سایت شماره یک:

اگر قصد دارید که برای پیج خود فالوور خریداری کنید و عضویت های پیج خود را افزایش دهید ، در این مقاله روش ها و بهترین سایت خرید عضو اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم.

با افزایش عضو اینستاگرام پیج خود میتوانید به درآمد میلیونی برسید. اگر قصد دارید که از طریق جذب تبلیغات کسب درآمد کنید ، با سرمایه حدود 8 میلیون تومانی میتوانید یک پیج با آمار 1 میلیونی داشته باشید.

یک پیج با 1 میلیون عضو در ماه چیزی معادل 10 تا 50 میلیون تومان فقط از طریق استوری تبلیغاتی درآمد دارد.

اگر قصد دارید بلاگر شوید ، سعی کنید بلاگر عمومی نشوید ، (طنز و.. ) و یک بلاگر تخصصی در مورد یک رشته یا شغل و.. شوید که درآمد این کار بسیار بیشتر از بلاگر های عمومی میشود.

به عنوان مثال یک فروشگاه لوازم خانگی اگر قصد دارد که برای خود مشتری جذب کند ، اگر در پیج های عمومی و طنز با هزینه 1 میلیون تبلیغ کند ، بسیار شانس جذب مشتری کمتری دارد نسبت به افرادی که برای پیج لوازم خانگی خود از پیج های مربوط به لوازم خانگی تبلیغات منتشر میکنند.

یعنی چطور ؟ اگر پیج شما لوازم خانگی است ، در پیج های مربوط به خانه داری ، آشپزی ، ازدواج و... شانس بیشتری برای جذب مشتریان زیاد دارید تا پیج های عمومی و قطعا مشتریان هزینه بسیار بیشتری نسبت به پیج های عمومی خواهند کرد.

خرید عضو اینستاگرام ارزان

در ابتدا سایتی را به جهت خرید فالوور اینستاگرام به شماره معرفی میکنیم که به بهترین قیمت هایی که در میان دیگر فروشگاها وجود دارد را ارائه می دهد . این وبسایت که شیراز سوشال نام دارد ، در سال 1400 راه اندازی شده که دلیل ارزانی بسیار عجیب و غریب ، محبوبیت خود را به دست آورده است.

برخی از خدمات این سایت که ارزانترین در میان سایت ها نام گرفته است .

 

نام سرویس

قیمت 1000 عددی

فالوور اینستاگرام

5100 تومان

لایک اینستاگرام                                                            

1500 تومان                                                                   

بازدید اینستاگرام

150 تومان

فالوور توییچ

7000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

این لیست فقط چند مورد از محصولات شیراز سوشال است که برای 1000 عدد هر سرویس میپردازید !

این سایتی بود که ما برای خرید خدمات و عضو اینستاگرام بهتون پیشنهاد میکنیم.

افزایش عضو اینستاگرام با روش های مناسب و مفید

چه راهایی برای افزایش عضو اینستاگرام وجود دارد؟ در ادامه 10 روش به شما معرفی میکنیم که هر کدام به تنهایی در افزایش عضو پیج شما بسیار موثر هستند و بهتر که تمام این روش ها را با هم انجام دهید.

  1. رمیکس و کلیپ سازی و... و انتشار آنها در یوتیوب ، آپارات.
  2. ساخت چندین پیج اینستاگرام برای هر موضوع ( اگر پیج طنز دارید ) یک پیج برای جوک و یک پیج برای کلیپ و یک پیج هم مثلا برای چالش ها ایجاد کنید و در هر پست آیدی پیج اصلی را منتشر کنید.
  3. ساخت کانال های تلگرام برای هر موضوع از پست های خود ! و انتشار لینک پیج در کانال تلگرام.
  4. کامنت گذاری در پست افراد محبوب و خرید لایک کامنت برای کامنتی که منتشر کردید(کامنت شما با خرید لایک بالا آمده و به افراد بسیاری که کامنت ها را میخوانند نشان داده میشود)
  5. منشن کردن پیج های هم موضوع با پیج خود ( پست های شما در پیج رقیب ، قسمت تگ ها نشان داده میشود ! )

2

 

  1. استفاده از هشتگ . اگر کلیپ طنز منتشر کرده اید ، هر دو #کلیپ #طنز را در پست خود بیاورید یا اگر پیج فروش کفش دارید ، از هشتگ #کفش و #خرید_کفش حتما استفاده کنید .
  2. تبادل تبلیغ با دیگر پیج ها ، اگر شما پیج طنز دارید و هزار عضو دارید ، به پیج های ترسناک که 1000 عضو دارند پیام دهید و درخواست دهید که آیا تمایل به تبادل تگ یا تبادل تبلیغ دارند؟ با این کار شما پیج ترسناک را رایگان تبلیغ میکنید و آن پیج شما را به صورت رایگان تبلیغ میکند که در این میان عضو پیج های شما پیج دیگری را فالو کرده که باعث افزایش مفید فالوور خواهد شد.
  3. هزینه کنید ! اقدام به خرید فالوور کنید و تا 10 هزار یا 100 هزار فالوور که خریداری کردید ، به پیج های با فالوور بالا پیام دهید و درخواست تبادل کنید !
  4. هزینه کنید و در پیج هایی که تبلیغ کم و فالوور زیادی دارند برای پیج خود تبلیغات بگیرید.
  5. اصولی پست منتشر کنید ! در ساعات مشخص در روز به طور منظم پست منتشر کنید ، در پست ها از کاربران درخواست کنید که حتما پست را لایک کنند ، کامنت بگذارند !

همانطور که مشاهده کردید ، روش های بسیاری وجود دارد میتوان عضو اینستاگرام پیج خود را افزایش داد. که تمام روش ها را باهم اگر انجام دهید ، پیشرفت کاملا چشم گیری را مشاهده خواهید کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر