سایت شماره یک:

بهره گیری از اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری

منظور از اتاق شیشه ای همان پارتیشن شیشه ای می باشد که به سبب استفاده از اتاق یا پارتیشن شیشه ای می توان فضای موجود در محیط را به چندین بخش تقسیم نمود، به همین دلیل بهره گیری از اتاق شیشه ای برای دفتر کار بسیار می تواند برای تقسیم نمودن فضای موجود در محیط های اداری نیز پر کابرد و موثر باشد.

تعریفی بر اتاق شیشه ای از جنس پارتیشن

اتاق شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای اداری یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان به سبب نصب و اجرای آن در هر محیطی بخش های متعددی ایجاد نمود و در هر بخش نیز به فعالیت های متنوعی در محیط های اداری نیز پرداخت.

پارتیشن یا اتاق شیشه ای همانطور که از نامش مشخص است از شیشه به دست آمده و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی دارد و می تواند در محیط های اداری کاربرد فراوانی داشته باشد و مزایای بسیاری برای کارکنان اداره در بر دارد.

در ادامه اشارات بیشتری در راستای آشنایی بیشتر با اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری ارائه می نماییم..

2

مزایای بهره گیری از اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری

بازسازی دفتر کار اداری

اتاق شیشه ای می تواند سبب بازسازی دفتر کار اداری گردد زیرا محیط تماما بر اساس چیدمان جدید پارتیشن شیشه ای متناسب با فضای موجود اجرایی می گردد.

زیبایی و حفظ نظم

ساختمان اداری و دفاتر کار نیز به سبب نصب و اجرایی شدن اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری زیبایی و نظم بسیاری را به دست می آورند.

عایق صوتی

به سبب نصب پارتیشن شیشه ای میزان صدای موجود در محیط کاهش می یابد زیرا اتاق شیشه ای عایق صوتی بسیار خوبی می باشد و این مزیت در محیط های اداری بسیار مفید می باشد.

هزینه به صرفه و مناسب

هزینه نصب اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری بسیار به صرفه و مناسب می باشد و افراد می توانند با نصب و اجرایی نمودن پارتیشن شیشه ای در محیط های اداری خویش بهره وری بسیار بیشتری از هزینه ای که پرداخت می نمایند، داشته باشند.

شفافیت بالا

پارتیشن شیشه ای دارای شفافیت بسیار مطلوبی می باشد که این نیز می تواند سبب بزرگ تر دیده شدن فضای اداری و دفاتر کار گردد و نیز محیطی دلبازتر را تداعی سازد تا کارکنان به سبب دلبازی و زیبایی فضا با حال درونی بهتری مشغول به کار گشته و انرژی گیرند زیرا شفافیت پارتیشن اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری می تواند روشنایی زیادی را در محیط فراهم سازد.

روشنایی و وضوح نوری بالا

همانطور که اذعان شد به سبب شفافیت بالای پارتیشن شیشه ای اداری، روشنایی در محیط افزایش می یابد زیرا نور می تواند به خوبی از پارتیشن شیشه ای عبور نماید.

نصب سریع و آسان

اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری نصب بسیار سریع و آسانی دارد که می توان در سریع ترین زمان از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در دفاتر اداری نیز بهره مند گردید.

ثابت یا متحرک بودن

پارتیشن شیشه ای را می توان به صورت ثابت یا متحرک تهیه نمود. لذا منظور از پارتیشن شیشه ای ثابت برای اجرایی ساختن اتاق شیشه ای برای دفتر کار نیز بدین منظور است که پس از یکبار نصب پارتیشن، نمی توان این پارتیشن را جا به جا نمود ولیکن پارتیشن شیشه ای متحرک را می توان در هر زمان جا به جا نمود و چیدمان متفاوتی را در طی زمان برقرار ساخت.

مات بودن پارتیشن

پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه در نوع شفاف و روشن به عرضه می رسد، در نوع مات هم قابل تهیه می باشد تا حریم خصوصی کارکنان نیز در محیط کار حفظ گردد، بنابراین اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری نیز می تواند به خوبی حریم شخصی هر یک از کارکنان را حفظ نموده و ایشان نیز حین کار کردن از امنیت خاطر بیشتری برخوردار باشند.

نگهداری راحت

پارتیشن شیشه ای را می توان به راحتی و به دور از هرگونه سختی نگهداری کرد زیرا نیازی نیست که افراد به تغییر رنگ پارتیشن شیشه ای در طی زمان بپردازند و اتاق شیشه ای به راحتی قابل تمیز شدن می باشد.

مقاومت در برابر برخورد ضربه و فشار

پارتیشن شیشه ای به کار رفته در اتاق شیشه ای دفتر اداری در برابر برخورد ضربه و فشار مقاومت مناسبی دارد ولیکن نیاز است که با این حال افراد از برخورد ضربه و فشار محکم و قوی نیز به پارتیشن شیشه ای جلوگیری نمایند زیرا این پارتیشن از شیشه به دست می آید.

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی

اتاق شیشه ای نیز در برابر تغییراتی که در شرایط آب و هوا رخ می دهد نیز مقاومت مناسبی دارد و نیز به عنوان عایق حرارتی در برابر دما و حرارت نیز مقاوم بوده و حتی به هنگام رطوبت نیز نم نمی زند و این نیز بسیار می تواند مزیت مهمی تلقی گردد.

نکات لازم بر اجرای اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری

بسیار مهم است پیش از تهیه پارتیشن شیشه ای اداری نیز به نکاتی توجه نمود که می توانند بسیار بر اجرای زیبا و مدرن پارتیشن شیشه ای در محیط و دفتر اداری موثر باشند که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم:

شفاف یا مات بودن پارتیشن

بهتر است افراد پیش از تهیه و نصب پارتیشن شیشه ای شرایط و نیاز کارکنان نیز قابل توجه باشد و بدین سبب بتوان بهترین تصمیم را برای تهیه پارتیشن شیشه ای شفاف یا مات نیز اتخاذ نمود.

عایق صوتی و حرارتی بودن

پارتیشن شیشه ای در انواع متعدد پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره به عرضه می رسد و هر یک میزان مقاومت متفاوتی در برابر آلودگی صوتی و گرما و سرما دارند..

از این رو باید بیان داشت پارتیشن شیشه ای دو جداره گزینه مناسب تری برای بهره گیری از اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری جهت کاهش آلودگی صوتی و حرارت، سرما و..می باشد زیرا پارتیشن تک جداره شیشه ای را نمی توان عایق صوتی دانست زیرا میزان صدای محیط را بسیار کم کاهش می دهد و به همین دلیل هزینه کمتری دارد.

بنابراین افراد می توانند با توجه به نیاز خود به تهیه یکی از انواع پارتیشن شیشه ای دفتر کار اداری بپردازند.

نوع پارتیشن

پارتیشن شیشه ای اداری نیز به صورت فریم لس و فریم دار به عرضه می رسد که افراد باید با در نظر داشتن نیاز خود و مشورت تخصصی با متخصصین فروش پارتیشن شیشه ای نیز بهترین نوع پارتیشن را تهیه نمایند.

متحرک و ثابت بودن

بهتر است افراد پیش از نصب پارتیشن اداری ثابت یا متحرک بودن پارتیشن را با توجه به شرایط و نیاز خود در نظر داشته باشند.

و..

 

3

عوامل موثر بر قیمت اجرایی نمودن اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری

هزینه نصب و اجرایی نمودن پارتیشن جهت ساخت و اجرای اتاق شیشه ای برای دفتر کار اداری نیز به عوامل متعددی وابسته می باشد که بهتر است پیش از تهیه پارتیشن، حتما به آن ها توجه نمود:

  • تعداد پارتیشن مورد نیاز
  • ابعاد و ضخامت پارتیشن
  • ثابت یا متحرک بودن پارتیشن شیشه ای
  • نوع پارتیشن اعم از شفاف یا مات بودن، فریم لس یا فریم دار و..
  • تک جداره یا دو جداره بودن
  • و..

که بر هزینه پارتیشن موثر هستند.

4

تگ های مرتبط

ارسال نظر