کرد. در حال حاضر شرکت های نظافتی متعددی در شهر تهران فعالیت می کنند. پیدا کردن شرکتی که بتواند تمامی درخواست های شما را به صورت احسنت انجام دهد نیاز به تحقیق و بررسی دارد. برای این کار شما می توانید از مشتریان سابق شرکت ها کیفیت را استعلام کنید. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر با اطمینان بالا خدمات خود را ارائه می دهد. امکان مشاهده مشتریان این شرکت از طریق سایت و شبکه های اجتماعی وجود دارد. در نتیجه شما به راحتی از طریق ورود به سایت تیک شهر می توانید اطلاعات کاملی از این شرکت خدماتی نظافتی بدست بیاورید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر