سایت شماره یک:

 

قبل از نام بردن روش هایی که به وسیله ی آن ها می توان اقامت کشور ترکیه را به دست آورد بهتر است در مورد مزایای زندگی در ترکیه که با گرفتن اقامت کشور ترکیه می توان به دست آورد صحبت شود .

مزایای مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه

در قدم اول کسانی که اقامت کشور ترکیه را به دست می آورند و مقیم این کشور می شوند می توانند در یک محیط امن و آرام همراه با آرامش زندگی کنند ، افراد می توانند با داشتن اقامت ترکیه در این کشور شغلی داشته و یا به راه اندازی کسب و کار خود بپردازند و از این طریق درآمد داشته باشند ، افراد می توانند در این کشور به تحصیل بپردازند و یا برای فرزندان خود نیز درخواست تحصیل ارزان و با کیفیتی داشته باشند، افراد می توانند با باز کردن حساب بانکی در بانک های بین المللی ترکیه از مزایای بانکی مانند گرفتن وام با سود کمتر از ۵ درصد برای خرید ملک و ... بهره مند شوند ، می توانند تجارتی آسان و بدون محدودیت با تمام کشور های دنیا را داشته باشند و در یکی از کشور های برتر دنیا از لحاظ اقتصادی کار و زندگی کنند  و در آخر می توانند برای ویزای کشور هایی چون آمریکا و سایر کشور ها درخواست داشته باشند .

بررسی شرایط زندگی در ترکیه

اگر می‌خواهید اطلاعات جدید، کامل و مفیدی درباره زندگی در ترکیه و شرایط زندگی در این کشور به دست آورید، این مقاله را از دست ندهید. پس از خواندن این مطلب تا انتهای آن، کاملاً با شرایط زندگی در ترکیه و شهرهای مهم آن آشنا خواهید شد.

مراحل اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

  • باز کردن حساب بانکی به نام شخص سرمایه گذار در یکی از بانک های ترکیه
  • انجام کلیه نقل و انتقالات بانکی و پرداخت مبالغ و هزینه های خرید ملک مانند پیش پرداخت، اقساط و مابقی مبالغ، هزینه نقل و انتقال سند، همجنین سایر موارد سرمایه گذاری مانند خرید اوراق بهادار و سهام و غیره از طریق حساب بانکی مذکور
  • درخواست اجازه اقامت کشور ترکیه که داشتن آن در زمان درخواست اخذ تابعیت ترکیه الزامیست. اگرچه بعد از گرفتن اجازه اقامت، شخص می تواند به مدت دلخواه خارج از ترکیه زندگی کند.
  • پرکردن فرم تقاضای تابعیت (اخذ پاسپورت کشور ترکیه) و ارایه مدارک لازم. حضور شخص متقاضی یا خانواده او در کشور ترکیه در طول دوره بررسی مدارک و صدور پاسپورت ضروری نمی باشد.

الزامات شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و شرایط سرمایه گذاری

  • یک ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250.000 دلار خریداری کنید
  • این قیمت می تواند  قیمت یک ملک واحد یا گروهی از املاک باشد و گواهی مالکیت ملک را به نام خود ثبت کنید
  • حفظ دارایی یا گروه املاک برای مدت 3 سال ؛ هرچند خریدارطی قراردادی قول داده است که ظرف 3 سال این املاک را نفروشد
  • ارزش ملک توسط مقامات ترکیه تعیین می شودو توسط شورای نظارت، به نام گزارش ارزیابی اعلام می شود
  • وجه ملک از طریق نقل و انتقالات بانکی پرداخت می شود ورسید های بانکی این نقل و انتقال را اثبات می کند
  • ارزش رسمی اعلام شده دارایی در اداره ثبت اراضی باید حداقل 250،000 دلار باشد
  • ملک باید با آماده تحویل و عاری از هرگونه بدهی وام در سوابق مربوط به آن باشد
  • درخواست تابعیت ترکیه به وزارت کشور ترکیه ، اداره کل جمعیت و شهروندی ، اداره امور خارجه
  • وزارت مسکن و توسعه و دفتر ثبت اراضی ارسال می شود

2

سرمایه گذاری در ترکیه و تحلیل استاندارد های سرمایه گذاری

ایران و ترکیه توافق نامه های دو جانبه تجاری امضا کرده اند که می تواند امنیت سرمایه گذاری شما را تضمین کند و سرمایه گذاری در ترکیه را آسان کند. این توافق نامه ها عبارتند از:

•          توافق نامه ارتقاء و حفاظت از سرمایه گذاری

این توافق نامه با مشخص کردن استانداردهای تجاری، تضمین می کند که محیط مناسب اقتصادی برای سرمایه گذاران فراهم شود. این قرارداد تضمین می کند که اموال سرمایه گذار مصادره نشود مگر در موارد استثنایی که پس از طی مراحل قانونی ممکن است اموال سرمایه گذار برای منافع عمومی مصادره شود.

•          توافق نامه پیشگیری دوگانه مالیاتی

این توافق نامه تضمین می کند که مالیات تنها در یکی از دو کشور پرداخت شود و سرمایه گذار در هر دو کشور ترکیه و ایران ملزم به پرداخت مالیات نباشد.

3

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت:

از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می توانید برای خود و خانواده خود تابعیت ترکیه را اخذ کنید. خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد. برای اینکه سرمایه گذاری شما منجر به تابعیت ترکیه شود، باید در یکی از زمینه های سرمایه گذاری اعلام شده توسط دولت ترکیه سرمایه گذاری کنید و همچنین ملزم به سرمایه گذاری حداقل مبلغ اعلام شده در هر زمینه هستید. معمولا پروسه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه برای سرمایه گذار بین ۳ تا ۶ ماه به طول می انجامد. در سال ۲۰۱۹ با راحت تر شدن قوانین، اخذ تابعیت ترکیه برای خانواده تا ۲ ماه به طول می انجامد. دولت ترکیه اجازه دو تابعیتی را می دهد، بنابراین نیازی به سلب تابعیت فعلی خود نیز ندارید. توصیه ما به شما این است که قبل از هر اقدام مربوط به خرید ملک و یا سرمایه گذاری، با متخصصین حوطه مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه مذاکره نمایید.

برگرفته از وب سایت آریو گروپ https://fa.ariogroup-tr.com/

تگ های مرتبط

ارسال نظر