سایت شماره یک:

در این مطلب از سایت شماره یک به معرفی چند فیلم جدید ایرانی و خارجی که در سال 1401 پخش شده اند می پردازیم.

معرفی فیلم اسپایدرهد

فیلم اسپایدرهد

در آینده نزدیک، به محکومین این امکان داده می شود که به عنوان مشمولان پزشکی داوطلب شوند تا مدت محکومیت خود را کوتاه کنند. یکی از این موضوعات برای یک داروی جدید که قادر به ایجاد احساسات عشقی است، شروع به زیر سوال بردن واقعیت احساسات می کند.

بازیگران: کریس همسورث، مایلز تلر، جرنی اسمالت، مارک پاگویو

امتیاز فیلم: 5.4 از 10

نقد و بررسی: پیش فرض برای من کمی ناامید کننده بود. در تئوری، مفاهیم جالبی از آن ناشی می‌شود که می‌توانستند آن‌ها را کشف کنند، اما به نظر می‌رسید که قصد داشتند خیلی دور نشوند. فیلمنامه واقعاً از حداقل ایده استفاده می کند.

تلر و همزورث همان چیزی هستند که این را حفظ می کنند. حتی اگر انتخاب بازیگران آنها کمی احمقانه به نظر برسد، جذابیت آنها آن را جبران می کند. حداقل یکی از آنها در هر صحنه روی صفحه نمایش است. من می‌توانم ببینم که این فیلم بدون قدرت ستاره‌ای در نقش‌های اصلی، کاملاً در حال سقوط است.

من از این فیلم متنفر نبودم، فقط بیشتر می خواستم. نقطه ای وجود داشت که فکر می کردم در واقع به خوبی خود را تنظیم می کند تا یک پیچ تاریک و پیچیده داشته باشد. اما هرگز به نتیجه نرسید و چیزی که انجام شد بسیار فراموش نشدنی و بدون الهام بود. این ساعت وحشتناکی نیست، اما منتظر چیزی نباشید که بازی را تغییر دهد.

میتونم بگم ارزش دیدن داره و شخصیت کاریزماتیک کریس همسورث را دوست دارم و دیدن او در خارج از فیلم های کمیک مارول کاری غیر از ثور انجام می دهد. تقریباً مایلز تلر را نشناختم. اگرچه فکر می کنم این فرصتی از دست رفته بود تا این دو نفر در فیلمی بسیار بهتر با هم همکاری کنند. اما فیلم قابل توجهی نبود و فکر نمی‌کنم یک سال دیگر کسی آن را به خاطر بیاورد. در مورد یک فیلم علمی تخیلی، فیلم خوبی نبود. می توانست باشد، اما نشد.

دانلود فیلم اسپایدرهد

معرفی فیلم انفرادی

داستان فیلم درباره مردی به نام امیر است که به افراد صاحب نفوذ بدهکار است و مانند گذشته تصمیم به سرقت می گیرد و از جواد و همکارش بهرام می خواهد که به او کمک کنند. اما آنها پول کافی دریافت نمی کنند.

بازیگران: مهدی هاشمی، احمد مهران فر و رضا عطاران

امتیاز فیلم: 5.1 از 10

نقد و بررسی: فیلم انفرادی مثل بقیه کارهای آقای مسعود اطیابی است. به نظرم از فیلم دینامیت فیلم بهتری استو البته این جور فیلمها زیاد قابل نقد نیستند و فقط برای مخاطب عام ساخته می شوند. شخصا از چند سکانس و موقعیت فیلم کلی خندم گرفت، از دینامیت که اصلا دوستش نداشتم بهتر بود.

دانلود فیلم انفرادی

معرفی فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس

فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس

دکتر استرنج با یک دختر نوجوان مرموز از رویاهایش که می تواند در چند جهان سفر کند، برای مبارزه با تهدیدات متعدد، از جمله نسخه های جهان دیگر از خودش، که تهدید می کند میلیون ها نفر را در سراسر چندجهانی از بین می برد، همکاری می کند. آنها از Wanda the Scarlet Witch، Wong و دیگران کمک می گیرند.

بازیگران: بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن و چیویتل اجیوفور

امتیاز فیلم: 6.9 از 10

نقد و بررسی: من این فیلم را دوست داشتم و فکر می‌کنم افزوده خوبی به دنیای سینمایی مارول است. این سبک کارگردانی متمایز سام ریمی با برخی از انتخاب های عجیب دوربین، عناصر ترسناک و مونتاژهای سریع را دارد. صحنه‌های مبارزه و جادو نسبت به فیلم‌های قبلی، مانند نبرد موزیکال، خلاق‌تر هستند. طراحی بصری جهان ها بسیار متمایز است و به نظر می رسد که دنیاهای دیگر واقعاً زنده شده اند. کشف دنیاهای دیگر و نسخه های دیگر دکتر استرنج بسیار هیجان انگیز بود.

در حالی که در کل از فیلم لذت بردم، برخی از انتظارات را ناامید کرد و می توانست بهتر باشد. همانطور که عنوان نقد من می گوید، بیشتر شبیه وانداویژن 2 است تا دکتر استرنج 2، من مدام فکر می کردم که این فیلم کیست؟ الیزابت اولسن نمایش را در نقش واندا می‌دزدد، یک شخصیت شیطانی فاسد که با نقش اسلشر در این فیلم مطابقت دارد، اما شخصیت‌پردازی او نیز کمی تک‌نگر بود تا احساس کند یک شخص واقعی نیست.

قدم زدن خیلی عجیبه اغلب قبل از اینکه واقعاً کاوش یا هضم شوند از یک صحنه به صحنه دیگر می گذرد و فقط یک نگاه اجمالی برای ما باقی می گذارد. این فیلم احساس می کند که شخصیت ها به طور ناگهانی بین چندین فیلم که به طرز ناخوشایندی با هم شکسته شده اند، می پرند، بر خلاف فیلم اول دکتر استرنج که بسیار متمرکز بود. صحنه های باحالی مثل ایلومیناتی با دور انداختن خیلی سریع هدر رفت. دنیای چندگانه واقعاً فراتر از تعویض قرمز و سبز و توپ های پیتزا رایگان کاوش نمی شود.

نوشتن چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. همانطور که گفته شد، این اساساً داستان واندا است، بنابراین به هیچ کس دیگری اجازه کار زیادی داده نمی شود. آمریکا چاوز فقط برای فرار از همه چیز آنجاست، کریستین پالمر فقط برای دادن چیزی به دکتر استرنج برای ناراحتی و وانگ فقط برای جلوه های ویژه آنجاست. زوزه هایی از توسعه شخصیت وجود دارد اما به جایی نمی رسد.

ما مدام می‌بینیم که دکتر استرنج و کریستین پالمر در هیچ جهانی که قبلاً می‌دانستیم کار نمی‌کنند، اما آنها به دلایلی آن را تکرار می‌کنند، و این یک رابطه شخصیتی قانع‌کننده نیست. دکتر استرنج متوجه می شود که او واقعاً هیچ تفاوتی با نسخه های دیگر خود ندارد، بنابراین باید آنچه را که در این جهان به دست آورده است بپذیرد و برای چیزهایی که دور از دسترس هستند.

در سطح دقیق تر، دیالوگ مشکلات زیادی داشت. اغلب بسیار خنده دار بود، مانند سخنرانی ظاهراً الهام بخش دکتر استرنج برای آمریکا چاوز در نزدیکی پایان. همچنین مملو از توضیحات صریح بود، مانند اطلاعات دایره‌المعارفی درباره قدرت‌های چندجهانی، دارکلد، ویشانتی، ایلومیناتی، تانوس و غیره. مواقعی وجود دارد که احساس می‌شود اتاق نوشتن یک جلسه پرسش و پاسخ گسترده دارد که در آن سعی می‌شود هر شک و تردید، نگرانی یا حفره داستانی احتمالی بیننده را پوشش دهد، اما به جای اینکه جزئیات را به طور طبیعی در هم ببافند، فقط شخصیت‌ها را مجبور می‌کنند که توضیحات خود را به کلمه طوطی بگویند.

دانلود فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس

امیدوارم از مطلبی که در سایت شماره یک مطالعه کردید راضی بوده باشید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر