سایت شماره یک:

 

چکیده : تحلیل اتریوم روزانه به همراه نکات خرید اتریوم

جنگ اوکراین و روسیه، تورم و رکود اقتصادی قابل توجهی را به همراه داشته که باعث شده فدرال رزرو، نرخ بهره را به‌طور کم سابقه‌ای افزایش دهد. در این بحران اقتصادی که سراسر جهان را فرا گرفته، بازارهای مالی بیش از همه تحت فشار قرار دارند و سهام شرکت‌های برتر دنیا بسیار کاهش یافته‌اند. بازار کریپتوکارنسی (ارز دیجیتال) نیز به همراه بازار سهام کاهش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و قیمت بیت کوین طی چند ماه بیش از 65 درصد ریزش داشته است. اتریوم هم که به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر جهان شناخته می‌شود، بیش از نیمی از ارزش خود را از دسته داده تا سهم بزرگی از ریزش بازار را تشکیل دهد.

با این حال قیمت اتریوم در ماه جولای، آگوست و سپتامبر تحت تاثیر خبر ادغام و تغییر پروتکل از POW به POS، افزایش یافت و رشدی 100 درصدی را تجربه کرد. این افزایش قیمت در نتیجه استقبال مردم از این تغییر مثبت شکل گرفت زیرا تغییر پروتکل اتریوم به اثبات سهام، سرعت و مقیاس‌پذیری این ارز را افزایش می‌دهد و همین موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت این کوین در بلندمدت شود. در این مقاله با کمک تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، تلاش کرده‌ایم بهترین بازه برای خرید اتریوم را پیدا کنیم.

بازه مناسب برای خرید اتریوم چگونه تعیین می‌شود؟

برای خرید اتریوم و سایر رمز ارزها باید به روند کلی بازار کریپتوکارنسی و اقتصاد جهانی چشم دوخت. طبق تجربه گذشته می‌توان گفت که سیاست‌های فدرال رزرو آمریکا و تغییرات نرخ بهره می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت سهام و رمز ارزها داشته باشد. به‌همین دلیل ماه‌های آینده می‌تواند برای بازار کریپتو بسیار حیاتی باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که با توجه به ادامه رکود و تورم در سراسر جهان، ادامه سیاست افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌تواند ادامه داشته باشد، به‌همین دلیل احتمالا رشد اصلی بازار کریپتو و ارزهای ارزشمندی مانند اتریوم به سال 2023 موکول شود.

تا به این‌جا سعی کردیم قیمت اتریوم را براساس مفاهیم بنیادی یا فاندامنتال بررسی کنیم. اما در ادامه این ارز را از لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم

برای تحلیل اتریوم وارد سایت Tradingview می‌شویم و جفت ارز ETH/USDT را جست و جو می‌کنیم. در تایم فریم هفتگی، اتریوم در یک کانال صعودی قرار دارد که در حال حاضر قیمت به کف این کانال رسیده و می‌تواند از همین محدوده حمایت شود. شکست کف این کانال به‌معنای عمیق‌تر شدن ریزش است، به‌همین دلیل حفظ این کانال تا حد زیادی حیاتی به‌نظر می‌رسد. از طرفی محدوده 1000 دلار یک سطح مهم استاتیک (افقی) و روانی است. با نگاهی به رفتار قیمت در ماه‌های گذشته می‌بینیم که این سطح یک حمایت قوی برای اتریوم محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

 
   

در تصویر زیر تایم فریم به روزانه تغییر داده شده است. در تایم فریم روزانه، اتریوم سه سطح مهم در محدوده 2000 دلار، 1270 دلار و 1000 دلار دارد. قیمت این کوین در ماه‌های گذشته به دلیل خبر ادغام، رشد شدیدی را تجربه کرد و از محدوده 1000 دلار به 2000 دلار رسید. اما قیمت توان عبور از این محدوده را نداشت و تا سطح 1270 دلار کاهش یافت.

در حال حاضر اتریوم در حال درجا زدن و ساختن کف روی سطح 1270 دلار است. شکست این سطح می‌تواند موجب ریزش قیمت تا محدوده 1000 دلار شود. با توجه به همبستگی بالای قیمت اتریوم با بیت کوین می‌توان انتظار داشت که شکست سطح 1270 دلار در اتریوم همزمان با ریزش قیمت بیت کوین باشد. به‌همین دلیل روند بیت کوین در هفته‌های آینده می‌تواند برای قیمت اتریوم و سایر ارزها تعیین کننده باشد.

تحلیل اتریوم

 
   

باتوجه به پیش‌بینی کارشناسان سال 2023 سال بهتری برای بازار کریپتو خواهد بود و افرادی که امسال ارزهای پر پتانسیلی مثل اتریوم را خریداری کنند، شانس کسب سود در سال آینده میلادی را دارند.

صرافی امن برای خرید ارز اتریوم

فروش و خرید ارز دیجیتال در ایران مثل سابق سخت نیست و در سال‌های اخیر بسیار ساده‌تر شده است. قبل از شکل‌گیری صرافی‌های ارز دیجیتال، مردم مجبور به خرید رمز ارزها از یکدیگر بودند که این کار خطرات زیادی برای افراد داشت.

در سال‌های اخیر و تقریبا بعد از سال 1396، صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در ایران شکل گرفتند که با ایجاد بازار معاملاتی در بستری قانونی، خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را ارائه می‌‌دهند. در حال حاضر صرافی ارزپایا، بیت 24، نوبیتکس و چند صرافی دیگر، جزء معروف‌ترین اکسچنج‌های (صرافی) ایرانی محسوب می‌شوند که در برخی موارد با یکدیگر تفاوت دارند.

نرخ کارمزد، تعداد ارزهای لیست شده و رابط کاربری ساده و روان، مهم‌ترین معیارهایی هستند که در انتخاب صرافی و معامله کردن باید به آن توجه کنید. از میان صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد 0.002 و پشتیبانی از حدود 70 ارز دیجیتال، در جایگاه بالاتری نسبت به سایر اکسچنج‌ها قرار می‌گیرد.

اگر قصد دارید ارز اتریوم را روی کف قیمتی خریداری کنید تا در سال 2023، جز افرادی باشید که در سود قرار دارند، پیشنهاد ما به شما صرافی ارزپایا است. برای ثبت نام در این صرافی کافی است وارد وب سایت Arzpaya.com شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از انجام ثبت نام، مراحل احراز هویت خود را کامل کنید تا سطح کاربری شما افزایش یابد. در تمامی مراحل اگر به مشکلی برخورد کردید، می‌توانید با پشتیبانی صرافی به شماره تلفن 28427250-021 تماس بگیرید. همچنین چت آنلاین ارزپایا به‌صورت 24 ساعته فعال است و به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد.

 

برچسب ها : خرید ارز دیجیتال,خرید اتریوم,تحلیل اتریوم

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر