برای پی بردن به اهمیت مقاطعی مانند لوله‌های فولادی و یا انواع مختلف پروفیل‌ها، همین بس که بدانید بدون وجود این مقاطع، هیچ ساختمانی سرپا نمی‌ماند! پروفیل‌هایی که در این دهه تولید می‌شوند سیر تحولات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و سعی شده تا تولیدات جدید نسبت به تولیدات قبلی کیفیت بهتری داشته باشند؛ به همین دلیل استانداردهای مختلفی برای آن‌ها تعیین شده است. اکنون تولید کنندگان بسیاری در پایتخت و دیگر شهرهای ایران، مشغول به تولید این قطعات هستند، اگر در دسته مصرف کنندگان پروفیل هستید لازم است با چند تولید کننده پروفیل و لوله تهران آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایت شماره یک:

 

کارخانه های برتر پروفیل تهران

حجم تولید لوله و پروفیل ایران، علاوه بر تهران در استان‌هایی مانند مرکزی و اصفهان بالاست. در ادامه توجه شما را به کارخانجات برتر تولید لوله و پروفیل تهران، جلب می‌کنیم:

24

پروفیل کیان پرشیا تهران

فعالیت کیان پرشیا از سال 1380 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران آغاز شد. هدف این کارخانه، تولید انواع لوله‌های فولادی جهت انتقال، مایعات، گازها و جامدات (پودری) و تولید دیگر قطعات بود. کارخانه کیان پرشیا تهران با وجود ماشین آلات پیشرفته خود، ظرفیت تولید سالانه خود را به 120 هزار تن لوله فولادی اسپیرال (قطر 400 تا 3000 میلی‌متر) رسانده است. همچنین حجم تولیدی انواع لوله‌های فولادی به 60 هزار تن در سال می‌رسد که رقم بسیار خوبی است. لازم به ذکر است قیمت پروفیل کیان پرشیا نسبت به کیفیتی که ارائه می‌شود بسیار مناسب است.

شرکت جهان پروفیل پارس تهران

جهان پروفیل پارس تهران از سال 1361 کار خود را در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل آغاز کرد. اگر به دنبال یک برند خوش نام برای خرید مقاطع فولادی هستید، کارخانه جهان پروفیل پارس تهران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. پروفیل‌های این کارخانه در دو دسته صنعتی و ساختمانی قرار می‌گیرد که هر کدام از آنها مطابق با استاندارهای جهانی مربوط به خود تولید می‌شوند. کیان پرشیا در زمینه صادرات به عراق، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و برخی دیگر از کشورهای همسایه فعال است.

شرکت نورد و لوله یاران تهران

این شرکت در سال 1382 تاسیس شد که در همان ابتدا ظرفیت تولیدی معادل با 105 هزار تن داشت اما یک سال بعد با ارتقا دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی، ظرفیت تولیدی خود را تا 300 تن در سال افزایش داد. محصولات متعددی توسط شرکت یاران تولید و عرضه می‌شود؛ انواع لوله‌های گازی شهری و خانگی، لوله‌های ساختمانی و صنعتی، انواع پروفیل‌ها مانند قوطی‌های مربعی و مستطیلی پروفیل‌های باز و بسته و دیگر مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع مختلف از جمله تولیدات شرکت یاران است. رعایت استانداردهای جهانی مختلف در تولید محصولات نامبرده از جمله ویژگی‌های شرکت لوله و نورد یاران است.

شرکت صدرا پروفیل تهران

کارخانه صدرا واقع در تهران، از سال 1381 تا کنون با هدف تولید انواع لوله و پروفیل کار خود را آغاز کرد. ماشین آلات این کارخانه مدرن و به روز است و همیشه سعی کرده از آخرین تکنولوژی‌ها برای تولید محصولات خود استفاده نماید؛ به همین دلیل محصولاتی که ارائه می‌کند کیفیت بالایی داشته و نزد خریداران محبوب است. کارخانه صدرا از سال 1381 تا 1389 همه تلاش خود را در جهت افزایش تولید، افزایش تنوع محصولات و کسب رضایت مشتریان به کار برد و موقعیت‌های زیادی در این زمینه کسب کرد. نهایتا توانست ظرفیت تولیدی خود را به 180 هزار تن در سال برساند که رقم قابل توجهی است. قیمت پروفیل صدرا در مقایسه با دیگر پروفیل‌ها مقرون به صرفه است.

شرکت لوله و پروفیل صابری تهران

این شرکت در سال 1387 واقع در عباس آباد (شرق تهران) تاسیس شد. سال‌ها سابقه در تولید انواع قطعات این مجموعه را به یکی از شرکت‌های معتبر و معروف تبدیل کرده است. رضایتمندی و استقبال مشتریان از گوشه و کنار ایران به توسعه روزافزون کارخانه صابری کمک کرد؛ همین موضوع زمینه ساز توسعه خط تولید و افزایش آن به 492 هزار تن در سال رسید. نتیجه این ارتقا ظرفیت، اشتغال 500 نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم بود. قیمت پروفیل صابری توانسته افراد بسیاری را به خرید مجدد وادار نماید و مشتریان وفادار خود را داشته باشد.

کارخانه تهران شرق تهران

این کارخانه در سال 1380 (شهرک صنعتی عباس آباد) تاسیس شد. در کارخانه پروفیل تهران، تولید انواع مختلفی از لوله‌ها، پروفیل‌های مختلف برای مصارف ساختمانی و صنعتی، اسکلت‌های پیش ساخته و غیره به چشم می‌خورد. اکنون که در حال نوشتن برای شما هستم، ظرفیت تولیدی کارخانه شرق تهران، رقمی معادل با 220 هزار تن (سالانه) می‌باشد. گروه صنعتی تهران شرق مانند برخی از کارخانجات اطراف پایتخت، علاوه بر اینکه بخش بزرگی از نیاز کشور را برطرف می‌سازد در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز فعالیت می‌کند. جهت استعلام قیمت پروفیل تهران شرق، می‌توانید از مراکز معتبر اقدام نمایید.

25

عوامل موثر در قیمت پروفیل تهران

برخی از عوامل هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم قیمت پروفیل تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهند در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت:

  • قیمت مواد اولیه
  • هزینه حمل و نقل از کارخانه تا محل پروژه
  • کاهش یا افزایش عرضه و تقاضا
  • نوسان ارز و تورم
  • تکنولوژی کارخانه سازنده
  • وزن و ضخامت پروفیل

جمع بندی

 در این مطلب سعی کردیم شما را با تعدادی از برترین تولید کنندگان پروفیل و لوله تهران آشنا کنیم. از جمله بهترین آنها که در این مقاله به آن ها اشاره شد عبارتند از: کارخانه شرق تهران، کارخانه صابری، کارخانه پروفیل پارس، کارخانه کیان پرشیا و ... . اطلاع از کارخانه‌های مختلف و ظرفیت تولید آنها می‌تواند پروسه خرید متقاضیان لوله و پروفیل را تا حد زیادی کوتاه‌تر نماید و دغدغه‌های خرید را کاهش دهد. ممنون که تا انتها ما را یاری کردید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر