سایت شماره یک:

 

 

کانادا یکی از کشورهای محبوب ایرانیان برای مهاجرت است و شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال از جمله شهرهای بسیار پرطرفدار این کشور می باشند. شما در کانادا این امکان را دارید که بعد از 5 سال اقامت موقت، درخواست اقامت دائم بدهید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید.

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق استارت آپ

تمامی افرادی که در بخش  استارت آپ فعالیت می کنند، می توانند امکان اقامت خود و خانواده شان را در کانادا فراهم آورند. البته لازم به ذکر است که پذیرش طرح استارت آپ شما منوط به شرایط زیر می باشد:

1. ایده ی استارت آپ شما جدید، نو و خلاقانه باشد.

2. توانایی ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی را داشته باشد.

3. بتواند سود قابل توجه ای را نصیب کشور کانادا کند.

اگر استارت آپ شما از این ویژگی ها برخوردار باشد، شما می توانید هم برای خود و هم برای خانواده خود درخواست اقامت نمایید. بنابراین به راحتی می توانید در کشور کانادا زندگی و کار کنید و خودتان مسئول استارت آپ و کسب و کارتان باشید. جالب اینجاست که از طریق این ویزا خانواده شما هم می توانند به تحصیل یا کار در کانادا بپردازند.

بسیاری از متقاضیان تحصیل و کار در کانادا به دنبال این هستند که در طول اقامت در این کشور، از همراهی خانواده در کنار خود بهره مند شوند. از آن جایی که کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر است، امکانات لازم جهت اخذ ویزای همراه را برای متقاضیان تحصیل یا کار در این کشور فراهم نموده است. به بیان دیگر متقاضی دریافت ویزای دانشجویی کانادا این امکان را خواهد داشت که بعد از اخذ ویزای تحصیلی کانادا و یا همزمان با دریافت این ویزا، نسبت به دریافت ویزای همراه اقدام نماید.

سالانه افراد زیادی تقاضای ویزای کانادا را دارند و برای مهاجرت، کشور کانادا را انتخاب می کنند. یکی از دلایلی که مورد توجه مهاجرین به کشورکانادا قرار میگیرد، میزان اعتبار پاسپورت کاناداست. این پاسپورت یکی از قدرتمند ترین و معتبر ترین پاسپورت ها در کل دنیا محسوب می شود و در رتبه بندی اعتبار پاسپورت ها در رده  16 قرار دارد. با این پاسپورت می توانید به 113 کشور دنیا سفر کنید. همچنین به خاطر شرایط ویژه ای که کشور کانادا برای کار و زندگی مهاجرین فراهم آورده، متقاضیان زیادی تمایل دارند که در این کشور زندگی کنند.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت خانوادگی به کانادا یا مهاجرت به کمک افراد خانواده است. در این روش شما می توانید از طریق یکی از اقوام و خویشاوندان نزدیک خود اقدام به اخذ ویزا نمایید. البته لازم به ذکر است که عضوی از خانواده شما که در کانادا زندگی می کند، باید تمکن مالی، برای حمایت های مالی از شما را داشته باشد. به این نوع ویزا، ویزای اسپانسرشیب خانواده می گویند. شما بعد از گرفتن این ویزا می توانید در کانادا به ادامه تحصیل یا کار بپردازید.

زمانی که شما قصد مهاجرت دارید و می خواهید به کشور کانادا مهاجرت کنید، با استفاده از قوانین و مقررات کشور کانادا می توانید برای همسرو فرزندان خود نیز درخواست اقامت نمایید. همسر یا فرزندان شما می توانند با استفاده از این روش مهاجرت، همراه شما یا بعد از شما به کشور کانادا مهاجرت کنند. اما در رابطه با این موضوع شرایط و قوانین و مقرراتی وجود دارد که برای اطلاع از آن باید حتما با یک وکیل مجرب در زمینه مهاجرت مشورت نمایید.

البته نکته ی مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که شما و همسر و فرزندان بالای 18 سال تان باید قراردادی را امضا کنید که در این قرارداد شما متعهد می شوید که از همسر و فرزندانتان حمایت های مالی لازم را انجام دهید. برای این کار باید شما از تمکن مالی کافی به جهت تامین هزینه های زندگی در کشور کانادا برخوردار باشید.

جالب است بدانید که قانون کانادا این امکان را فراهم آورده تا متقاضی تحصیل در کانادا و همراهان وی به طور همزمان وارد این کشور شوند. به خاطر داشته باشید که برای بسیاری از خانواده ها موفقیت در اخذ ویزا بسیار مهم تر از چگونگی مراحل انجام این کار می باشد. با این حال در خصوص دریافت ویزای همراه کانادا، دو زمان مختلف تعیین شده است. در ادامه به توضیح هریک خواهیم پرداخت.

1. متقاضی تحصیل در کانادا و خانواده می توانند به طور همزمان نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند.

2. ابتدا متقاضی تحصیل نسبت به ارائه درخواست خود اقدام می نماید. پس از این که ویزای خود را با موفقیت دریافت نمود، خانواده وی می توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا اقدام نمایند.

توصیه می شود ابتدا متقاضی تحصیل اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کانادا نماید. سپس نسبت به دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کند، چرا که درخواست همزمان آن ها، امکان رد شدن ویزای همراه کانادا را افزایش خواهد داد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر