دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، انتخاب هوشمندانه‌ای برای هدیه کریسمس امسال داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو برای برگزاری مراسم کریسمس در کنار خانواده‌اش حضور داشت و تصویری از جورجینا رودریگز، فرزندانش و با حضور مادرش منتشر کرد.

خانواده او برای برگزاری مراسم کریسمس به منچستر آمده بودند و پس از آن بار دیگر به پرتغال برگشتند تا رونالدو آماده رویارویی برابر نیوکاسل در روز دوشنبه شود.

با این حال به نظر می‌رسد که رونالدو نهایت استفاده را از حضور خانواده‌اش در منچستر برده و اوقات خوشی را با آنها سپری کرده است. تصویری که این بازیکن منتشر کرده نشانگر همین موضوع است اما جزییات جالب دیگری نیز در آن دیده می‌شود.

یکی از نکات جالب این تصویر درخت کریسمس بزرگی است که در کنار آنها قرار دارد و هدایای بسیاری زیر آن دیده می‌شود.

 

 یکی از هدایا در پاکتی قرار دارد که لوگویی بسیار آشنا روی آن به چشم می‌خورد که لوگوی باشگاه اسپورتینگ لیسبون، تیم سابق کریستیانو و باشگاه محبوب مادرش، است که بدون شک شخصا این هدیه را خریداری کرده و همه شواهد دال بر این است که این هدیه به پسرش تعلق دارد.

این موضوعی است که بسیاری از هواداران این باشگاه پرتغالی متوجه آن شدند و از اقدام دولورس آویرو تقدیر کردند. یکی از این هواداران نوشت:« باز هم باید به ما بگویی که این پیراهن برای چه کسی بود.»

هوادار دیگری اضافه کرد:« چه هدیه زیبایی زیر درخت کریسمس می‌بینم!»

دولورس آویرو پیش از این به صورت علنی مدعی شده بود که دوست دارد کریستیانو رونالدو را یک بار دیگر با پیراهن اسپورتینگ ببیند و به نظر می‌رسد که با این هدیه بار دیگر این آرزو را به پسرش یادآوری کرده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر