سایت شماره یک:

 

 

با استفاده از خدمات قسطا میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان وام فوری دریافت کنید. برای ثبت سفارش و آشنایی با شرایط دریافت این وام حتما تا انتها با ما همراه باشید.

وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت مانند سایر کارتهای بانکی شماست و با آن میتوانید از هر فروشگاهی خرید کنید. لذا خرید تلویزیون اقساطی ، خرید هدفون بی سیم اقساطی و هر چیز دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

از آنجایی که این کارت در همه فروشگاه های سراسر ایران معتبر است شما میتوانید برای خرید گوشی اقساطی انواع مدل های موجود در بازار را بررسی کنید و نسبت به خرید گوشی سامسونگ، شیائومی، گوشی جی پلاس اقساطی و هر برند دیگری اقدام کنید.

برند "جی پلاس" یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌های به‌روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. این برند از اواخر سال 1397 وارد بازارهای داخلی شده و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تاییدی بر کیفیت محصولات جی پلاس است. این برند کار خود را با سری‌های محتلف تلویزیون آغاز کرده و سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

4

 

خرید اقساطی انواع کنسول بازی

همچنین میتوانید مقایسه انواع کنسول بازی را انجام دهید و نسبت به خرید اقساطی به صرفه ترین گزینه اقدام کنید حتی میتوانید اجناس دست دوم هم با قسطا کارت به صورت اقساطی تهیه کنید. در ادامه شرایط دریافت قسطا کارت را شرح میدهیم.

اگر شما یک گیمر هستید یا به تازگی به بازی های کامپیوتری علاقه مند شده اید، با مقایسه انواع کنسول های بازی اکنون می توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه نوع سیستمی را خریداری کنید؛ همچنین خبر خوب این است که شما می توانید بدون نگرانی برای پرداخت نقدی هزینه، برای خرید اقساطی انواع کنسول بازی از طریق قسطا اقدام کنید.

کلا در مقایسه انواع کنسول های بازی ، مهم ترین نکاتی که برای خرید PS5 و PS4 باید در نظر داشته باشید، امکانات هر کدام از این دو دستگاه است. شما باید با توجه به نوع نیاز خود، ابتدا امکانات هر دستگاه را بررسی کنید و بسنجید. برای مثال یک مسئله ی مهم مربوط به فضای هارد دیسک است که باید از فضای کافی برخوردار باشد.

ایکس باکس از همان ابتدای نسل نهم نشان داد که به شدت دنبال جذب اعتماد دوباره‌ی گیمرهاست. اما این کمپانی در اوایل و اواسط نسل هشتم عملکرد قابل قبولی نداشت و بعد از آن با آمدن فیل اسپنسر، توانست دوباره به میدان مبارزه برگردد. سیاست‌های مایکروسافت و ایکس باکس برای نسل نهم تا به امروز بسیار خوب بوده و توانسته تا پا به پای رقیب خود پیش رود. در کشور ما نام ایکس باکس مانند سونی تبدیل به برند نشده و عده‌ی بسیاری نسبت به آن بدبین هستند، اما با توجه به شرایط پیش آمده این دید باید کم کم عوض شود چرا که در شرایط کنونی ایکس باکس انتخاب بسیار به صرفه‌تر از نظر مالی است.

5

 

خرید هدفون بیسیم اقساطی

یکی از کالاهای ضروری در این روزها هدفون بیسیم میباشد، وسیله که هم برای گیمرها و هم برای کاربردهای ورزشی و هم برای کارهای روزمره بسیار مورد نیاز است اما هدفون بیسیم معمولا هزینه زیادی دارد ولی نگران هزینه ها نباشید. با قسطا کارت هر کالایی را میتوانید بصورت قسطی تهیه کنید. در ادامه مراحل دریافت قسطا کارت شرح داده شده است.

یکی از نکات مهمی که در خرید هدفون بی سیم باید به ان دقت کرد، حساسیت هدفون میباشد.

حساسیت هدفون پارامتری است که بیان میکند که چه میزان صدا بر حسب دسیبل توسط یک میلی وات سیگنال الکتریکی تولید میشود.یعنی هرچه حساسیت بیشتر باشد خروجی صدای تولید شده هم بیشتر است پس اگر به حجم خروجی صدا و نوع استفاده خود توجه کنید لازم نیست هزینه بیشتری برای چیزی که نیاز ندارید پرداخت کنید.

مراحل دریافت وام 20 میلیونی قسطا

برای دریافت قسطا کارت ابتدا به سایت WWW.GHESTA.IR مراجعه کنید و یک حساب کاربری بسازید و سفارش خود را ثبت کنید.

سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید و منتظر اعتبار سنجی باشید.

بعد از 1 تا 3 روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما خواهد رسید و اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان به شما تعلق میگیرد.

پس از ارسال مدارک و تایید شدن آنها توسط کارشناسان قسطا، قسطا کارت شما صادر میشود و با پست به دست شما میرسد. پس از دریافت قسطا کارت، با واریز پیش پرداخت قسطا کارت شما شارژ میشود و میتوانید با آن از هر فروشگاهی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر