سایت شماره یک:

 

برای پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان باید از افراد آموزش دیده و متخصص کمک بگیرید. این افراد همان راپل کاران هستند.

 

مقدمه

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان با توجه به نوع و جنس سنگ نما انجام می شود. همچنین نماشویی ساختمان نیز بر همین اساس انجام شده و به بالا رفتن زیبایی نمای ساختمان کمک می کند. به طور کلی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به منظور حفظ زیبایی و بالا رفتن ایمنی نمای ساختمان انجام می شود. چرا که شل شدن و از جا در آمدن سنگ های نمای ساختمان مشکلات فراوانی را به وجود می آورد. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از ساختمان های مرتفع در شهرهای بزرگ با چنین مشکلاتی روبرو می شوند، بهتر است تا شما را با خدمات نماشویی و همچنین خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما آشنا کنیم.

 

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان و ترمیم نما

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان چگونه انجام می شود؟

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان زمانی انجام می شود که تعدادی از سنگ های نمای ساختمان شل شده و یا از جای خودشان کنده شده باشند. این در حقیقت به نوعی زنگ خطر است تا افراد ساکن در ساختمان متوجه شوند که سنگ نما دیگر مقاومت کافی را ندارد. بنابراین باید نسبت به مقاوم سازی آن اقدام کنند. یکی از بهترین روش های مقاوم سازی نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک سنگ نما است. اما آیا می دانید این کار چگونه و توسط چه کسانی انجام می شود؟

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان توسط راپل کاران انجام می شود. راپل کاران بدون استفاده از داربست و تنها با کمک طناب به بالاترین و مرتفع ترین قسمت های ساختمان دسترسی پیدا می کنند و این کار را انجام می دهند. برای انجام این کار ابتدا لازم است تا با شرکت نماشور تماس بگیرید. شرکت نماشور خدمات مربوط به شستشوی نمای ساختمان و همچنین خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ را انجام می دهد. پس از تماس با این شرکت، افراد متخصص و آموزش دیده در محل حضور پیدا می کنند و ابتدا از ساختمان بازدید می کنند.

5

چگونگی انجام پیچ و رولپلاک ساختمان

بازدید از ساختمان به منظور بررسی وضعیت ساختمان و همچنین تشخیص جنس و نوع سنگ صورت می گیرد. پس از بررسی های دقیق، نوع پیچ و رولپلاکی که برای نمای ساختمان مناسب است، تعیین شده و کار به مرحله اجرا می رسد. راپل کاران با دقت بالا پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان را آغاز می کنند تا از شل شدن و کنده شدن سایر سنگ ها جلوگیری شود.

تکلیف سنگ هایی که به طور کامل کنده شده اند چیست؟

همانطور که متوجه شدید پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان به منظور فیکس کردن سنگ های نمای ساختمان صورت می گیرد. اما تکلیف سنگ هایی که از جای خود به طور کامل کنده شده اند چیست؟ آیا در این صورت می توان نماشویی ساختمان را انجام داد؟ خوب است تا به خاطر داشته باشید تا زمانی که خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک ساختمان به اتمام نرسد، خدمات شستشوی نما بدون داربست انجام نمی شود. چرا که نفوذ آب به قسمت های پشتی سنگ نما باعث آسیب به نمای ساختمان می شود. اما برای ترمیم بخش های آسیب دیده ساختمان، سنگ هایی برش داده می شود و جایگزین قسمت هایی می شود که سنگ آنها کنده شده است.

6

نماشویی در کرج و تهران

بنابراین پس از ترمیم کامل نمای ساختمان و مقاوم سازی آن با پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان شستشوی نمای ساختمان نیز انجام می شود. خوب است تا بدانید سنگ های کنده شده ابتدا در ابعاد مناسب برش داده می شوند و سپس با استفاده از چسب های قوی به نما چسبانده می شوند. پس از چسباندن سنگ ها نیاز است تا برای بالا رفتن مقاومت آن علاوه بر پیچ و رولپلاک کردن، بندکشی نیز انجام شود.

نماشویی با طناب چه مزایایی دارد؟

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست و با استفاده از طناب تنها توسط راپل کاران انجام می شود. به طور کلی خدمات نماشویی در کرج و همچنین پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج و تهران جزو برجسته ترین خدماتی است که توسط شرکت نماشور انجام می شود. شستشوی نمای آجری با واتر سندبلاست آجر و همچنین شستشوی نمای سنگی با استفاده از واترجت سنگ نما با کیفیت بالا توسط این افراد انجام می شود.

خوب است تا بدانید نماشویی ساختمان مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مهمترین مزایای آن می توانیم به بالا رفتن زیبایی نما اشاره کنیم. همچنین نماشویی در تهران باعث ایجاد جلوه بهتر و زیباتر شهر می شود. چرا که شستشوی پنجره ساختمان و همچنین شستشوی نمای ساختمان باعث از بین رفتن غبار و کثیفی نما می شود. در نتیجه جلوه زیباتری برای نمای ساختمان و البته نمای شهر به وجود می آید.

کلام آخر

نماشویی در تهران و پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان هر دو جزو اقداماتی هستند که توسط شرکت نماشو انجام می شوند. شما می توانید برای بالا بردن ایمنی ساختمان، جلوگیری از بروز خسارت های ناشی از ریزش سنگ ساختمان و همچنین زیبا سازی نمای ساختمان از این خدمات استفاده کنید. شستشوی نما با طناب از نظر اقتصادی برای شما به صرفه است و می توانید با کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر