دیاموند هم فال است و هم تماشا. منوی پروپیمانش فال است و فضای دلنواز و تلفیق شده از سنت و مدرنیته آن تماشا! نمای بیرون بنا و طراحی داخل آن در اولین نگاه، نظر مشتریان را به خود جلب و حس خوبی در بیننده ایجاد می‌کند.

سایت شماره یک:

کافه دیاموند در نظر سنجی‌های اینترنتی، علاوه‌بر کسب رتبه بالا، نظرات قابل‌قبولی را به خود اختصاص داده است. این ساختمان قدیمی ۱۲۰ ساله، نزدیک میدان فردوسی قرار گرفته و نزد دوست‌داران کافه و رستوران بسیار محبوب است. به همین دلیل کافه دیاموند مشتریان ثابت بسیاری دارد.

کافه‌ای برای هر نوع سلیقه

ورودی ساختمان راهرویی است که طبقه همکف را به دو بخش تقسیم می‌کند. سمت راست سالن، کتابخانه‌ای بزرگ همراه چند میز و صندلی چوبی قرار دارد. سمت چپ میز و نیمکت‌هایی چند نفره برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه فضا را پر کرده‌اند. نور مناسب و چشم‌انداز زیبای پنجره‌ها به طرف خیابان، محیط خاص و زیبایی را در سالن پدید آورده است. این فضا هم دوست‌داران سالن‌های کم نور را راضی می‌کند و هم مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به نور و روشنایی است.

انتهای سالن ورودی، حیاط خوش‌منظره دیاموند قرار دارد. در این حیاط زیبا، میز و صندلی‌های فلزی با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته‌اند. دیوار و فضاهای خالی هم با درختچه و گلدان‌های سبز و رنگارنگ پر شده است. حیاط دنج و زیبای کافه، محل مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه حتی در تابستان است. در فصل تابستان، خنک‌کننده‌های بزرگی هوای حیاط را متعادل می‌کنند و باعث ایجاد هوایی مطبوع در حیاط می‌شوند.

کافه دیاموند تهرانزیبایی چیدمان حیاط و وجود گلدان‌های و درختان سرسبز نشستن در حیاط این عمارت قدیمی را لذت‌بخش کرده است. شما می‌توانید میزهایی که کنار دیوار و زیر سقف هستند یا میزهای وسطی که سقفشان آسمان است را برای نشستن انتخاب کنید.

منوی پروپیمان، باب طبع هر سلیقه

منوی متنوع، فضای آرام و اصیل، کیفیت بالای غذا با رسپی‌‎های دقیق و تزیینات منحصر‌به‌فرد از ویژگی‌های کلی کافه هستند. علاوه‌بر آن، دیاموند پرسنل خوش برخورد و کارآزموده‌ای دارد. منوی کافه برای همه افراد با سلیقه‌های مختلف غذایی راضی کننده است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها، سالادها و پاستاها را می‌توانید از منو کافه سفارش دهید. توجه داشته باشید که مدت زمان تعیین شده برای استفاده از هر میز 90 دقیقه است. البته برای راحتی و معطل نشدن مشتریان، امکان رزرو میز بدون پیش پرداخت هم وجود دارد. کافی است با کافه تماس بگیرید و ساعت حضور خود را از پیش اعلام کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر