سایت شماره یک:

 

 

از جمله تجهیزات و یا مصالح ساختمانی که بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربرد آن نیز در سازه های مختلف بسیار زیاد است نبشی میباشد. نبشی در واقع یک نوع از فولاد و آهن است که ترکیبی را به وجود آورده که می توان برای ساختمان سازی از آن استفاده نمود و البته که نبشی انواع مختلف دارد و متناسب با محلی که قرار است از آن استفاده شود از این انواع بهره می برند. بنابراین طبیعی است که شما انواع نبشی را در سازه های مختلف دیده باشید به طورکلی مهندسین و معماران برای استحکام بیشتر سازه های خود و موارد مختلفی از نقشه استفاده می کنند. ما نیز از امروز تصمیم گرفتیم تا در خدمت شما عزیزان باشیم با معرفی نبشی قطعاً در این باره اطلاعات مفید و ارزشمندی در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با استفاده از این اطلاعات به توانید نحوه خرید و قیمت آن را به راحتی بیابید.

کاربرد های نبشی چه می باشند؟

زمانی که در مورد نبشی صحبت می شود قطعاً در رابطه با پرکاربرد ترین نوع آهن آلات و فولاد صحبت می کنیم اما این سوال برای شما هم پیش می ‌آید که چه کاربردی دارد و در کجا از آن استفاده خواهد شد. در پاسخ به چنین سوالی پیشنهاد میکنه از طریق موارد زیر متوجه این موضوع شوید:

  • از ساده ترین کاربردهای نفسی میتوان متصل کردن ستون ها به پل ها نام برد.
  • برای اتصال بیمه های باربر و تیرآهن ها به یکدیگر از نبشی استفاده می شود.
  • حتما می دانید که از دیگر کاربردهای نبشی اتصال صفحات به ستون ها نیز می باشد.
  • از دیگر کاربردهای نقشی در سازه های ساختمانی و صنعت است.
  • و اما در ساخت خرپا و ستون هم نبشی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این موارد قطعاً به پرکار بودن نبشی پی برده اید.

5

انواع نبشی کدام است؟

نبشی ها انواع مختلفی دارند و متناسب با این انواع مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی انواع نبشی را به دو دسته تقسیم می کنند دسته اول نبشی بال مساوی است که همان طور که از نام آن مشخص و پیداست نبشی بال مساوی به صورت علمی است که هر کدام از بال های آن با هم برابر و مساوی هستند و ابعاد آن ها متناسب با یکدیگر است برای مثال ممکن است نبشی بال مساوی با ابعاد ۳۰۰ میلی متر تولید شوند که هر دوی این بال ها برابر و به عنوان نبشی بال مساوی به فروش می رسند. نوع دیگر نقشی به نبشی بال نامساوی معروف است که همان طور که از نام آن برمی‌آید بال های آن نابرابر و نامساوی هستند. به عنوان مثال ممکن است یکی از بال های آن ۳۰۰ میلی متر و دیگری ۴۰۰ میلی متر باشد. قطعا شما عزیزان می توانید ابعاد بال های آن را سفارش دهید.

قیمت نبشی

حتماً یکی از دغدغه های شما در رابطه با قیمت نبشی است در رابطه با این موضوع باید بگویم که ما نمی توانیم قیمت دقیق و ثابتی را در رابطه با نبشی به شما عزیزان بدهیم چرا که نبشی هم مانند انواع آهن آلات دچار نوسان قیمت می شود و عوامل مختلف و بسیار زیادی بر روی قیمت نبشی تاثیر گذار هستند یکی از این عوامل مقدار ابعادی است که شما سفارش می دهید یعنی شما می توانید نبشی را با ابعاد معمول و یا غیر معمول متناسب با نوع سازه خود سفارش دهید که این موضوع بستگی به موارد مختلفی دارد اما در هر صورت بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم می گذارد و باعث کاهش و افزایش آن خواهد شد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار دیگر بر روی قیمت نبشی تعداد نبشی هایی است که شما سفارش می دهید که هر چه بیش تر باشد قطعاً قیمت آن ها بالاتر خواهد رفت.

قیمت روز نبشی

برای اطلاع از قیمت روز نبشی پیشنهاد می کنیم که از یک سایت معتبر قیمت ها را بررسی و مقایسه کنید و آن سایت قطعاً آهن هایپر خواهد بود زیرا از هر نظر قابل اعتماد و به روز است و هیچ گونه اختلالی در میان قیمت هایی که وارد می‌ کند و به اطلاع شما می رساند وجود ندارد. یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت نبشی اثرگذار از میزان عرضه و تقاضای بازار است بنابراین می توان از این موضوع دریافت که قیمت نبشی متناسب با تقاضا و ارز کاهش و افزایش خواهد داشت از عوامل موثر دیگر بر قیمت نبشی می توان مواد و متریالی که برای ساخت نقشه استفاده می شود را نام برد که با افزایش قیمت آن ها قطعاً قیمت نهایی نبشی هم افزایش خواهد داشت و بر روی کیفیت نبشی و جنس آن اثر مستقیم خواهد داشت.

 

خرید نبشی

برای خرید نفسی می توانید هم اکنون از طریق آنلاین و با مراجعه به سایت آهن هایپر اقدام نموده و با کیفیت ترین و بهترین نقشی را سفارش دهید و مطمئن باشید که شما عزیزان با مراجعه به این سایت می توانید ابعاد نبشی را تعیین نموده و سفارش خود را ثبت کنید. سایت آهن هایپر در کوتاه ترین زمان ممکن نبشی را به دست شما خواهد رساند. توجه کنید که انتخاب سایت معتبر برای خرید نبشی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر کیفیت تولید و فروش آن خوب باشد قطعاً بر روی سازه نهایی شما که با استفاده از نبشی ساخته شده است تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و استحکام و پایداری آن بهتر خواهد بود. پس بهتر است زمان را از دست ندهید و هر چه سریع تر از طریق سایت آهن هایپر اقدام کنید.

جمع بندی

نبشی یکی دیگر از پرکاربرد ترین و مهمترین تجهیزات و مصالح ساختمانی به حساب می آید که انواع مختلفی دارد و کاربرد های بسیار زیادی از آن می توان انتظار داشت به همین خاطر معماران و مهندسین برای شروع هر نوع سازه قطعاً به نبشی نیازمند هستند که در این مطلب به کاربرد های آن به طور کامل پرداختیم از این رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت نبشی که بسیار هم نوسان دارد از طریق سایت آهن هایپر اقدام کنید و این سایت قطعاً امکان خرید ساده و راحت را برای مشتریان خود فراهم آورده است بنابراین خریدی آسان با مراجعه به سایت آهن هایپر در انتظار شما عزیزان خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر