سایت شماره یک:

دستمال کاغذی نایلونی با برگ های پرچ شده را دستمال کاغذی فلکسی می گویند. در این روز های سرد که مصرف دستمال افزایش پیدا می کند، خرید دستمال کاغذی نایلونی با قیمت مناسب کمی سخت شده، زیرا جنس های تقلبی در بازار به وفور یافت می شوند و نمی توان به هر برندی اعتماد کرد.

مشکل اصلی آنجاست که دست روی ارزانترین دستمال فلکسی می گذاریم و فکر می کنیم خریدی به صرفه انجام می دهیم، اما اینطور نیست و با این روش سر خودمان را کلاه می گذاریم؛ در ادامه به بررسی جنس های تقلبی دستمال کاغذی می پردازیم، با ما همراه باشید.

اگر می خواهید بدانید علاوه بر دستمال کاغذی، چه نکته هایی در مورد خرید اقتصادی دیگر کالاهای مصرفی روزمره وجود دارد، پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید اقتصادی 6 کالایی که هر روز مصرف می کنیم را مطالعه فرمایید.

به بسته بندی دقت کنید

بسیاری از پکیج های دستمال فلکسی دارای بسته بندی های مات هستند اما برخی از آن ها کاملا مات بوده و دید کافی برای دیدن برگ ها را ندارید.

در این مواقع احتمال تقلبی بودن محصول بسیار بالاست، زیرا درصد استفاده از تیشو در این شیت ها (یک برگ چند لایه) نسبت به درصد استفاده از مواد بازیافتی، دارای درصد قابل توجهی بوده و معمولا سفیدِ برفی نیستند و به شکری نزدیک می شوند.

ارزانترین قیمت=بزرگترین ریسک

اگر قرار نیست زیاد هزینه کنید، باز هم تصمیمتان را روی خرید ارزانترین دستمال کاغذی معطوف نکنید، زیرا هرچه ارزانتر بخرید، بی کیفیت تر و ناکارآمد تر هزینه کرده اید.

مقدار استفاده از مواد بازیفتی مقوا و کاغذ در دستمال های ارزان به گونه ای است که شاید تکه های ریز مقوا را در آن ببینید.

یکی دیگر از موارد منفی در دستمال های ارزان، سوراخ بودن سطح شیت است که باعث می شود هیچگونه کارایی برای جذب مایعات نداشته باشد و تنها برای مصارف خشک استفاده شود.

بسته بندی های 10 عددی؛ بهترین انتخاب

مقرون به صرفه ترین انتخاب برای شما، خرید بسته های اقتصادی دستمال کاغذی فلکسی می باشد که شامل 10 بسته 100 برگ دو لایه بوده و قیمت آن نسبت به فروش تکی کمی ارزانتر است.

طبق معمول در این پک های 10 عددی هم، قیمت ها متفاوت است اما پیشنهاد می کنیم در گزینه های میانی به دنبال انتخاب درست بگردید نه گزینه های خیلی ارزان!

پک 10 عددی دستمال کاغذی تلما

این پک ها خیلی گران نیستند

معمولا برندهای سطح اول و لوکس چنین پک هایی را با استفاده از دستمال کاغذی فلکسی ارائه نمی دهند و سطح شیت آن ها صاف است، بنابراین از بحث ما خارج هستند.

اینجا در مورد انتخاب درست دستمال کاغذی فلکسی صحبت می کنیم، محصولی که برای خرید های اقتصادی تولید می شود و حجیم شده است.

این پک های 10 عددی بازه قیمت خیلی متفاوتی ندارند اما اگر کل پک های فلکسی و صاف را در نظر بگیرید، یک حد وسطی وجود خواهد داشت که در آن رنج قیمت می توانید انتخاب های مناسبی داشته باشید.

مثال

فرض کنید پک های نایلونی دستمال کاغذی پاپیا و تنو یا گلرنگ و حتی سافتکس، قیمت مصرف کننده‌شان حدود 200 هزار تومان برای یک پک 10 عددی است. در عین حال پک های دستمال فلکسی برندهای گمنام هم 70 هزار تومان است. در این میان یک سری پک های اقتصادی مانند تلما یا ناین وجود دارند که حدود 120 تا 140 هزار تومان قیمت داشته و مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند

چرا پک های 10 عددی دستمال کاغذی فلکسی میان رده بهترین انتخاب هستند؟

شما نمی خواهید دستمال های برند را به دلیل قیمت بالاتر بخرید و همینطور دستمال های خیلی ارزان را هم به دلیل بی کیفیت بودن کنار می گذارید. در این میان تنها انتخاب برای شما همین پک های 10 عددی 100 برگ 2 لایه است که برندهای شناخته شده تر مثل تلما تولید می کنند.

نکته مهم آنجاست که اگر کمتر هزینه کنید و پک های 70 هزار تومانی ( قیمت مثال است) را بخرید، مجبور می شوید برای رفع نیازتان حداقل دو برابر برگ مصرف کنید!

این یعنی فقط در ظاهر کمتر هزینه کرده اید و در عمل همان مقدار برایتان تمام خواهد شد!

دستمال کاغذی فلکسی و اقتصادی تلما 150 برگ

پک های ارزان برای استفاده در یک مکان عمومی مناسب است؟

اگر یک مکان عمومی وجود دارد که کیفیت دستمال کاغذی در آن مطرح نمی باشد، پک های ارزان انتخاب مناسبی هستند، زیرا در این مکان ها فقط قرار است چیزی با عنوان دستمال کاغذی وجود داشته باشد و تجربه استفاده مصرف کنندگان اهمیتی برای کسی ندارد.

نتیجه گیری؛ اول تکی بخرید بعد پکی

با توجه به تمام مواردی که گفته شد، بهتر است قبل از خرید پک های 10 عددی، یک بار آن دستمال کاغذی را به صورت تکی امتحان کنید تا 1000 شیت بی کیفیت روی دستتان نماند!

تگ های مرتبط

ارسال نظر