خانواده ای که به مناسبت کریسمس در کنار رودخانه خروشان سرگرم گرفتن سلفی بودند، دچار حادثه شدند.

سایت شماره یک:

 سه عضو یک خانواده هندوستانی که در تعطیلات کریسمس در حاشیه یک رودخانه خروشان سرگرم گرفتن عکس سلفی بودند جان خود را از دست دادند. قربانیان در کنار رودخانه پالار در ایالت تامیل نادو مشغول گرفتند سلفی بودند که بر اثر شدت جریان آب دچار حادثه شدند.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند هویت جانباختگان به ترتیب لئوسینگ راجا ۳۶ ساله، دختر ۱۶ ساله اش پِرسی و نوه اش لیویگستون اعلام شده است. بنا به این گزارش قربانیان از جمله ۲۰ عضو یک گروه از منطقه تیروسولام در چنای هند بودند که از کلیسا به سمت خانه‌های خود می‌رفتند.

با وجود آنکه به افراد محلی در خصوص توقف در حاشیه رودخانه پیلار به علت بالاآمدن جریان آب هشدار داده شده بود با این حال چند نفر از آن‌ها برای گرفتن سلفی به حاشیه رودخانه رفتند. بنا به اعلام پلیس اعضای خانواده راجا از جمله قربانیانی بودند که بر اثر شدت جریان آب رودخانه پیلار دچار حادثه شدند.

پس از مفقود شدن این سه تن، نیرو‌های آتشنشانی و امدادی در محل حاضر و جستجوی خود را برای یافتن قربانیان آغاز کردند. با این حال آن‌ها هنوز موفق به پیداکردن افراد مفقود شده نشده اند. عملیات جست و جو برای یافتن قربانیان ادامه دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر