سایت شماره یک:

 

 

همواره مخاطبین و علاقه مندان موسیقی به دنبال وبسایتی می گردند که نیاز هایشان را برطرف سازد ، پخش دسته اول و زود تر از دیگر رسانه ها ، آرشیو غنی و سرشار از موزیک های متفاوت ، سرعت دانلود مناسب ، طراحی گیرا و جذاب برای استفاده راحت تر ، این ها بخشی از انتظارات مخاطبان از وبسایت های موسیقی می باشد ،‌ ویژگی هایی که وبسایت زوریکس همه ی آن ها را رعایت کرده است و جزو تاپ ترین وبسایت های موسیقی ایرانی می باشد .

 

 

 

دانلود آهنگ جدید زوریکس

وبسایت زوریکس منبع بسیار مناسبی برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی می باشد ، وبسایتی که از رسانه های دیگر سریع تر موزیک های جدید را منتشر می کند ، طراحی چشم نواز زوریکس و همچنین سرعت بالای سرور های آن باعث شده است تا مخاطبان تجربه دلپذیری از دانلود آهنگ این وبسایت به دست بیاورند و این عامل باعث شده است تا مخاطبانی که از طریق گوگل وارد زوریکس شده اند مجدد به صورت مستقیم برای دانلود آهنگ های جدید ، دانلود ریمیکس رپ ، دانلود مداحی و نوحه وارد وبسایت شوند .

 

 

بیوگرافی خوانندگان مطرح زوریکس

 

شایع : شایع یکی از بهترین خوانندگان رپ ایرانی می باشد ، او متولد ۱۹ اسفند ۱۳۷۲ در شهرری می باشد ، موسیقی را از دیگر خوانندگان رپ آموخته است و اولین قطعه ای که منتشر کرد فقط ۱۷ سال سن داشت و هزینه ضبط ترک های خود را از تراکت پخش کنی به دست می آورد ، خیلی زود شایع مورد توجه مخاطبین خاص رپ و بعد تر مخاطبین وسیع که به صورت تخصصی رپ گوش نمیدهند قرار گرفت ، در حال حاضر درآمد خود را از پیش فروش آلبوم های خود و همچنین تبلیغات اختصاصی صرافی به دست می آورد .

 

7

 

احسان دریا دل : احسان دریا دل از جوان ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد ، وی متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۷ در تهران می باشد ، دریا دل با انتشار تنها چند تک آهنگ در اینستاگرام به چنان شهرتی رسید که خیلی زود شرکت های موسیقی و برگزار کننده کنسرت با او وارد مذاکره شدند تا قرارداد اختصاصی برگزاری کنسرت با او ببندند . احسان دریا دل اولین کنسرت خود را در تابستان ۱‍۴۰۱ در برج میلاد تهران برگزار کرد ،‌ استقبال از این کنسرت چنان بالا بود که تهیه کننده کنسرت ، چندین سانس متوالی را برای برگزاری مجدد تمدید کرد .

 

ماکان بند : ماکان بند یک گروه دو نفره می باشد ، امیر مقاره متولد ۳۰ فروردین ۷۴ و رهام هادیان متلود ۹ آبان ۱۳۷۰ از اعضای اصلی این گروه می باشند ، مدیریت هنری این گروه بر عهده یاشار خسروی و تهیه کنندگی کنسرت های گروه بر عهده ی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو می باشد . ماکان بند برای اولین بار در تیر ماه ۱۳۹۶ بر روی صحنه رفت و هنوز هم جزو پر فروش ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشند .

 

 

8

 

بهترین وبسایت ایرانی برای دانلود آهنگ

یکی از بهترین وبسایت های ایرانی برای دانلود آهنگ جدید وبسایت زوریکس می باشد ، شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ جدید و قدیمی به وبسایت زوریکس مراجعه فرمایید .

 

 

 

 

Zoorix.ir دانلود آهنگ های جدید

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر