سایت شماره یک:

جذب فالوور با خرید فالوور اینستاگرام ارزان

امروزه اینستاگرام به یک شبکه مجازی زمینه ساز پیشرفت انواع کسب و کار ها تبدیل شده است و افراد زیادی در این برنامه در موضوعات مختلف آشپزی، زیبایی، تحصیلی، روانشناسی و .... فعالیت می کنند و درآمد قابل توجهی هم دارند. برای رسیدن به فروش بیشتر در اینستاگرام، به فالوور زیاد نیاز است و کاربران با دیدن تعداد فالوورهای پیجتان، به شما اعتماد می کنند. جذب فالوور با خرید فالوور یکی از راه های آسان برای بیشتر کردن تعداد مخاطبان پیج اینستاگرام شماست که بسته به هدف پیچ و استراتژی های آن، می توانید فالوور فیک یا واقعی بخرید.

اگر برای جذب فالوور با خرید فالوور نیاز به راهنمایی دارید، مطالب این صفحه برای شما تهیه شده است تا درباره خرید انواع فالوورهای فیک و واقعی اطلاعات کامل به دست آورید.

چرا به خرید فالوور نیاز است

همانطور که می دانید، برای موفقیت در کسب و کارهای اینستاگرامی و جلب اطمینان و اعتماد کاربران، نیاز به فالوورهای زیاد است. فالوورها به مروز زمان و با تولید محتوای اصولی و حرفه ای، جذب می شوند اما شما مجبور نیستید که همه چیز را از صفر شروع کنید و می توانید با خرید فالوور، تعداد مخاطبان پیج خود را افزایش دهید.

در واقع هر چه تعداد فالوورهای پیج شما بیشتر باشند، اعتبار و شهرت بیشتری در میان مخاطبان خود خواهید داشت و در نتیجه محصول و خدمات شما بیشتر دیده می شوند و فروش بیشتری هم خواهید داشت.

جذب فالوور با خرید فالوور

اگر بخواهید در اینستاگرام از صفر شروع به کار کنید، برای جذب فالوور مسیر سختی در پیش خواهید داشت و باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید تا کم کم و بعد از چندین ماه و حتی چند سال، شاهد پیشرفت پیج خود باشید و زمانی که پیج شما نوپاست و مخاطبان زیادی ندارید، افراد کمی از پیجتان محصول یا خدماتی را میخرند زیرا ترجیح اکثر افراد این است که از پیج های پر مخاطب خرید کنند که اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

بنابراین شما برای اینکه بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید و آنها را از مخاطب به مشتری تبدیل کنید، نیاز دارید که تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید. بالا بودن تعداد فالوورها برای کاربران این حس را ایجاد می کند که چون تعداد زیادی دنبال کننده دارید پس حتما پیج مطمئنی هستید و از شما خرید می کنند و همین موضوع باعث جلو افتادن شما از رقیبانتان می شود.

جذب فالوور با خرید فالوور واقعی

فالوورهای واقعی که با فعالیت طولانی مدت و مفید جذب کرده اید، در افزایش فروش شما تاثیر بیشتری دارند و ماندگار تر هستند همچنین تعامل بیشتری در پیج شما دارند که باعث اکسپلوری شدن پیجتان می شوند.

اما تنها راه بیشتر شدن فالوورهای واقعی پیج، فعالیت طولانی مدت نیست و شما به راحتی می توانید برای پیج خود فالوور واقعی بخرید. فالوورهای واقعی پست و استوری های پیج شما را چک می کنند و اگر پست های ارزشمند داشته باشید، می توانید از آنها تعامل نیز بگیرید و به مشتریان خود تبدیل کنید.

در واقع، خرید فالوور واقعی راحت است اما اینکه بتوانید آنها را در پیج خود نگه دارید، بستگی به تولید محتوای شما دارد و اگر برای آنها جذاب نباشید، ممکن است دچار ریزش فالوور شوید.

جذب فالوور با خرید فالوور فیک

نوع دیگری از فالوورها، فالوورهای فیک هستند که بر خلاف فالوورهای واقعی، هیچ تعاملی در پیج ندارند یعنی پست و استوری سین نمی کنند، پست نمی بینند، لایک نمی کنند و کامنت هم نمی گذارند و فقط تعداد فالوورهای پیج شما را زیاد می کنند.

اما با اینکه فالوور های فیک هیچ فعالیتی در پیج ندارند، ولی خرید آنها خالی از لطف نیست و دارای مزایایی است به شرطی که اصولی قدم بردارید و به عنوان مثال یک شبه 20 هزار فالوور فیک را وارد پیج خود نکنید.

فالوورهای فیک از جهت آنکه باعث بیشتر شدن تعداد فالوورهای پیج شما می شوند، می توانند اعتماد سازی را انجام دهند و تاثیر مثبتی در بازاریابی و برندسازی پیج شما دارند و وقتی یک کاربر برای اولین بار پیج شما را با فالوورهای زیاد مشاهده می کند، اطمینان می کند که پیج معتبری هستید.

نکته منفی جذب فالوور با خرید فالوور فیک، لایک و کامنت های کم در پست هاست. یک کاربر پس از اینکه فالوورهای زیاد پیج شما را مشاهده می کند، به سراغ لایک و کامنت های پست ها می رود و اگر ببیند لایک و کامنت کمی دارید، احتمالا متوجه شود که تعداد زیادی فالوور فیک خریده اید و اعتبار پیچتان زیر سوال می رود. به همین دلیل توصیه می شود اگر می خواهید فالوور فیک بخرید، از عددهای کم مثلا 500 فالوور شروع کنید و بعد از اینکه پیجتان کمی پیشرفت کرد، برای دفعه بعدی می توانید فالوور فیک یا واقعی بیشتری بخرید.

خرید فالوور از

با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید فالوور وجود دارد، افراد زیادی اقدام به فروش فالوور می کنند که بعضا به جای فالوور های واقعی، فالوورهای فیک را وارد پیج شما می کنند.

، هر دو نوع فالوورهای فیک و واقعی را در پکیج های مختلف به فروش می رساند و شما به انتخاب خود می توانید یکی از پکیج ها را با قیمت مناسب و امنیت بالا، بخرید.

مشاوره های رایگان قبل از خرید نیز ارائه می شود و کارشناسان پس از صحبت با شما، پیشنهاد پکیج مناسب را می دهند و بعد از اینکه هزینه را پرداخت کردید، در سریع ترین زمان تعداد فالوورهای درخواست شده وارد پیج شما می شوند.

انواع پکیچ های فالوورهای شرکت به شرح زیر هستند :

  • فالوور ویژه : کیفیت بسیار بالا دارد و فالوورها کاملا ایرانی هستند. همچنین برای جبران ریزش ها تا دو ماه آینده، 10 درصد عدد فالوور به عنوان هدیه تقدیم شما می شود.
  •  فالوور معمولی : پکیج فالوورهای معمولی کیفیت مناسب را دارند و ریزش آنها کم است

قیمت خرید فالوور

قیمت فالوورهای واقعی و فیک متفاوت است و همانطور که احتمال می دهید، فالوورهای واقعی قیمت بیشتری دارند. ضمن اینکه هر چه تعداد بیشتری فالوور فیک یا واقعی سفارش دهید، باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

یک عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت فالوور، ایرانی یا خارجی بودن فالوورهاست و حتما اگر قصد خرید فالوور دارید به این نکته توجه داشته باشید.

چرا خرید فالوور

  • قیمت مناسب
  • پکیج های متنوع
  • ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید
  • تحویل سفارش ثبت شده در کمترین زمان

رضایت مشتریان خود را جلب کند. این سایت معتبر به جزء فالوور، پکیج های  خرید لایک،  خرید کامنت و ویو پست اینستاگرام را نیز ارائه می کند که می توانید با قیمتی مناسب این پکیج ها را نیز برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود تهیه کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر