رکنا: زن جوان 21 ساله ، قربانی هوس خویش شد و با دوست همسرش روابط صمیمانه ای برقرار کرد، تا اینکه همسرش بعد از فهمیدن ماجرا او را به باد کتک می گیرد.

سایت شماره یک:

   از همان دوران کودکی هیچ گاه در برابر خواسته های نامعقول دیگران توان «نه» گفتن را نداشتم و به راحتی خواسته هایشان را می پذیرفتم تا این که وقتی بعد از ازدواج دوست همسرم به من ابراز علاقه کرد باز هم نتوانستم پاسخ منفی به او بدهم.

به گزارش رکنا، زن 21 ساله که ساناز نام دارد بابیان این که از رفتارهای زشت خودم بسیار پشیمانم اما دیگر همسرم حاضر به زندگی مشترک با من نیست، درباره ماجرای تاسف باری که زندگی و آینده اش را به نابودی کشاند، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری امام رضا(ع) مشهد گفت: در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم و تا دوره راهنمایی تحصیل کردم. خیلی دوست داشتم ادامه تحصیل بدهم اما در همین زمان «میثاق» به خواستگاری ام آمد. او را یکی از آشنایان پدرم معرفی کرده بود و ما به شیوه سنتی در حالی با یکدیگر ازدواج کردیم که من تازه وارد 15 سالگی شده بودم و از زندگی مشترک چیزی نمی دانستم. از سوی دیگر نیز در سن نوجوانی خیلی دوست داشتم مورد توجه و تعریف و تمجید دیگران قرار بگیرم اما همسرم هیچ گاه از کلمات محبت آمیز استفاده نمی کرد و ابراز علاقه به من را رفتاری زشت می دانست که احتمال دارد مورد سرزنش اطرافیان قرار بگیرد. خلاصه یک سال بعد زندگی مشترکمان را آغاز کردیم و همسرم نیز در یکی از روزنامه های معروف استخدام شد. با به دنیا آمدن دخترم زندگی ما شیرین تر شد اگر چه گاهی مشکلات و ناملایماتی در فراز و نشیب های زندگی مشترکمان رخ می داد اما تاثیری در روابط من و همسرم نداشت تا این که حدود 2 سال قبل، پدرم فوت کرد و من خیلی از نظر روحی شکسته شدم و احساس تنهایی می کردم. در همین روزها همسرم یکی از همکلاسی های قدیمی اش را پیدا کرد که با مسافرکشی در شهر زندگی اش را می گذراند. «آرمان» در یکی از تاکسی تلفنی های اینترنتی کار می کرد و با همسرم بسیار صمیمی شده بود. خیلی زود رفت و آمدهای خانوادگی بین ما شروع شد و من هم با همسر او ارتباط صمیمانه ای برقرار کردم. این معاشرت های خانوادگی به حدی رسید که هر شب در خانه یکدیگر مهمان بودیم و ساعتی را بدون هم نمی گذراندیم. چند ماه بعد متوجه شدم که آرمان نگاه متفاوتی به من دارد و با جملات و کلمات کنایه آمیز به من ابراز علاقه می کند اگرچه از این گونه ارتباطات نامتعارف خیلی واهمه داشتم ولی هیچ گاه نمی توانستم کلمه «نه» را بر زبان جاری کنم چرا که از همان دوران کودکی این گونه بار آمده بودم. خلاصه روابط خانوادگی ما هر روز بیشتر می شد به طوری که دیگر آرمان از طریق فضای مجازی هم علاقه اش را به من نشان می داد. او مدام از من تعریف و تمجید می کرد و از زیبایی ظاهری ام سخن می گفت، موضوعی که من همواره تشنه آن بودم و دوست داشتم این جملات را از زبان همسرم بشنوم. خلاصه آرام آرام ارتباط پنهانی من و آرمان شروع شد اما در این مدت همسرم به رفتارهای من مشکوک شده بود و تماس های تلفنی مرا زیر نظر داشت به همین دلیل یک روز که در نبود همسرم با آرمان قرار گذاشتم تا دوری در شهر بزنیم ناگهان همسرم مقابل خودروی آرمان ظاهر شد و هر 2 نفر ما را به باد کتک گرفت.

طولی نکشید که با تماس میثاق، پلیس نیز از راه رسید و من و آرمان دستگیر شدیم. بعد از برگزاری جلسات دادگاه من به تحمل زندان و 80 ضربه شلاق محکوم شدم، آن جا بود که تازه فهمیدم چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام و باید حریم خانه ام را حفظ می کردم .

حالا هم میثاق دیگر حاضر نیست با من زندگی کند و قصد دارد مرا طلاق بدهد چرا که من با این رسوایی نه تنها آبروی خودم را بردم بلکه آینده فرزندم، همسرم و خانواده ام را نیز نابود کردم.

گزارش خراسان حاکی است با صدور دستوری از سوی سرهنگ شریفی (رئیس کلانتری امام رضا(ع)) پرونده این زن جوان توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی مورد واکاوی و بررسی های روان شناختی و قانونی قرار گرفت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر