سایت شماره یک:

با نگاهی به زندگی افراد موفق به این باور خواهیم رسید که اکثر این افراد هدفی جز خدمت رسانی و کمک به مردم خود نداشتند. در ایران نیز زمان دفاع مقدس خیلی از جوانان ما رفتند تا ارتش بعث نتواند یک وجب از خاک ما را اشغال کند. در زمان فعلی و جنگ اقتصادی نیز خیلی از مردمان این مرز و بوم در کنار هم وطنان خود ایستاندند تا مشکلات اقتصادی فشار زیادی به آنها نیارد.

امروز قصد داریم راجع به فردی صحبت کنیم که در جنگ اقتصادی و فشار تحریم ها کنار مردم خود ایستاد و بدون چشم داشتی کمک حال انها شد.مهندس محمد امین نیک نصر، یکی از این افرادی است که در این جنگ اقتصادی در کنار مردم خود ایستاده است و به آنها کمک می کند تا چگونه از فضای مجازی به درآمد برسند.

موسس و مدیر عامل برند آی جی ابزار، موسس برند استیپ، موسس برند امین کارسل، موسس برند دلتا گروپ، موسس برند نیکان فناوران پارس جناب مهندس محمد امین نیک نصر هستند.

مروری کوتاه بر زندگی و فعالیت های محمد امین نیک نصر

در یک روز سرد زمستانی در دی ماه دیده به جهان گشود. مادرش می گفت از کودکی دل مهربانی داشت. اگر دوستان او زمین می افتادند پا به پای آنها گریه می کرد و هرکاری می کرد تا حال انها خوب شود. اما در مقابل شخصیت جدی در کار و زندگی دارد.

پدرش می گوید اگر در زندگی برنامه ریزی نداشته باشد کاری را انجام نمی دهد. برای لحظه به لحظه زندگی خود برنامه دارد. هنگامی که مدرسه اش به اتمام رسید، به دنبال کار می گشت. با اینکه از لحاظ مالی تامین بود اما دلش روی پای خود ایستادن را می خواست. به همین دلیل از سن 18 سالگی تا به الان کار می کند.

33

تقریبا یک دهه از زمان فعالیت او در دنیای دیجیتال به عنوان یکی از افراد موفق در این زمینه می گذرد. او در تقریبا یک دهه فعالیت خود با پشت سر گذاشتن چالش های گوناگون در کارها و فعالیت های خود، موفق شده است تا بیش از 4 برند را به ثبت برساند و به خانواده های زیادی برای پولسازی کمک کند.

نیک نصر در حال حاضر به بیش از 500 نفر آموزش های تخصصی و مشاوره های فوق تخصصی دهد. به طوری که بعد از مشاوره با ایشان دیدگاه کلی شما از دنیای دیجیتال تغییر خواهد کرد. استفاده از تکنیک های فوق العاده فروش و مارکتینگ، ایده های بی نظیر مخصوص هر فرد و شرکتی از مواردی است که باعث شده تا از او به عنوان یک فرد حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ نام ببرند.

محمد امین از دل همین مردمی برآمد که زیر فشار های اقتصادی خیلی از مردم اذیت می شدند. رشد روز افزون مخاطبین اینستاگرام و نبود دانش تخصصی در این زمینه باعث شد تا ایشان احساس نیاز کنند تا دیگران به درستی بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

او می گوید تنها هدف و دغدغه ی او کسانی هستند که در اینستاگرام فعالیت می کنند اما روش درست و اصولی آن را انجام نمی دهند. در اینستاگرام فعالیت می کنند اما اینکه چگونه پیج خود را به درآمد برسانند را بلد نیستند.

پیش از اینستاگرام

محمدامین نیک نصر کسی است برند آموزشی آی جی ابزار، استیپ و مواردی که در بالاتر به آنها اشاره شد را تاسیس کرده است. او از همان ابتدای زندگی تحت تاثیر فرهنگ خانواده رسیدن به موفقیت و کمک به دیگران را سرلوحه زندگی خود قرار داده است. البته به گفته ی او موقعیت مالی و جایگاه اجتماعی خانوادگی او ضامن موفقیت او نبوده است. چرا که از ابتدای نوجوانی کار کردن و تلاش کردن را رابطه مستقیم با موفقیت فردی خود می داند.

34

او عنوان می کند که از همان ابتدای کودکی در اوقات فراغت خود، کار با نرم افزارهای کامپیوتری، برنامه نویسی و... یاد می گرفته است. به طور مثال یکی از مواردی که ایشان بنیان گذار آن در ایران بوده است پنل های فروش خدمات در اینستاگرام  است.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه است. در هنگام تحصیل در دانشگاه راهی ولی پر فراز و نشیب را برای رسیدن به موفقیت طی کرده است. با این حال خود را فردی موفق نمی داند. زیرا باور دارد موفقیت این است که بتوانی به همه کسانی که در محله، شهر و کشور خودت زندگی می کنند کمک کنی! وقتی این کار را نمی توانی در این وسعت انجام دهی پس نباید خود را فردی موفق بدانی.

دیدگاه او

مهندس نیک نصر اعتقاد دارد که تا وقتی این فضای اینترنتی و گوشی موبایل وجود دارد باید از ان استفاده کرد. درست است شرایط اقتصادی سخت شده است. درست است درآمدها کفاف خانواده ها را نمی دهد اما می توان با اینترنت این فشار را کمتر کرد.

او می گوید قصد دارد دیدگاه مردم نسب به دیجیتال مارکتینگ که فقط به اینستاگرام خلاصه شده است را تغییر دهد. دوست دارد مردم با راه های درامدی دیگری که در اینترنت وجود دارد آشنا شوند. زیرا دیجیتال مارکتینگ فقط محدود به اینستاگرام نیست.

تگ های مرتبط

ارسال نظر