سایت شماره یک:

 

1- توجه داشته باشید که هزینه ثبت شرکت بسته به نوع شرکتی که می خواهید ثبت کنید متفاوت است. این هزینه برای شرکت های خصوصی و با مسئولیت محدود کمتر است.

2- با توجه به شرایط و قوانین سال های مختلف و تغییرات قوانین ترکیه و نوع شرکت در نظر گرفته شده برای ثبت و زمینه فعالیت این شماره متفاوت است که با تماس با مجموعه ما توضیحات لازم را دریافت خواهید کرد.

3- اما در کل باید بدانید که هزینه ثبت شرکت شامل هزینه اولیه و هزینه بعد از ثبت شرکت می باشد.

3-1 هزینه اولیه شامل هزینه های دریافتی از دولت ترکیه و درآمد پرداختی به دفاتر مختلف مانند اتاق بازرگانی و دفاتر روزنامه رسمی و حسابداری و حق الزحمه وکلا در دفاتر اسناد رسمی و غیره می باشد. هزینه وکالت در دفتر اسناد رسمی حدود 1000 لیر می باشد.

2-3-موضوع مهم: برای ثبت شرکت باید در اداره ثبت شرکت آدرسی را وارد کنید که بازرس به آنجا مراجعه می کند.

برای این منظور یا باید دفتری اجاره کنید یا آدرس منزل خود را به عنوان آدرس خود ارائه دهید (طبق قوانین ترکیه آدرس شرکت شما ممکن است در منزل شما باشد) یا از یک سری دفاتر مجاز طبق قوانین ثبت شرکت استفاده کنید. در ترکیه به عنوان دفتر ثبت شرکت شما. نشانی. بازرس به آنجا می رود. هر یک از 3 روش فوق توضیحات مفصلی در مورد مزایا، معایب و هزینه های خود دارد که برای شما توضیح خواهیم داد. فقط یک توضیح کلی بدهیم که هزینه اجاره دفتر یا محل اقامت شما هر چه باشد باید 20 درصد آن را علاوه بر هزینه برق و گاز و غیره بپردازید. هر ماه به عنوان مالیات، که مبلغ نسبتا زیادی برای شروع کار است. بنابراین گزینه دفتر مجازی پیشنهاد می شود که فقط سالی یک بار با مبلغ مناسب پرداخت می شود و نیازی به پرداخت 20 درصد نیست. مبلغ آن برای یک سال تقریباً 2100 لیر است. توضیحات لازم به شما ارائه خواهد شد.

 

3-3 یکی از هزینه های پس از ثبت کسب و کار که باید پرداخت شود، استخدام حسابدار است که در سال 2022 حداقل 400-500 لیر در ماه هزینه دارد که باید توسط صاحب شرکت پرداخت شود. این که آیا کسب و کار کار می کند یا نه. هزینه دیگری که باید پرداخت شود، هزینه مالیات است که حداقل 150 لیر در ماه است. همچنین اطلاعات جامعی در مورد قوانین بیمه و مالیات در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

4- حداقل سرمایه شرکت نیز بسته به نوع شرکت متفاوت است. حداقل سرمایه شرکت با مسئولیت محدود 10000 لیر می باشد. حال این سوال پیش می آید که آیا در شروع کار باید این 10000 لیر را پرداخت کنیم؟ در این مورد، قوانین ممکن است در زمان های مختلف متفاوت باشد. مثلاً زمانی قانون این بود که ابتدا باید یک چهارم مبلغ فوق را به حساب شرکت واریز کنید و سپس می توانید آن را برداشت کنید. اما الان قانون فرق کرده و دیگر نیازی به در نظر گرفتن سرمایه اولیه نیست. در این صورت چون نیاز به دقت و توضیحات بیشتر و بیشتر می باشد، طی مشاوره به اطلاع شما خواهد رسید.

 

چند سوال مهم از بسیاری از ایرانیان متقاضی ثبت شرکت در ترکیه:

آیا استخدام کارگران ترک برای فعالیت در ترکیه ضروری است؟

پاسخ دقیق را در جلسه مشاوره به شما خواهیم داد اما به طور کلی بدانید که برای ثبت شرکت و شروع فعالیت نیازی به استخدام نیروی ترک به جز حسابدار ترک نیست. استخدام 5 نیروی ترکیه موضوع دیگری است که برای اخذ مجوز کار و اقامت کاری به آن نیاز خواهید داشت. اقامتی که با ثبت کسب و کار دریافت می کنید، اقامت تجاری است.

 

پس از ثبت شرکت، پس از چند سال می توانم تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنم؟

اجازه دهید پاسخ دقیق این سوال را با تماس با ما یا مراجعه به دفتر ما در استانبول توضیح دهیم. چون جزئیات دارد. اما به طور کلی در صورت رعایت قوانین و شرایط می توانید پس از 5 سال با ثبت شرکت در ترکیه تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

 

نحوه پرداخت مالیات در ترکیه

در ترکیه تقریباً مانند ایران مالیات بر درآمد (در واقع اگر شرکت سود کند حدود 20 درصد سود شرکت است) و مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر