سایت شماره یک:

خدمات پس از فروش، از جمله موارد مهم است که میزان خدمات شما پس از آن ارزیابی می شود. همیشه فروش پایان کار نیست، بخش مهم دیگری که سبب می شود مشتری به سمت شما باز گردد و یا این محصول و خدمات شما را به کس دیگر معرفی کند خدمات پس از فروش است که نشان می دهد تا چه اندازه حواستان به مشتریان می باشد. در نتیجه می توان گفت که در حال حاضر ارزیابی مشتریان از خدمات پس از فروش یکی از عوامل مهم می باشد که سبب می شود آن ها مجدد از شما خرید کنند.

در حال حاضر سیستم های گسترده ای برای خدمات پس از فروش عرضه می شوند، اما هیچ چیز، مانند نرم افزار خدمات پس از فروش فکر گستر نمی تواند به کسب و کار شما برای افزایش میزان رضایتمندی کمک کند.

نرم افزار خدمات پس از فروش این قابلیت را فراهم می کند تا نیازهای خاص هر کسب و کار را در اختیار آن ها قرار داده و همین طور با ارسال پیامک، پورتال های شرکتی، ایمیل و اپلیکیشن سبب ارتباط بیشتر مشتریان با شما شده و بهره وری را افزایش دهد.

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

یکی از مواردی که مدیران شرکت ها باید علاوه بر افزایش فروش، در اولویت های خودشان قرار دهند کسب رضایت مشتریان می باشد. چرا که مشتریان زمانی که رضایت کافی از تمام مراحل ارائه خدمات داشته باشند به هر صورتی برند شما را تبلیغ می کنند، اما اگر مشتری راضی نباشد هم همین کار را انجام می دهد. در نتیجه بهترین کار این است که شما خدمات پس از فروش خود را تقویت کنید تا مشتریان تان دائمی شوند. یک سری موارد اهمیت دارد که در ادامه به شما می گوییم.

استفاده از نرم افزار با قابلیت بالا

برای ارتباط با مشتریان به خصوص زمانی که تعداد آن ها زیاد است، مسلما شما نیاز به یک نرم افزار دارید تا بتواند به کارکنان و پرسنل کمک کرده تا درخواست های مشتریان را زودتر پاسخ دهند. در واقع شما با استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش راحت تر می توانید موارد زیر را کنترل کنید:

2

چرا باید از نرم افزار خدمات پس از فروش استفاده کنیم؟

یک سری دلایلی وجود دارد که کسب و کار ها را بیشتر قانع می کند تا به سراغ استفاده از این مدل نرم افزارها بروند. امروزه سازمان ها و شرکت ها گسترده تر از گذشته شده اند و رقابت در آن ها نیز بسیار بیشتر شده است به همین دلیل شما باید از روش ها و برنامه هایی استفاده کنید که کسب و کارتان را خیلی بهتر کرده و بیشتر گسترش می دهد.

افزایش رضایت مشتریان

نرم افزارهای خدمات پس از فروش این قابلیت را اجرا می کنند تا مشتریان علاقه بیشتری به خرید سایر محصولات داشته باشند، زمانی که صحبت از خرید می شود، ارائه پاسخ به مشتریان، راهنمایی آن ها و پیگیری مشکلات موجود در محصولات سبب می شود تا شما خدمات بهتری ارائه دهید و این اعتماد سازی را در آن ها بیشتر می کند. زمانی که مشتریان بتوانند به شما و محصولات تان اعتماد کنند، خدمات بهتری را هم از شما انتظار دارند. از این رو حتما باید نرم افزار خدماتی ها را داشته باشید تا به جلب رضایت آن ها بهتان کمک کند.

دسترسی ساده به اطلاعات

بیشتر مشتریان ممکن است برای پیگیری محصولات یا مشکلات آن ها با شما تماس بگیرند، اگر تعداد آن ها زیاد باشد، پیدا کردن محصول کاری سخت و زمان بری خواهد بود، استفاده کردن از نرم افزار ها این قابلیت را می دهد تا در کم ترین زمان ممکن بتوانید به یک محصول دسترسی داشته و اطلاعات آن را در نطر بگیرید.

انتخاب نرم افزار خدمات پس از فروش مناسب

برای این که بتوانید یک نرم افزار مناسب داشته باشید، باید به یک سری عوامل و فاکتورها توجه کنید که در ادامه آن ها را به شما می گوییم:

قابلیت استفاده

میزان کارایی و کارکرد یک نرم افزار به چه صورت است، آیا اولویت های شما را پاسخ می دهد؟ آیا می توانید از آن ها به درستی استفاده کنید یا خیر؟

میزان تاثیر

نرم افزاری که می خواهید داشته باشید می تواند با سایر نرم افزارهای موجود ارتباط داشته باشد، یا این که یک نرم افزار مستقل است و تا چه اندازه در جلب رضایت مشتریان شما تاثیر دارد.

پیگیری و پشتیبانی عرضه کننده

نرم افزار ها خالی عیب نیستند، شاید در برخی زمان ها برای استفاده بهتر شما با یک سری چالش ها مواجه شوید، به همین دلیل بهترین کار این است که به سراغ پشتیبانی مجموعه عرضه کننده بروید تا به شما راهنمایی کامل بدهد.

تماس با کاربرد بعد از فروش

یکی دیگر از مواردی که شما باید برای خرید نرم افزار پس از فروش در نظر داشته باشید، این است که ایا مدت زمانی پس از خرید که با توجه به نیاز شما می تواند باشد، امکان ارتباط با مشتری را دارد؛ در واقع هدف از آن این است که بتواند راه ارتباطی مناسب برای شما با مشتری ایجاد کند تا کیفیت کالا را ارزیابی کرده و میزان رضایت مشتری را بیشتر کند و در صورت بروز مشکل، پرسنل مخصوص بتوانند خدمات را مجدد ارزیابی کرده و ایرادات را برطرف کنند. شاید این عوامل خیلی پیچیده نباشند، اما اگر شما یک مجموعه معتبر و پر فروش را ارزیابی کنید ابتدا قیمت نرم افزار خدمات پس از فروش سپس موارد مهم تا چه اندازه به این موارد اهمیت می دهد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر