کاست باز یکی از رسانه فعال در حیطه موسیقی می باشد که علاقه مندان بسیاری را در مدت کوتاهی به خود جذب کرده است ، در ادامه با ما همراه باشید تا با رسانه کاست باز آشنا شوید .

سایت شماره یک:

 

دانلود آهنگ جدید ایرانی

برای دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی از کاست باز می توانید به آدرس وبسایت زوریکس مراجعه نمایید ، کاست باز روزانه ده ها هزار مخاطب منحصر به فرد به خود جذب می کند .

 

 

بیوگرافی برخی خوانندگان

 

محسن یگانه

محسن یگانه زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است. او دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد .

 

17

 

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی کوچک‌ترین فرزند خانوادهٔ خویش است و دو برادر به نام‌های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد. او در اهواز به دنیا آمد و در سن ۹ ماهگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. سیاوش ۶ سال داشت که یکی از برادرانش آکاردئون می‌آموخت و مادرش پیانو را زیر نظر یک معلم روس به نام اُلگا می‌آموخت .

18

 

سینا درخشنده

سینا درخشنده که متولد شهر شیراز است و فارغ اتحصیل رشته مهندسی عمران می باشد در زمینه نوازندگی و سرودن شعر نیز فعالیت می کرده است و اکنون به عنوان پدیده موسیقی پا به عرصه گذاشته است . سینا درخشنده فعالیت اصلی خود را از بیست سالگی و از سال 1391 با نواختن موسیقی آغاز نمود. وی در ابتدا در طول سه سال چند قطعه منتشر نمود که بازخورد خوبی نداشت و از این رو فعالیت خود را برای مدتی قطع نمود تا مشکلات موسیقی خود را برطرف نماید .  سینا درخشنده در بهمن سال 1396 قطعه کوکه حالم را منتشر کرد که با موفقیت همراه بود و پس از آن با قطعه یار همیشگی مطرح شد .

 

 

دانلود آهنگ

 برای دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی می توانید از رسانه زوریکس پیگیری نمایید ، زوریکس یکی از پر ترافیک ترین وبسایت های موسیقی ایرانی می باشد .

 

 

دانلود ریمیکس

اصولا ریمیکس تکنیک یا این که ممکن است هنری است قیاسی . به دلیل آنکه بایستی ورژن ای از یک آهنگ وجود داشته باشد تا بتوان با اتکای به آن ورژن جدیدی از به عبارتی آهنگ ساخت کرد . در ریمیکس , ریمیکسر با تغییراتی که در اکولایز , دینامیک , سرعت و تنالیته و سازبندیِ قطعه تولید می نماید , می‌تواند ریمیکس را ساخت نماید . برای دانلود ریمیکس می توانید به زوریکس دات آی آر مراجعه نمایید .

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر